Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.209 discussies in dit forum
-
Hij presenteerde het programma Golden Memories op 8 Juli 2001 tussen 12:00 en 14:00 op Radio 192: [verborgen inhoud] Z'n voornaam is Ton of Tom.
-
- 7 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] En met het nummer Una Casa Portuguesa lijkt hetzelfde te zijn gebeurd! Het is toch schaamteloos, en heeft hij met een deel van die centen een Casa in Portugal kunnen verwerven. Nico.
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Ik kreeg deze waarschuwing van Fire Fox, Wat houd dat in? Theo
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik kreeg vandaag de vraag van Lex of ik soms documentatie had in ons archief betreffende z'n platenzaak in Gouda op de Kleiweg 16. Ik wist dat die platenwinkel er was. We maakten er wel eens (vervelende) grappen over. Er zijn mensen die denken dat de winkel op 1 augustus 1968 open ging. Lex weet het niet meer, hij heeft in z'n geheugen dat de winkel misschien al in 1967 bestond. Lex dacht ook dat hij er wel eens een spotje voor gemaakt had. Ik kan niks vinden……….. Wellicht is er hier iemand die daar destijds wel eens geweest is en het zich kan herinneren in welk jaar dat was. dank, Juul PS er is pas een stukje in h…
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
'Dizzy Man' Jacques Kloes overleden door Evert Santegoeds Hitzanger uit de jaren zeventig JACQUES KLOES is vanmorgen overleden. Dat heeft de politie van zijn woonplaats Beverwijk medegedeeld aan zijn collega JOHAN BOUQUET, die deze week nog met hem optrad in Eindhoven. Kloes was tussen 1970 en 1978 de voorman van de fameuze DIZZY MAN's BAND die in deze periode zeventien hitnoteringen haalde met onder andere The Opera, The Show en Matter of Facts. In 1978 ging hij solo en hield de groep op te bestaan. Een jaar later scoorde Jacques met PATRICIA PAAY nog een hitje met You Make It Allright. Samen met Bouquet, zelf onlangs te zien in de televisie-zangwedst…
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Voor de Beatles fans een lp van het George Martin Orchestra, genaamd Help. De link : http://www68.zippyshare.com/v/35551281/file.html Rien, die geen Beatles fan is maar dit wel leuke muziek vind.
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Speciaal voor de buitengebieden komt er mogelijk glasvezelinternet via het riool. Er is licht aan het einde van de tunnel het riool Juul http://m.nos.nl/pl/svt/si/nos/po/opnl/sc/nos_nieuws/dk/nos.12-20-2012.0036p2/ms/e4a2nvXtlP/r/1356005231/pa/248725
-
Ik bewaar nogal veel. Zo ook m'n mail. Ik stopte met werken in 2004 en tot die tijd had ik een TROS mailadres. Daarna kreeg ik andere mailadressen. Net keek ik eens en het aantal mails dat ik betreffende Veronica bewaard heb is nu vanaf 2004 27.170 mails. Privé is dat ruim 35.345 mails. De niet interessante zijn er wel tussenuit. Hoe doen jullie dat? En omdat ik niks wil "verliezen" heb ik ook nog eens 3x een backup. Juul
-
- 7 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Iemand de 90's request van vrijdag op 3 FM opgenomen ? Ik wilde het terugluisteren via de site, maar daar stond dat het programma niet is opgenomen.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Geen idee , maar wel leuk...... http://www.destentor.nl/regio/deventer/welstand-eruit-over-veronica-in-lebuïnus-1.4149801?ns_campaign=red_nieuwsbrief&ns_mchannel=email&ns_source=23122013&ns_linkname=Welstand-eruit-over-'Veronica'-in-Lebuïnus
-
- 6 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Weer een hoofdstuk dat wordt gesloten: [verborgen inhoud] Er zijn natuurlijk nog genoeg Britse muziekbladen over, zoals Q, Uncut, etc. Paul
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
Vraagje van geheel andere orde: Wie weet waar ik een Sony Mini-DV-videocamera van eind vorige eeuw kan laten repareren? Ik heb anderhalf dozijn mini-DV bandjes met opnames van m'n kinderen die ik wil (laten) digitaliseren, en m'n Sony videocamera DCR-PC103E blijkt het inmiddels niet goed meer te doen. Nu zijn er wel bedrijven die digitaliseren, maar bij die waar ik heb geïnformeerd, komen de tijdcodes en andere metadata niet mee. Dus wil ik het zelf doen. Liefst iets in de buurt van Deventer, maar ik wil er ook wel een eind voor reizen...
-
-
- 12 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Ik prijs mij gelukkig dat ik daar vele voetsappen heb "liggen'. zoals bij de mix van vele TROS jingles, en ook samen met NOB technicus en Wisseloord technicus Ronald Prent bij de mixage van digi concerten. en Ferry was er met technicus Jan Schuurman om de TROS jingles te mixen. [verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Een simpel koelkastmagneetje, dat je als radiofreak natuurlijk aanschaft in de souvenirshop!
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Ik ben Hans van Rijswijk. Opgegroeid in de regio Haaglanden, maar niet in Rijswijk. Omdat de zeezenders daar altijd goed te ontvangen waren altijd naar deze zenders geluisterd in mijn jeugd. Eerst naar Veronica/RNI. Later naar Caroline/Mi Amigo, en in de jaren '80 met name weer naar Caroline. Ben bij toeval op dit forum terecht gekomen. In het verleden wel een hoop uren verzameld via de downloadclub. Helaas is dat al weer een aantal jaar geleden. Zo te zien zijn er nog een hoop herinneringen op te halen op dit mooie forum. Waarvoor hulde aan de initiatiefnemers. Vriendelijke groet, Hans van Rijswijk
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Gisteren bezorgde de pakketdienst een doosje met de eerste exemplaren van mijn eerste boek! Errug leuk! Je grijpt er toch telkens weer naar om het te bekijken. De uitgever heeft ook mijn ontwerp voor de omslag gebruikt, dus het is echt 'mijn boek'. Ben er blij mee!
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Dank aan de mensen die me per mail attent hebben gemaakt op het ontbreken van veel van de oude knipsels op de clipping page. Door een upgrade van Dumpyourphoto zijn deze allemaal verloren gegaan. Het gaat om honderden knipsels. De medewerkers hebben hun best gedaan om de oudste toch nog te redden, maar helaas. Ik ga proberen deze toch weer allemaal online te krijgen, maar dan wel bij een andere provider. Niet dat dat enige garantie is, maar na dit incident zoek je toch naar wat anders. Het devies is dus nu alles weer opzoeken in het archief en de lange weg van stuk voor stuk uploaden. Even geduld aub. Hello Alex, I tried to recover the photos, but I couldn't ret…
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Gewoon TV kijken: [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
bron: Nu.nl [verborgen inhoud] bron: Rolling stone [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
13 februari, de dag waarop de radio van de Verenigde Naties werd gecreëerd, in 1946, werd voorgesteld door de directeur-generaal van UNESCO als Wereldradiodag. De doelstellingen van de Wereldradiodag zijn: • Het grote publiek en de media sensibiliseren rond de waarde van radio; • De beleidsmakers aanmoedigen om toegang tot informatie te ontwikkelen via radio; • Het versterken van netwerken en van de internationale samenwerking tussen omroepen. Radio is een low-budget communicatiemiddel, in het bijzonder geschikt om geïsoleerde gemeenschappen en kwetsbare mensen (analfabeten, gehandicapten, vrouwen, jongeren, armen) te bereiken. Radio geeft teve…
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Het afgelopen jaar ben ik bezig geweest met het opspeuren en digitaliseren van de dorpsfilm van mijn geboortedorp uit 1959. De film was indertijd gemaakt door de firma Adolfs uit Enschede in opdracht van de lokale muziekvereniging. De film, die ruim 70 minuten duurt, brengt heel veel dorpsbewoners van toen in beeld, inclusief een paar familieleden van mijzelf. Ik nam contact op met de muziekvereniging, met de historische kring, ik zocht bij met Regionaal Archief, bij het Gelders archief, maar de originele film (bestaande uit twee filmspoelen en een geluidsband) bleef spoorloos. Tot ik de tip kreeg om een artikel te plaatsen in het lokale “gemeentenieuws”, een krant, die h…
-
-
- 15 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Cor Jaring een "beroemde" fotograaf uit het provo tijdperk is overleden. Hij maakte ook foto's van John Lennon en Yoko Ona in het Hilton. Gelukkig is z'n hele ouvre wel bewaard. http://nos.nl/artikel/576534-provofotograaf-jaring-overleden.html
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Ik vraag mij wel eens af wat heb ik aan die Notificaties op het forum. ? Ik hecht er niet aan. Wel als ik kan zien wie "een Notificaties uitdeelt". Dan weet ik het tenminste op waarde te schatten. Of mis ik iets ?
-
- 6 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-