Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
Ik weet het, ik zit met dit onderwerp bij de verkeerde groep. Maar aangezien hier het meeste "leven" is doe ik het hier maar. Toen ik daarnet naar het radiocafé ging verschoot ik toch wel een beetje. Eerst kon ik niet meer direct binnen. Er was een omleiding ... moest me aanmelden maar dat ging niet via mijn facebookprofiel. Aangezien ik mijn wachtwoord al lang vergeten ben, heb ik dan maar een nieuw profiel aangemaakt. Het is de afkorting D.V.V.geworden ipv Danny Van Vlaanderen. Normaal moet ik me nooit aanmelden en kan ik altijd direct binnen. Ik hou wel van café's waar ik gemakkelijk binnen geraak ... eruit raken is weer wat anders …
-
- 5 antwoorden
- 935 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 590 weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 934 weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
-
-
De dertiende editie van het Top 40-Hitdossierboek is uit. Dit boek heeft naast dat je er in kunt lezen een andere bijzonder functie: het boek is interactief met de speciale QR-codes waarmee online aanvullende informatie kan worden geopend. Het Top 40-Hitdossier is een onmisbaar naslagwerk voor iedere muziekliefhebber. Wat vinden we van deze editie?
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 787 weergaven
-
-
Dag mede-forumleden, Toen ik gisteren via dit forum naar Zippyshare ging om iets te downloaden, kreeg ik ineens een waarschuwing van mijn virusscanner: er werd een poging geblokkeerd om via een pop-up scherm malware op mijn computer te installeren. Voor mij was dat de druppel: geen zippyshare meer. Zeker in deze tijd, waarin malware een steeds groter probleem dreigt te worden. Nu weet ik, zulke waarschuwingen krijgen we allemaal weleens, en het is soms loos alarm, en als je een goede virusscanner hebt en je installeert braaf alle updates, dan gaat het meestal wel goed. Misschien zijn er zelfs wel weer tijdelijke lapmiddelen beschikbaar om die pop-u…
-
- 23 antwoorden
- 3,9k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 768 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]