Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.180 discussies in dit forum
-
Hallo allemaal hoorde net Don't turn your back on me van Alderman op de radio heeft iemand deze?en zou die willen plaatsen? is ooit gebruikt voor een Veronica jingel. Gr John
-
-
- 8 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Ik heb een Sony MD-speler maar die schiet automatisch op pauze... Hoe zet ik dat uit?
-
- 8 antwoorden
- 2,9k weergaven
-
-
Op een deel van een pagina stonden alle programma's van beschikbare radiozenders. Dat was nog eens overzichtelijk
-
- 8 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Heb ik net 45 minuten gedaan om een prachtig interview ( 160 mB ) met Brian Wilson over z'n album "I was'nt made for these times" te uploaden en dan komt zippyshare niet met een download link. Ben je 45 minuten voor bezig! Helaas heren ik zal de eerst komende dagen wel weer eens een poging wagen als ik zin heb. Ik heb nl geen snelle verbinding. Dat is dan weer een nadeel als je buiten woont , maar wel aan de rand van het bos. Ik baal dus. Juul
-
- 8 antwoorden
- 2,9k weergaven
-
-
-
- 8 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
-
https://nos.nl/artikel/2560057-rob-de-nijs-op-82-jarige-leeftijd-overleden Rust in vrede. Veel sterkte toegewenst aan de familiie, vrienden en fans. Rob V.
-
-
- 8 antwoorden
- 625 weergaven
-
-
Hallo allemaal een vraag hoop dat iemand kan helpen het programma sonicstage werkt niet meer start niet meer op kent iemand dit en heeft een oplossing ? zou er zeer blij mee zijn Gr John
-
http://broadcastmagazine.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=6477:radiodag-2012-professionals-delen-kennis&catid=46:internationaal&Itemid=57
-
Philips buizenradio, zonder zeezenders op de schaal, kraakt best wel als je zenders zoekt. Volgens mij geen echte defecten. Met de aanstaande verhuizing in zicht wil ik 'm kwijt. Als iemand 'm wil hebben, kan-ie 'm komen halen in Almere.
-
- 8 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
Een opmerkelijk verhaal wordt dit. Ik kom vanmiddag bij de Saturn om te kijken naar een DAB radio. Daar kom ik een man van ongeveer 57 jaar tegen die eveneens op zoek is naar zo'n radio en ik raak met hem aan de praat en blijkt dat hij fan is van zowel het nieuwe als het oude Veronica. Met trots vertelt hij dat hij nog wat originele banden (in blik) thuis heeft liggen van de nachtprogramma's van het oude Veronica. Hij bleek het oude buurjochie te zijn geweest van Bull Verweij in Loosdrecht en hij had van hem een paar originele Veronicabanden cadeau gekregen. Ik hem verwezen naar deze website (welke hem onbekend was) en de mogelijkheid deze banden te laten digitalise…
-
- 8 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Naarmate de jaren gaan tellen worden ook de ogen wat minder..... Maar nu verkeer ik in de gelukkige omstandigheid dat ik een 27" iMAC op m'n buro heb sinds gisteren.En ik ben er blij mee! Het past allemaal net tussen de muur en m'n 145Mhz zender. Kan ik het archief wat beter bij werken.Wat een verandering t.o.v. m'n MacBookje..................
-
- 8 antwoorden
- 2,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Beste mensen van de radio. Ik heb besloten het rado trefpunt te verlaten. Ik heb dat al eens eerder gedaan dat klopt. Maar nu zullen jullie mij hier niet meer tegenkomen. Nadat er vanochtend gedoe was ontstaan over een opmerking las ik dat een aantal mensen zich niet konden vinden in die opmerking. Dat kan. En zich verbaasden over m’n “off topic” opmerking, terwijl een van de verbaasden in mijn RNW topic , “Welk radio fragment staat je nog in het geheugen?...RNW. zelf begint over K-Tel reclames. En da’s in mijn ogen geen radio fragment. En daar verliet mijn item de oorspronkelijke bedoeling. Ik schreef dat ook. Maar daar hoor ik niemand over. Ik heb later vanochtend …
-
-
- 8 antwoorden
- 887 weergaven
- 3 followers
-
-
Leuk kranten knipsel uit 1969. Het valt als beginnend bandje ook niet mee.................... We schrijven 5 november 1969. 55 jaar geleden. Wat zou er van ze geworden zijn?
-
-
- 8 antwoorden
- 760 weergaven
- 2 followers
-
-
Hallo, Onlangs hebben jullie me uitstekend geholpen bij het herkennen van de foto van Ria Valk met het bijhorende kranten artikel, waarvoor dank. Uit diezelfde lijst heb ik nog een foto die een twijfelgeval is. Na enig speurwerk kom ik uit op "Judith Jobse", maar misschien kan iemand dat bevestigen of corrigeren indien niet juist. Haar gebit kan een herkenpunt zijn. Tnx voor tips. Mvg, Frank
-
-
- 8 antwoorden
- 887 weergaven
-
-
Beste vrienden, Ik ben een echt "radio mens". Ik weet niks van video maar ik heb in m'n werkzame leven behalve veel foto's ook veel m'n video camera meegenomen naar m'n werk. En daar zitten best aardige zaken bij vind ik zelf. Ik heb ze hier allemaal in de computer en ze zijn in "mpeg4". Maar hoe kan ik dat uploaden hier of op bijv. You tube? Hier een "still" uit een video die ik maakte tijdens 25 jaar H'sum 3 in oktober 1990. Een jonge Rob van Someren in de studio. Juul
-
- 8 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
DLT (in 1945 geboren als David Patrick Griffin) "arrested on suspicion of sexual offences": http://bbc.in/SsCaql Dave Lee Travis: Radio Caroline - September 1965, until mid-August 1967. BBC Radio 1, BBC World Service . DLT is de maker/stem van de jingle "Going back in time on the Sounds Of The Nation, it's a Caroline Flashback!" Tot zover een jongensheld. Hans H.
-
Ik wist niet eens dat ze bestonden. Terwijl ik toch in de "biblebelt" woon. En ze een studio hebben in mijn woonplaats. Iemand er ooit naar geluisterd? Bron: Kerknieuws. http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=25139 http://www.reformatorischeomroep.nl/ Juul
-
- 8 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Gisteravond heb ik met veel ontroering naar een tv docu over Glen Campbell gekeken. Glen een gevierd sessiemuzikant in de begin jaren 60 die later zelf wereldberoemd werd. Want er is geen Beach Boy plaat waar Glen niet op mee speelt. Dat was mooi te zien in de eveneens schitterende docu "The Wrecking crew" Hij lijd al een paar jaar aan de ziekte Alzheimer en het is ontroerend hoe z'n omgeving daar mee omgaat tijdens z'n afscheidstournee. Hier wat meer gegevens over de docu: Het Uur van de Wolf': Het geheugen van Glen Campbell woensdag 10 februari 2016 In 2011 onderneemt countryzanger en meervoudig Grammy-winnaar Glen Campbe…
-
- 8 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Heeft iemand voor mij de lange stereo versie van 3.50 min. Sagittarius - My World Fell Down. Bij voorbaat dank. Gr. Bob
-
- 8 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Er zijn nog steeds helaas lokale omroepen die de regionale omroepen doorprikken. Ik vind dit ether vervuiling. Wanneer ik wil gaan luisteren naar de regionale omroep dan stem ik daarop af en dan heb je een betere kwaliteit in het geluid. Ooit was het zo dat de regionale omroepen de verplichting hadden om Radio 1 door te geven. In die tijd was Radio 1 nog niet via de FM te ontvangen. Dat vond ik dan wel een toegevoegde waarde hebben. In de regelgeving is het nu zo dat het aantrekkelijk is voor de lokale omroep om de regionale omroep door te prikken. De lokale omroepen mogen de NPO (Nederlandse Publieke Omroep) ook als raamprogramma doorgeven. Ik denk dat dit mee…
-
- 8 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Beste forum leden, Vooreerst mijn beste wensen voor iedereen voor de komende feestdagen. Ik heb een vraagje: Het wordt steeds lastiger om je favoriete YouTube-video's te bekijken zonder een Premium-abonnement. Wie kan me de tip geven, om op een eenvoudige manier, een goedwerkend programma te vinden voor deze en andere downloads via Windows 10. Alvast bedankt. Pierre Addicted To Music
-
-
- 8 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Enige tijd gelden heb k mij aangemeld bij een "gesloten" TROS groep op Feesboek. Maat tegelijkertijd kijk ik ook wel eens in andere groepen. Maar het "regent" steeds "Vriendschaps verzoeken". Wat moet ik daar mee? Ik wil dat allemaal niet. En wat is daar de bedoeling daarvan? Juul
-
-
- 8 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
AMSTERDAM (Telegraaf) - De 'koningin van de disco' Donna Summer is op 63-jarige leeftijd overleden. Summer verloor haar strijd tegen kanker. De zangeres overleed in Flordia, meldt TMZ. Ze won in totaal vijf Grammy's. In de jaren '70 van de vorige eeuw had Summer hits met "Last Dance", "Hot Stuff" en "Bad Girls".
-
- 8 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
Het grootste deel van de oude radioknipsels (meer dan 1600) staat eindelijk weer online. Na een update van de vorige provider was een groot deel niet meer toegankelijk. In samenwerking met het Radiocafé zijn de knipsels nu opnieuw opgeladen en weer voor iedereen beschikbaar. Er worden nog steeds oude, reeds bekende knipsels toegevoegd aan de Gallery, maar er zijn ook weer een behoorlijk aantal nieuwe toevoegingen op het gebied van Offshore en landbased radiozenders in de diverse categorieën te vinden. In de komende maanden volgen, met dank aan Anne Koorvaar en vele anderen, nog meer zeer interessante aanvullingen. De Gallery is mede tot stand gekomen met medewerking…
-
- 8 antwoorden
- 3,3k weergaven
-