Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radiovormgeving

Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.

Voorwaarden

Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan. 

1. Started by Henk,

[Verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,8k weergaven
  2. Started by Renegade,

[Verborgen inhoud]

• Bedankt
    • 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  3. Gast Omroepersnl
    Started by Gast Omroepersnl,

Door het verstrijken van de tijd gaan veel oude tunes verloren. Nadat ze niet meer gebruikt worden, lijkt niemand er meer naar om te kijken en dus is het makkelijk om de masters uit het oog te verliezen. Dat is zonde want het is wel vaak muziek waar mensen mooie herinneringen aan hebben. Samen met componist Rob Faber hebben wij zijn oude tunes voor 2Vandaag uit het archief weten op te duikelen. Daardoor kun je vanaf vandaag hier naar de tunes luisteren die 2Vandaag gebruikte tijdens de eerste vijf jaar van het bestaan. We hadden ook een gesprek met Rob om meer te weten te komen over de tunes De eerste 2Vandaag tunes uit 1993 Groet, Michel

• 1 antwoord
    • 1,7k weergaven
  4. [Verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,4k weergaven
  5. [Verborgen inhoud]

6. Started by Juul,

[Verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 3,1k weergaven
  7. [Verborgen inhoud]

8. Started by ZyZx_,

[Verborgen inhoud]

9. Gast andrekuiper
    Started by Gast andrekuiper,

Goedenavond, Uit pure nostalgische redenen ben ik op zoek naar de eerste 10 CD's van de Omnimusic Library. Het gaat hier niet om de broadcast lengtes (59 en 29 sec.) maar om de complete composities. Als je van de CD's af wil vind ik het prima, maar dat hoeft niet wat mij betreft. Reden is dat we de broadcast lengtes helemaal grijsgedraaid hebben (in mijn jonge jaren bij de lokale omroep) en ik nu op zoek ben naar de andere versies om de verzameling compleet te maken. Wie kan en wil mij helpen? Groet, André

• 1 antwoord
    • 2,8k weergaven
  10. Started by GKoedam,

[Verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  11. Started by hans knot,

[Verborgen inhoud]

12. Started by hans knot,

[Verborgen inhoud]

13. Started by skybird,

[Verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  14. [Verborgen inhoud]

15. [Verborgen inhoud]

16. Started by hans knot,

[Verborgen inhoud]

17. Gast Tino
    Started by Gast Tino,

Volgens mijn gegevens is deze tune van Marc-Antoine Charpentier. Aangezien deze man leefde van 1643 tot 1704 mag ik aannemen dat de gebruikte versie niet van hem is. Wie kan mij helpen aan de uitvoerende van de "gangbare" versie?

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  18. [Verborgen inhoud]

19. Started by hans knot,

[Verborgen inhoud]

20. [Verborgen inhoud]

21. [Verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  22. Gast Jingleweb
    Started by Gast Jingleweb,

Wat hebben PAMS en Bob Dylan ? 02.02.2014 -Â Hadden we gisteren op Jingleweb een vergelijkend warenonderzoek tussen de tunes van Sport 7 en Studio Sport, vandaag vergelijken we jinglestudio PAMS met … Bob Dylan. Jawel! Want het intro van PAMS series 40B uit 1970 is overduidelijk gebaseerd op The times they are a-changin’ van Bob Dylan uit 1964. Nog voor de flower […]The post Wat hebben PAMS en Bob Dylan ? appeared first on JINGLEWEB.NL. http://www.jingleweb.nl/index.php/2014/02/02/hebben-pams-bob-dylan/

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  23. Started by hans knot,

[Verborgen inhoud]

24. Gast simonfex
    Started by Gast simonfex,

Past wel bij de temperatuur van vanavond, de tune van Zomaar 's avonds, een zomerprogramma van de TROS. Het is een track uit The Winning Score, helaas in mono.. https://soundcloud.com/simonfex/tune-tros-zomaar-s-avonds SF

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.