Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.186 discussies in dit forum
-
Ik kwam op de Tube een mooie video tegen die beschrijft het leven van één van mijn helden, Harry Nilsson. 1968 ik werkte net een paar maanden bij Veronica en daar kwam een jongeman binnen om een interview te doen met Lex. Ene Harry Nilsson, met een gewatteerde bolle jas met in z'n ene hand een LP " Pandemonium Shadow Show" en de andere een beker koffie van onze tante Erna in de keuken. Lex deed een interview met hem................en helaas heb ik het niet bewaard. Wel de LP met z'n "opdracht" en handtekening. Later, in juni 1974, zou sport collega Berry Zandscholten hem nog opzoeken in de USA en zou Harry een paar spots inspreken tbv he…
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Wie kan mij helpen aan mp3 van dit nummer in 256Kbs of hoger? Ik heb hem op LP in de kelder maar...
-
- 7 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Wie kent deze Kees Groot, die op 17 Februari 1976 meedoet aan het TV programma de De-O-Show?
-
-
- 14 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 3 followers
-
-
Hallo Allemaal Mijn naam is Koos, Ik ben woonachtig in het zuiden des lands, en ben een verwoed verzamelaar van Golden Oldies Muziek Daar naast heb ik weekelijks een Radio programma bij een lokale omroep, en doe nog iets voor de Ziekenomroep Allemaal heel euk om te doen. En sinds kort heb ik ook een bijdrage in de Vynil Show bij Ad Bouman op Radio 192 Ook dat vindt ik erg leuk om te doen En voor Museum Rock Art doe ik ook nog wat Hand en span diensten. Ik hoop dat ik mijn draai hier kan vinden op Internet Radio cafe En zo een positieve bijdrage kan Leveren. Met vr gr Koos
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Ik lees wel eens wat op de website RadioFreak. Mooie website, niks mis mee. Maar wat zitten daar een hoop "betweters" die overal, de meeste anoniem, een mening over hebben. Ze schrijven alsof ze de radiowijsheid in pacht hebben! Wat zouden dat voor types zijn vraag ik mij wel eens af. Aspirant radiomakers-dj's ?, die balen dat zij nog niet "aan de beurt" zijn? Maar nogmaals niks mis met die website. Als nieuwsbron, volg ik hem wel eens.
-
- 13 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
Beste radioliefhebbers, Ik ben eigenaar van het kleinschalig internet radiostation Sea Radio in De Panne-België. De (vooral non-stop) uitzendingen vinden plaats op zaterdag en zondag tussen 10 uur en 21 uur waarbij het format hoofdzakelijk bestaat uit hits uit de jaren 60, 70 en 80. Om de non-stop formule te doorbreken ben ik op zoek naar medewerkers die zich geroepen voelen om een swingend gepresenteerd programma te maken op (één van) die dagen. Bezoek alvast onze website www.searadio.be en stuur een demo naar info@searadio.be, misschien ben jij wel de volgende medewerker van ons radiostation! Mvg, Pascal.
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
De jongste van het beroemde duo is blijkbaar overleden aan de gevolgen van een longziekte en is dus, zeg maar, de eerste Grote Naam die we in 2014 moeten schrappen. Mannen hebben een boel mooie deunen gemaakt.
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Een interview van Roderick Veloo met Felix Meurders op KX Radio. Dit is enkel het gesproken woord, geen muziek. [verborgen inhoud]
-
"De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) heeft - in samenwerking met omroepen in publieke bestel - een website gebouwd om de ‘maatschappelijke waarde’ van de publieke omroep te belichten. Het is volgens de NPO “een nieuw instrument van verantwoording”." [verborgen inhoud] "NPO zonder toegevoegde waarde dramt toegevoegde waarde NPO door via website Uw belastinggeld gaat onder andere naar een website over toegevoegde waarde NPO" [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Een flink aantal weken geleden hoorde ik het nummer Manhattan Spiritual van Reg Owen op de radio en het nummer brandde zich gelijk vast in mijn geheugen. Later vond ik een originele stereo versie van het nummer dat volgens Wikipedia in 1959 (topjaar !) een hit was. Nu vond ik deze versie niet helemaal geweldig en ben ik eens gaan knutselen dan wel prutsen in mijn studio en daar kwam het volgende resultaat uit. Manhatten Spiritual van Reg Owen & his orchestra : http://www57.zippyshare.com/v/56067603/file.html Ik heb geen idee of dit nou ooit een tune is geweest, want het klinkt zo bekend. Iemand die meer hiervan weet ? Rien, die al dagen aan zijn auto li…
-
- 6 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Gelukkig hebben wij net een nieuwe stofzuiger, wel 2200 watt !!!! [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Wellicht meer een vraag voor de eerste zeezendergeneratie maar je weet nooit. Bijgaand een fragment van de tune die ik zoek. De instrumentale 'Sangria' jingle krijg je cadeau... Wie maakt me blij?! http://www.mediafire.com/?wdm7zb46709hphn
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar de originele opname van het nummer LEON van Phillip Goodhand Tait uit 1972. De versie op Youtube is volgens mij niet de orginele uit 1972. Wie kan mij helpen aan een MP3tje ? thanks Fred
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Ik ben al heel lang op zoek naar het boek Sylvain Tack geschreven door Johan de Graeve. Is er mischien iemand die het wil verkopen. Grt Rieni
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Tijdens zijn bezoek aan Belgie ter gelegenheid van de 10-daagse zeezender herdenking van Radio 19 had Marc Jacobs een gesprek met Rudi Van Vlaanderen van Family Radio Belgie.Het gesprek duurt ongeveer 20 a 25 minuten. http://www.mediafire.com/?5shjfhc6gzfgzkl Gr.Bavo27
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Gevonden op mediapages (natuurlijk ) Dank. Voor de montage van de aankomst van de Norderney in Amsterdam zou ik graag het nummer strom maar beuk maar (Nordernaylied) gebruiken, wie heeft dit voor mij aub? Dan kan ik de korte montage snel online zetten. Alvast hartelijke dank.
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar een uitgave van het popblad OOR uit de periode januari/februari 1982. Het gaat om het artikel met daarin het verhaal over de laatste NH uitzending met Felix Meurders. Wie heeft deze uitgave liggen?
-
- 8 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Voor wat leuke plaatjes en weetjes over oude grammofoons en bandrecorders: [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
http://www.macfreak.nl/nieuws/24152/hoe-reageren-mensen-als-een-imac-kapot-valt/
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Goedemorgen, Wie wil mij helpen aan een goede kwaliteit van het nummer Touch van Colin Blunstone? Alvast dank Eric
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Wat voor singles zouden het zijn? http://www.telegraaf.nl/binnenland/22627718/__Man_steelt_1500_singles__.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
-
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Jaren terug was hier erg veel actief vanuit Belgie Dirk van Damme. Hij was nogal TROS "minded". Hoe zou het met hem zijn? Weet iemand dat?
-
-
- 7 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Kennen we Nico uit Gouda nog? De man die veel lezers van de nieuwsgroep zeezenders tegen zich in het harnas joeg? Hij heeft z'n werkterrein uitgebreid en zit nu ook op de facebook-site van NS!