Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
-
Ik ben Miguel en ik woon in Engeland. Ik heb in de jaren 80 bij VLOH in Hoofddorp en bij Lokatel in Den Haag gewerkt. Ik ben nu, onder anderen, bij Radio Seagull en Firebrand Rock Radio. Ik ben vooral geinteresseerd in alle vormen van radio vanaf het midden van de jaren 80 met name de stations uit Den Haag en Amsterdam.
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 836 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 768 weergaven
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
-
-
Sinds enkele dagen hebben wij hier aan de boorden van het wonderschone Schildmeer de zegeningen van 192TV, vanmiddag keek ik even en werden clips gedraaid uit juni 1970, Paultje was toen bijna 18. Plots Supersister en She was naked, dat hebben we geweten. De Supersisterclip was waarschijnlijk opgenomen tijdens een popfestival en voorbij kwam een bonte verzameling lijpkoppen, in dit geval inderdaad met een lange IJ. Mijn vrouw duidde op jongens maar vooral meisjes van circa 18+ die met bungelende en beschilderde "bloemkolen" zachtjes in trance op de muziek wiegden. Het beeld zoemde in op een morsig NVSH standje waar condooms voor 1 gulden per 3 werden verkocht. Wip…
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Scheidsrechter Frans Derks vond in de jaren 70 dat de zeezender Radio Veronica moest blijven. Derks was aanwezig bij de grote demonstratie voor het behoud van Veronica en de andere zeezenders op 18 april 1973. Hij overhandigde daar o.a. een petitie aan Tweede Kamer voorzitter Vondeling. "Dat wilde ik gewoon doen, Veronica moest blijven, klaar over", zei Frans Derks zondagavond 20 januari in het NOS programma Andere Tijden Sport. In het programma zaten beelden van de demonstratie uit Den Haag Vandaag en het Polygoon Journaal. Bekijk het volledige artikel
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
Dag, ben op zoek naar muziek van de Nederlandse band Triple X. Ze waren in 1984 bekend, deden mee aan de grote prijs en waren bij de VARA popkrantartiest. grote groet, Sebastiaan van den Corput