Geplaatst 59 minuten geleden59 min. 16 uur geleden zei Ben:Bedankt voor jullie reacties, Juul, Rob en Huppiedos!In het tweede boek zit een in vieren gevouwen Radio Veronica poster van 45x57.7 cm. Met wat kunst en vliegwerk heb ik deze in 4 delen weten in te scannen en daarna in photoshop aan elkaar laten rijgen. Met wat editing en AI de vouwen "gladgestreken" en dan is dit wat eruit komt: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Ik vind 't een leuke poster, ik vermoed uit begin 1970. Ik kende deze poster niet.Hij is gemaakt toen we op Mallorca gingen uitzenden. Ik heb er nog aantal. En 1 ingelijst. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 56 minuten geleden56 min. Auteur Dank je, Juul. En ja, daar werd wel op FM uitgezonden. Opgelost!
Geplaatst 53 minuten geleden53 min. Inderdaad. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 4 minuten geleden4 min. Auteur Je schrijft dat je de poster ook ingelijst hebt. Dat doet me denken aan die grote poster van de Norderney (zie ook Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Ad heeft die ooit 's op spaanplaat geplakt en de randen van de spaanplaat geschilderd in de motieven en kleuren van de poster. een aantal jaren geleden heeft hij die bij mij thuis afgeleverd, ik heb die toen op zolder geparkeerd en daar is deze altijd blijven staan achter veel dozen. Hij vroeg me gisteravond wat ik daarmee gedaan had. Ik vertelde Ad dat die er nog steeds staat. Maar... mocht één van de forumleden daar ruimte voor hebben, neem dan svp contact met me op om 'm hier op te komen halen.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.