Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.Ā
3.147 discussies in dit forum
-
-
-
-
Hoi, Voor de "Radio Addicts" een bijdrage komende uit mijn archief. Het file omvat een "kleine selectie" van mijn uitgebreide collectie aan PAMs beds, fillers, aca's etc De inhoud van dit file bevat merendeel zaken die Mi Amigo, doch ook anderen gebruikten. Met andere woorden ... zowat iedereen haalde de mosterd bij ... PAMs Er staan een aantal unieke zaken tussen ... luister, zoek en vind š "don't shoot the messenger" De audiokwaliteit van decennia geleden kan je nu beluisteren in een digitale kwaliteit. Het file in bijlage is in wav. Deze bijdrage omvat : Radio Mi Amigo - Fillers en meer in HQ (PAMs) …
-
- 6 antwoorden
- 3,1k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 3k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 3k weergaven
- 1 follower
-
-
Kan zijn dat dit fragment op een ander deel van het forum thuishoort, maar het bevat veel jingles, vandaar... Het is de opening van de Soulshow live vanuit Hollywood in het kader van een TROS Amerika dag. Precieze datum is mij even ontschoten. Dirk, weet jij dit misschien nog? https://soundcloud.com/simonfex/opening-tros-soulshow-vanuit-californie-19 Ik was jong toen ik dit hoorde en wilde hierna maar ĆĀ©ĆĀ©n ding: naar LA! SF PS: En luister eens naar de doorstart aan het einde van dit fragment. Radio is een vak punt
-
- 9 antwoorden
- 3k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
Hoi, ik ben op zoek naar een opname van "The Sound of America" Op 11 november 1976 wordt door Felix Meurders op Hilversum het eenmalige programma "The Sound of America" gepresenteert. Een heel radio-uur over de Amerikaanse radio. Nu ben ik op zoek naar een opname van deze uitzending. Wie o wie kan me hier aan helpen?(mail me direct: robnoordt(apenstaart)outlook.com meer over deze legendarische uitzending op: http://www.jingleweb.nl/index.php/2016/03/05/23609/
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 11 antwoorden
- 3k weergaven
- 1 follower
-
-
Wie kan mij helpen aan jingles van de Nationale Hitparade,Nos en de Avondspits. Groet, Marcel.
-
- 4 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 3k weergaven
- 1 follower
-
-