Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
-
-
Door het verstrijken van de tijd gaan veel oude tunes verloren. Nadat ze niet meer gebruikt worden, lijkt niemand er meer naar om te kijken en dus is het makkelijk om de masters uit het oog te verliezen. Dat is zonde want het is wel vaak muziek waar mensen mooie herinneringen aan hebben. Samen met componist Rob Faber hebben wij zijn oude tunes voor 2Vandaag uit het archief weten op te duikelen. Daardoor kun je vanaf vandaag hier naar de tunes luisteren die 2Vandaag gebruikte tijdens de eerste vijf jaar van het bestaan. We hadden ook een gesprek met Rob om meer te weten te komen over de tunes De eerste 2Vandaag tunes uit 1993 Groet, Michel
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 2,3k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Goedenavond, Uit pure nostalgische redenen ben ik op zoek naar de eerste 10 CD's van de Omnimusic Library. Het gaat hier niet om de broadcast lengtes (59 en 29 sec.) maar om de complete composities. Als je van de CD's af wil vind ik het prima, maar dat hoeft niet wat mij betreft. Reden is dat we de broadcast lengtes helemaal grijsgedraaid hebben (in mijn jonge jaren bij de lokale omroep) en ik nu op zoek ben naar de andere versies om de verzameling compleet te maken. Wie kan en wil mij helpen? Groet, André
-
- 1 antwoord
- 2,8k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Volgens mijn gegevens is deze tune van Marc-Antoine Charpentier. Aangezien deze man leefde van 1643 tot 1704 mag ik aannemen dat de gebruikte versie niet van hem is. Wie kan mij helpen aan de uitvoerende van de "gangbare" versie?
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 953 weergaven
- 1 follower
-
-
-
Wat hebben PAMS en Bob Dylan ? 02.02.2014 -Â Hadden we gisteren op Jingleweb een vergelijkend warenonderzoek tussen de tunes van Sport 7 en Studio Sport, vandaag vergelijken we jinglestudio PAMS met … Bob Dylan. Jawel! Want het intro van PAMS series 40B uit 1970 is overduidelijk gebaseerd op The times they are a-changin’ van Bob Dylan uit 1964. Nog voor de flower […]The post Wat hebben PAMS en Bob Dylan ? appeared first on JINGLEWEB.NL. http://www.jingleweb.nl/index.php/2014/02/02/hebben-pams-bob-dylan/
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Past wel bij de temperatuur van vanavond, de tune van Zomaar 's avonds, een zomerprogramma van de TROS. Het is een track uit The Winning Score, helaas in mono.. https://soundcloud.com/simonfex/tune-tros-zomaar-s-avonds SF
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-