Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.863 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 8 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
Sinds enkele maanden heeft Neil Gates zijn Radio Sovereign Solid Golden met na 2200 uur Classic Rock "on air" , dwz online. Hier is de link http://samcloud.spacial.com/api/listen?sid=73511&rid=128559&f=aac,any&br=64000,any&m=m3u Hoewel het hoofdzakelijk non stop is met uitstekende jingles van de legendarische Britse landpiraat Radio Sovereign zeer de moeite waard van het luisteren. Wie kan mij trouwens helpen aan het IP adres van dit station zodat ik het via Frontier aan mijn WIFI radio kan toevoegen. Neil Gates is de geschiedenis ingegaan als de deejay die de allerlaatste uitzending via Caroline vanuit Internationale wateren maakte en…
-
-
Tony Blackburn's Golden Hour is het nieuwe radioprogramma voor Tony Blackburn op BBC Radio 2, waarmee hij zijn rentree viert op dit station. Uitzending elke vrijdag tussen 20.00-21.00 (ned. tijd). Tijdens dit bescheiden uurtje draait hij uitsluitend 'gouden' klassiekers (zie hieronder de speellijst). Het programma heb ik via de bbc i-player gedownload en iets geupgrade via de mp3gain. Uitzending: http://www60.zippyshare.com/v/z0pBlQQu/file.html: Gr, Melle
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 869 weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 10 antwoorden
- 2,4k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 591 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 558 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 178 weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
-
Hallo allemaal, Ben eigenlijk net lid geworden, en heb iets waarmee ik hopelijk veel liefhebbers van zeezenders een groot plezier mee doe, nl: Heb enige tijd geleden op het internet een radiostation ontdekt dat draait met het format van de zeezenders. Oude uitzendingen van zeezenders, muziek, reclame en jingles uit die ons zo geliefde periode draait dit station. Alsmede ook programma's uit eigen beheer, maar steeds ge-ent op het zeezender format. Iedere zaterdagavond van 21.00 tot middernacht te beluisteren, live in de uitzending verzoekaanvragen doen en - eventueel - chatten met luisteraars of DJ behoord tot de mogelijkheden. Iets voor de liefhebbers (w…
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-