Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 2,7k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
Dag mensen, ik be nieuw hier op dit forum site, maar ik heb een vraagje. Heeft misschien een van jullie jingles van Radio 538? Zoja dan alvast bedankt, ik was op zoek naar de starters van 538 van 2010 en 2012, en wat jingles van ruud de wild. Hier heb ik een aantal om het wat duiderlijke te maken. Opener 2010 Opener 2012 Wild in het weekend opener De nummer 1 van de middag Tune. 1 0 2 F M Radio 5 3 8. Enz. MVG Jordy
-
- 5 antwoorden
- 3,8k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 2,4k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 2,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Het WABC logo is één van de mooiste en meest herkenbare audio-logo's ter wereld. JAM maakte in 1992 of 1993 een prachtig pakket voor News Talkradio 77 WABC. Vond deze jingles onlangs terug op een cassette, maar er staat helaas geen naam van het pakket bij. Kon het ook niet zo snel achterhalen op de JAM-site. Hier een compilatie van wat korte jingles en fillers. https://soundcloud.com/simonfex/jingles-wabc-jam SF
-
- 5 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven