Geplaatst 5 uur geleden5 u. Populair bericht Ik heb onlangs een stapel van zo'n 26 plakboeken van Ad gekregen met kranten knipsels, artikelen uit tijdschriften, posters, Top 40 blaadjes, Top 50 posters, etc. Vandaag heb ik de eerste scans gemaakt. Ik ben van plan dat zo af en toe te gaan doen en de scans dan op Flickr te zetten. Dit is de eerste scan met kranten artikelen uit juni 1967: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Het album, waar alles terecht moet komen is deze: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Daar staan nu een zestal pagina's en inmiddels zijn dat er 30 😉. 3 uur geleden3 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Auteur Ronan heeft woord gehouden.... Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.