Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.192 discussies in dit forum
-
Bron: One More Thing website. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Hallo hier naaldje een vraagje wie o wie heeft de jingle met een kinderstemmetje met die zegt Wim van putten of mischien nog wat andre namen of progamma aankondig met een kinderstem bvd Naaldje,
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Shocking Blue scoort een nummer 1 hit in de VS (1970) [verborgen inhoud] "Op 21 juni 1969 kwam Venus hier uit, en het werd onmiddellijk een groot succes. Het kwam tot nummer 3 in de top 40, maar het meest bijzondere- bijna gelijktijdig stormde Venus naar de eerste plaats in België, zowel aan de Vlaamse als aan de Waalse kant, met enorme verkopen. Ik geloof dat er in de zomer van 1969 meer dan 100.000 singles van Venus in Belgie verkocht werden, terwijl de teller in Nederland op zo'n 40.000 bleef steken. Door dat enorme succes in Belgie wisten we het zeker; dit wordt een hele grote internationale hit. Duitsland volgde vrijwel direct, Frankrijk me…
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Dat doet mij terug kijken naar een paar maanden geleden: [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Tja, zoals de titel misschien al bij menig forumgenoot een belletje zal doen rinkelen; ik heb mijn nickname vernoemd naar het cultureel verantwoorde, muzikale wondertje getiteld 'Kaplaarzen', van Dingetje. Opzich heb ik niet zoveel met schoeisel, maar ach, 't is natuurlijk wel een pakkende nick, en belangrijker nog, deze nick was vrij ;-). In het echte leven kennen ze me als Michael. Ben student, bouwjaar 1990 en sinds kort meer en meer geïnteresseerd in de andere kant van de radio, namelijk de makers van de radio en dan met name radiofragmenten. Gewoon om eens terug te luisteren en herinneringen op te halen. Ergens ben ik ook een soort radiomaker, maar niet zoals Stende…
-
-
In het Amerikaanse stadje Tuscumbia is paniek uitgebroken om een radioreclame van een lokale school die waarschuwt voor een alieninvasie: http://www.nu.nl/opmerkelijk/3564139/paniek-radioreclame-aliens.html
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
-
- 9 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
Wie kan en wil mij "Vera Lynn - We'l meet again" toesturen? ( audio ) De versie met het koor. Er staat op de Tube veel maar dat kan ik niet downloaden...... Per mail graag. Juul
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
bron: NOS [verborgen inhoud] bron; VRT [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Gepuberd begin jaren 80 en in die tijd ook radioliefhebber geworden. Was fan van Veronica (VOO). Ben liefhebber/verzamelaar van Veronica-/Top 40 jingles!!! Ben intussen creatief geworden met het mixen van jingles. Produceer wekelijks met veel plezier een non-stop 80's Top 40. ... en zo ben in weer terug bij mijn jeugd ;-) Groetjes, Frits Spoor. ps: ben ook nog gelukkig getrouwd, vader van 2 geweldige kids, modelspoorliefhebber, wandelaar, halve Italiaan, Gardameerganger, ... genoeg.
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Hallo allen, Mag ik nog eens jullie steun vragen om te weten te komen welke "meidengroep" op deze foto staat? Wat er kenmerkend aan moet zijn is dat elk woord van de naam van de groep met dezelfde letter moet beginnen. Andere voorbeelden uit deze reeks zijn "Def Dames Dope" of "Joe Jackson". Aangezien de antwoorden alfabetisch oplopen, ga ik er van uit dat de beginletters moeten liggen tussen de M en de Z. Bij mijn zoektocht kom ik dikwijls uit op "Destiny's Child" wat niet aan de vereiste van dubbele letters voldoet. Iemand de ultieme tip of herken je één van de dames op de foto? Tnx, Frank
-
-
- 9 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Op Facebook circuleert het bericht dat de Laissez Faire / Olga Patricia zomer 2011 gesloopt is. Het voormalige zendschip van Radio England / Britain Radio (1966/1967) was de laatste jaren in de vaart als vissersboot, genaamd Earl J. Conrad. Martin
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Tijdens het ILLW (International Lighthouse and Lightship Weekend) 2017 ([verborgen inhoud]) dat plaats vindt op 19 en 20 Augustus 2017 zal PA25SCH (de Sleur Shack) dit jaar helaas NIET aktief zijn vanaf het Scheveningse zuidelijk havenhoofd ! Mededeling PA25SCH: Heren, Op dit moment is alles moeilijk te plannen en kunnen we elke dag naar het weerbericht kijken. Dit heb ik gedaan en ik ben tot de volgende beslissing gekomen. Voor 2017 cancelen we het ILLW. Hier zijn meerdere goed afgewogen factoren voor: 1. Weersverwachting bekeken bij weeronline. 2. De propagatie overdag tussen 9:00 uur en 19:00 uur 3. Afbreuk aan materialen van de TSS 4. Voorberei…
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Oud-collega en vriend Lex maakt zich weer ongemeen populair in de Volkskrant vandaag. Een constatering uit m'n hart gegrepen.
-
- 14 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik zag dit op internet. Van wie is dit een uitgave ?
-
-
- 6 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
In de aanbieding en in zeer goede staat. Veronica nul en één nummer 02-09-1971 t/m 21-12-1974. Dus alle bladen uit deze periode. In één verkoop € 40,-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Ik heb een paar Beatles fanclub kerstmis records gedigitaliseerd die ik tegen kwam in m'n archief. Het zijn de de jaren 1963-1068. Ik heb geen idee of er meer waren. Veel luister plezier van een Stones fan, Juul http://www.mijnbestand.nl/Bestand-QLOCCDWTXHJD.mp3
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
De webpagina van de buren ligt al een paar dagen uit de lucht. Misschien kan iemand die ze kent ze even waarschuwen dat de contributie betaald moet worden! Groeten, Wim
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Een aantal jaren geleden al door mij gemaakt en nu verder bewerkt. Een stereo versie van de Pams bossanova jingle. Pams bossanova (wav) : http://www48.zippyshare.com/v/61849489/file.html Rien, die nog uren zou kunnen sleutelen aan dit bestand. Maar het toch niet doet !
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Hoe leuk zou, nou ja leuk, zou het zijn als..............als iemand een "mondkapje" maakt met bijvoorbeeld aan de ene wang kant een RNI logo en aan de andere kant een Veronica zeezender logo. Dat zoiets er nog niet is.
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
In 1979 werd deze serie van 10 aflevering uitgezonden door de NCRV op TV uitgezonden. In de zomer zomer van 2013 kreeg ClubDVM de studiobanden aangeboden en na lang zoeken is het in 2018 geluk om enige nog werkende machine te vinden die deze banden kon afspelen. Om de kosten van de aanschaf en digitaliseren te kunnen betalen zijn er 50 (genummerde) DVD's gemaakt. Van deze serie van 50 DVD's zijn er nog 5 exemplaren beschikbaar. Voor 25 euro incl verzendkosten kan deze unieke DVD van jou zijn. Bestellen kan door een mailtje te sturen naar info@clubdvm.nl. Wees er snel bij want op is op.
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-