Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.835 discussies in dit forum
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 31-1-1981. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 694 weergaven
-
-
Hallo, Hierbij een documentaire over de geschiedenis en het laatste uur van Radio Luxembourg 208 in december 1992. In de jaren '70 heb ik daar zelf uren naar geluisterd met de onvermijdelijke fading. Als ik het juist heb, had je tussen 19u en 19u30 het Nederlandstalige half uurtje, daarbij herinner ik mij vooral Mike Verdrengh en uiteraard de jingle "Radio Luxembouuuuuuurg" en "Stuart Henryyyyyyyyyy"... De video kan je hier bekijken. Mvg, Frank.
-
- 0 antwoorden
- 694 weergaven
-
-
Bob Kingsley - American Country Countdown ACC. Ik luisterde hier in de jaren80 naar op AFN. Later werd hier in A.dam AFN vervangen door VOA, die kochten dezelfde programma's in want daar was ook gewoon Casey Kasem te vinden. Daar de At40 kluis is vrij gegeven is de ACC kluis over de jaren 70/80 nog steeds gesloten gebleven, vrijwel ook nergens bewaarde afleveringen van luisteraars terug te vinden. Wel worden nu de shows vanaf 1991 herhaald. Onder de link vind u 8 shows [verborgen inhoud] grt. June
-
- 1 antwoord
- 694 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 22-3-1986. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 694 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 9-8-1986. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 693 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 31-3-1973. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 693 weergaven
-
-
We enjoyed listening to WASH FM and Marylyn Thompson tonight at the start of the weekend We share it with you, recording from the Hans Hogendoorn collection in the SMC archive [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 692 weergaven
- 1 follower
-
-
1973 LP, side one on why you should advertise on radio, side two which starts at 19 minutes on Radio Luxembourg featuring Duncan Johnson (narration), Kenny Everett, Tony Prince, Mark Wesley, Paul Burnett, Dave Christian, Bob Stewart and Kid Jensen. LP information, click on image for many more [verborgen inhoud] Recording of LP, from the archives of Alan Racheter. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 692 weergaven
-
-
TV3-20160720-program about Eamonn Cooke,Radio Dublin. [verborgen inhoud] Link geldig tot 27-aug.-2016. Groet Henk.
-
- 0 antwoorden
- 692 weergaven
-
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 1-7-1978. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 691 weergaven
-
-
A trip in 2010 to the Jenni Baynton (Radio Waddenzee and Radio Seagull) 15th May 2010. See Rob Olthof, Jörg Krips, Walter Galle, Sietse Brouwer, Stevie Gordon, Norman Barrington, Adrian Hondema, Andy Brooks, Chris Kennedy, David Foster, Mandy Marton For the third year in a row, Radio Waddenzee and Radio Seagull went offshore from 30th April to 16th May 2010. Both stations broadcast from the radio ship Jenni Baynton, which was again moored 8 miles off Harlingen in the northwest in the Netherlands. The final offshore weekend on 15th and 16th May saw nostalgic Radio Seagull live broadcasts 24 hours per day with former offshore radio presenters No…
-
- 0 antwoorden
- 690 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 690 weergaven
-
-
Op 10 mei 1982 ging WABC als top 40 station in New York stoppen. Het werd een 'all talk station" WABC geldt bij veel radiomakers van mijn generatie als het grote voorbeeld. Ik heb het geluk gehad om twee keer in NY te zijn en te kunnen luisteren. Da's toch anders dan bandjes te beluisteren. Ik was er in 1969 en 1976. Een ware belevenis ! Hun laatste uitzend uur is op internet te vinden. Maar ook in het Amerikaans vak blad voor radiomakers, "Radio en records" had een mooi artikel in mei 1982 waarin ze terug keken naar de glorie dagen van WABC. Als echte fan vind ik het een erg mooi kijkje in de keuken. Lezen maar dus ! [verborgen inh…
-
-
- 4 antwoorden
- 690 weergaven
- 1 follower
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 3-4-1965. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 690 weergaven
-
-
Here's a show from 2010 : The Top 40 Hits of Elvis Presley ( National Countdown Show ) : [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 690 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 4-10-1980. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 690 weergaven
-
-
Thanks Vincent for uploading a few random current samples of stations. I will follow the lead and share a couple from New York. Enjoy! Bill Lee WCBS-FM New York 101.1 Wednesday April 27, 2016 3-7pm Classic Hits ('70s and '80s) 128Kbps [verborgen inhoud] Ryan Seacrest WHTZ (Z-100) New York 100.3 Friday April 29th, 2016 10am-1pm Contemporary Hits 128Kbps [verborgen inhoud] ----------------------------------- Bedankt Vincent voor het uploaden van een paar willekeurige stroom monsters van stations. Ik zal het voorbeeld te volgen en delen een echtpaar uit New York. Genieten! Bill Lee Wcbs-FM New York 101.1 …
-
- 0 antwoorden
- 689 weergaven
-
-
Hallo allemaal hier weer een show van Tim Rice sound of the sixties sound of the sixties met Tim Rice 10-12-2016 [verborgen inhoud] Veel luisterplezier M.v.g John
-
- 0 antwoorden
- 689 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 688 weergaven
-
-
De man met de prachtige radiostem zie en hoor je hier op 12 Augustus 2001 tussen 15:00 en 16:00 vanuit de Portakabin op Clacton Pier in de UK. Hij spreekt met Colin Pattenden, bassist bij onder andere de Nashville Teens en Manfred Mann's Earthband. En om 15:30 wordt het nieuws gelezen door John Ross-Barnard.
-
- 0 antwoorden
- 688 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 688 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 687 weergaven
- 1 follower
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 9-2-1980. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 686 weergaven
-
-
"Author, Broadcaster and Coach Driver Ray Clark joins us to talk about his latest book "Stay Tuned: I could say something brilliant at any moment". Growing up with pirate radio his burning ambition was to be on the radio. His route to achieving this took many years, but he eventually became the host of the BBC Essex Breakfast Show, on of the most challenging assignments on radio! Great tunes and interesting stories!" Mike
-
- 0 antwoorden
- 685 weergaven
-