Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.180 discussies in dit forum
-
Gezocht Rolling Stones Radio opnamens, interviews, jingles, specials ! Gr Ray
-
- 8 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Voor het repareren van een Don Allen programma ben ik op zoek naar een elektronische kopie van Bingo crazy van Ronnie Collis, een erg grappig nummer overigens. Mocht je mij hieraan kunnen helpen, kun je me dan een PM sturen?
-
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Ik ben een enorm grote fan van de jingles van Top Format uit de jaren '80. Het liefst van lokale radiopiraten in Nederland en vrije radio in Vlaanderen. In de loop der jaren ben ik aan mooi materiaal gekomen, maar er blijven nog altijd van die pakketten die ontbreken in de collectie. Wie kan me helpen (en het genot is belangrijker dan eventuele slechte kwaliteit) aan bijvoorbeeld jingles/pakketten van Radio Mebora, Enterprise of Apocalyps. Op de bekende democassettes van Top Format staan enkele jingles van deze zenders. Wie o wie heeft misschien nog iets moois liggen. En uiteraard heb ik altijd wel mooi materiaal liggen om te ruilen of hier te plaatsen op het het forum. I…
-
- 0 antwoorden
- 701 weergaven
-
-
Gezocht uit 1967 Olé (Zwarte Piet geeft Spaanse les) / Alle Zwarte Pieten (Philips RF 314 534) [Zwarte Piet & De Schellebellen]. Ja en Sinterklaas is al het land uit maar dit liedje niet uit mijn kop te krijgen. Had het op een oude tape maar door de verhuizingen is die kwijt geraakt . Nu dus mijn vraag wie heeft dit heel toevallig ergens in zijn bezit als mp3 bestand . Groet Jaap
-
- 1 antwoord
- 3,6k weergaven
-
-
gezocht Veronica opnamens The Rolling Stones Show met Sjaak Jorritsma Gr Ray
-
- 0 antwoorden
- 618 weergaven
- 1 follower
-
-
Dag forumvrienden, Bij het beluisteren van een oude uitzending onlangs kwam ik een nummer tegen wat nogal blijft hangen in mijn hoofd. Spotify en andere plekken afgezocht, maar kan hem nergens vinden, helaas. Youtube heeft hem wel, maar ja. Die kwaliteit is natuurlijk niet echt best. Dus probeer ik het maar. Een van jullie heeft dit vast ergens liggen. Boogie Box High - Gave it all away Boogie Box High is bandje van de neef van George Michael, die vervolgens zijn neef ook weer vrolijk laat meezingen. En dit vrolijke plaatje is dus echt nergens te vinden. Dank alvast.
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Kan iemand me soms helpen aan de datums van de weekbladen HP en Aktueel waarin artikelen over Radio Caroline en Radio Monique hebben gestaan? In HP heeft bij mijn weten 1x iets gestaan; in Aktueel heeft 2x iets gestaan: een artikel na de start van Caroline en later een over Radio Monique. Als iemand weet wanneer de artikelen geplaatst zijn, dan zou ik dat graag horen! Update: HP was van 21 september 1985.
-
- 1 antwoord
- 861 weergaven
-
-
Hallo allemaal, Sinds kort heb ik voor mijn inspreekwerkzaamheden ook een pagina op Facebook. Mocht je op Facebook zitten, dan zou ik het leuk vinden als je mijn pagina zou "liken". Je maakt dan kans op een gratis ingesproken commercial of jingle. De eerste heb ik vandaag weggegeven. Je mag de pagina overigens ook "liken" als je geen commercial of jingle wilt:-) Dit is het adres: http://www.facebook.com/spreekwerk Groet, Ger
-
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Hallo, Ik ben op zoek naar twee artikelen over Elvis Presley in het Veronica-blad (scans). Allereerst 5 januari 1974, de week van de Elvis Dag op Radio Veronica. Elvis staat die week op de cover, wat vermoedelijk betekent dat er ook binnenin aandacht is. De cover heb ik, de inhoud van binnenin zoek ik (Vincent heeft het niet). Dat geldt ook voor augustus 1987, toen Elvis tien jaar dood was. Ik zoek de exacte uitzenddatum en -tijd van een avondvullende Elvis-docu bij de VOO-tv in augustus '87. Elvis staat op de cover van 25-8-87. Vermoedelijk is de docu dan ook in die week geweest, hoewel dat dan wel anderhalve week te laat was (Elvis overleed op 16--77)…
-
- 7 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
Hallo iedereen, Heeft iemand hier de opnames van het Foute Uur (Q-Music) van vrijdag 10-04-2015?? Alvast bedankt, Leon
-
- 2 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar Freewave nummer 101. Het mag een gescand exemplaar zijn (liefst 600dpi jpg), maar ik wil hem ook best zelf scannen. Wie kan mij helpen?
-
- 3 antwoorden
- 901 weergaven
-
-
Hitorama was een Vlaams popblad die voor het eerst werd uitgegeven in januari 1971, om de twee maanden. Vanaf januari 1972 werd het maandelijks en een jaar later werd de frequentie tweewekelijks. Door Radio Atlantis werd deze lijst in 1973 en 1974 gebruikt voor de Radio Atlantis Top 40. Op Hitnoteringen staan nu de lijsten uit 1972, voor zover bekend, online. De periode januari 1971 t/m april 1972 ontbreekt . Mocht iemand van jullie één van deze bladen hebben liggen, met een scan/fofo van de cover en de hitlijsten pagina zijn wij enorm geholpen. https://www.hitnoteringen.nl/publicatie/hitorama/
-
- 0 antwoorden
- 303 weergaven
-
-
Wij zijn op zoek naar iemand die voor ons een paar verschillende mooie logo's kan en wil ontwerpen. Wie dat wil kan met mij contact opnamen via een PB of per mail. En wat het budget betreft kan ik duidelijk zijn: dat is hoogstens een bakkie koffie bij één van de radio evenementen die er in de toekomst worden georganiseerd.
-
- 0 antwoorden
- 900 weergaven
-
-
Wie kan mij helpen met een MP3 van bovenstaande plaat. Graag even een PM.
-
- 1 antwoord
- 722 weergaven
- 1 follower
-
-
-
De internetverbinding via KPN lag er dinsdagmiddag om 14.38 uur weer eens uit, waardoor ik de opname van de top 500 op Q Music (nl) voor de rest van de middag heb gemist. Is er wellicht iemand op dit forum die het wel gelukt is deze opname te maken en bereid is deze aan mij beschikbaar te stellen? Alvast hartelijk dank! Gr, Melle
-
- 0 antwoorden
- 568 weergaven
-
-
Wie kan mij helpen aan een goed klinkend exemplaar van een single uit 1983? Artiest was Peter Zwerus en het liedje heette "Wie, waarom en hoe". Er staat een versie op Youtube maar ik zoek 'm in betere kwaliteit. Wie oh wie? Alvast hartelijk dank voor de moeite! René
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Hallo iedereen, Heeft iemand de opname van Mattie & Wietze van Dinsdag 01-03-2016 op Q-Music? Alvast bedankt, Leon
-
- 0 antwoorden
- 902 weergaven
-
-
Heeft iemand misschien een opname van Radio Caroline vanaf de Mi Amigo op 9 juli 1966???? Dat zou heel leuk zijn.
-
- 2 antwoorden
- 729 weergaven
- 1 follower
-
-
'Verkennen en Ontdekken.' Zo heette een serie programma's die, volgens mij in de tweede helft van de jaren 60 's ochtends op School tv te zien was. Een trompetmuziekje. Maar hoe heette het en van wie was het? Iemand enig idee? Dank!
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Op 30 september en 1 oktober 2000 was er het Radio Mi Amigo revival weekend in Halle/Zoersel gepresenteerd door Radio Magdalena. Bestaat er een video opname van deze dagen? Zo ja, den ben ik zeer geinteresseerd!
-
- 0 antwoorden
- 849 weergaven
- 1 follower
-
-
Heeft iemand de instrumentale versie van Vuur en vlam van Kinderen voor Kinderen. Die is op CD verschenen, maar ik kan 'm nergens vinden. Mijn diochter's klas wil deze graag gebruiken voor de zelfgeschreven musical van groep 8.
-
- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Hallo, In mijn berg cassettebandjes vond ik eentje met twee tunes erop waarvan ik de herkomst niet precies weet. Het gaat om een opname van rond 1990/1991. De eerste is volgens mij een van de eindmelodieen van NOS Langs de Lijn (maar niet de overbekende eindtune) en de andere tune hoort bij een ander Radio 1-programma, in mijn herinnering aan het begin van de zondagmiddag. Wie heeft meer gegevens (componist e. d.) en vooral: wie heeft deze tunes compleet? https://www.youtube.com/watch?v=pqDkX87_ouM
-
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Hallo allemaal, Ik ben al een tijdje opzoek naar een piraten plaat. Alleen kan ik er absoluut niet opkomen wie dit zingt, de tekst gaat ongeveer zo : De man loopt binnen in een kerkje ( kapelletje ) en vraagt dan aan god of ze hem niet kunnen nemen ipv zijn vrouw of kind aangezien zijn vrouw en kind ziek zijn. En dan wil hij weer naar het ziekenhuis en dan glijd hij uit waarbij hij zelf komt te overlijden, en dan zegt de dokter dat is nu jammer.. hij heeft nooit komen te weten dat zijn vrouw en kind beide nog in leven zijn. heeft iemand een flauw idee welk nummer ik bedoel? Alvast hartelijk bedankt. Het word trouwens ook niet gezongen.. maar …
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Bron: Rolling Stone Ja, weer iemand van mijn generatie die er niet meer is. gelukkig nog wel z'n platen. https://www.rollingstone.com/music/music-news/ginger-baker-cream-dead-obituary-240630/
-
- 1 antwoord
- 835 weergaven
- 1 follower
-