Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
The Hitsounds of the 60s Hans Knot & Paul de Haan. Een ochtend koffiedrinken en grasduinen in de computer bracht boven water een huzarenstukje waar we in 1981 mee zijn begonnen en af hebben gerond in circa 1984. The Hitsounds of the 60s was een gigaklus die voor 90% op naam van Hans en 10% op mijn naam komt. Een klankbeeld van alle top 20 hits van 1960 tm 1969 uit Nederland, Engeland en de VS. De nadruk op klankbeeld, we hebben niets aan rangen en standen gedaan, geen zakkers, dalers , tips en hoe het verder allemaal mag heten. Non stop, voorzien van vele vele jingles en na circa 20 platen een opsomming van de platen welke gedraaid waren. De doelste…
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
De leden van Spargo waren te gast in de Soulshow van Ferry Maat en namen, live in de uitzending, een jingle op. Mocht iemand dit in een betere kwaliteit hebben...... SF
-
-
Ik heb al vaker laten weten dat ik actief het net afstruin opzoek naar leuke dingen. Op YouTube heb ik een filmpje gevonden over Ad Bouman en het maken van een Veronica Jingle. Ik heb geen idee wanneer dit is geweest. Ik denk medio jaren 90.
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
Hier een mix van "The Only One" WNBC en Radio 10, 10 Gold en 10 FM 8 minuten in totaal en je hoort de verchillende variaties per jingle. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-CYWZ8LGKQPI6.mp3
-
-
-
In de loop der jaren zijn veel cuts uit The Power (VOO), opnieuw ingezongen. P6 spant echter de kroon. Hier zijn alle re-sings. Als ik er een paar heb gemist, dan hoor ik dat graag. SF
-
Heb hier twee tunes van The Salsoul Orchestra : Getaway & Tangerine. Maar waar zijn het ook alweer de tunes van? Heb het tunesboek wel, maar even niet bij de hand.
-
- 8 antwoorden
- 2,5k weergaven
-