Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.863 discussies in dit forum
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 898 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 3,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 891 weergaven
-
-
-
-
de twee 3FM DJ's Domien en Coen maken sporadische 3 uur durende event radio op het internet. Vanavond vanaf 20 uur, het is weer zover. Kan iemand het programma op te nemen en zet het dan hier online? Bedankt voor dat. www.swijnenstal.nl / domien.fm
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 501 weergaven
- 1 follower
-
-
In de 80er jaren was Sybell Fennell nieuwslezer bij het legendarische station Radio Nova van Chris Cary. Daarnaast was ze ook getrouwd met Chris. In RadioToday kijkt ze terug op die tijd. Zeker de moeite waard om te lezen. http://radiotoday.ie/2016/06/sybil-fennell-in-conversation-with-radiotoday/ Paul de Haan.
-
-
-
.........in de VS bedenkers en verkopers van radioformats in de 60er en 70er jaren eisen stelden aan hun klanten mbt de manier waarop het gekochte format via de AM zender de lucht in moest en hoe om te gaan met de audioprocessing bij het specifieke formt, in dit geval "Beautiful Music" ook wel "muzak-liftmuziek of schmaltz. Toen ik in 64 de middengolf ontdekte opende zich voor mij ook al de werld van musicformat, waar Caroline en London min of meer een top 40 format hanteerden ben ik ook door de jaren heen een groot liefhebber van het Beautiful Music format geweest. Zeezenders die dicht in de buurt kwamen waren Invicta-KING-390-BritainRadio-355 en het NL talige Dolf…
-