Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.186 discussies in dit forum
-
Een simpel koelkastmagneetje, dat je als radiofreak natuurlijk aanschaft in de souvenirshop!
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Wie oh wie kan me helpen aan deze radioopnamen 4th July, 1969: Dutch radio (Radio Veronica) 'In Memoriam - Brian Jones'. Weet niet precies wat dit inhoudt Gr Ray
-
- 6 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik vraag mij wel eens af wat heb ik aan die Notificaties op het forum. ? Ik hecht er niet aan. Wel als ik kan zien wie "een Notificaties uitdeelt". Dan weet ik het tenminste op waarde te schatten. Of mis ik iets ?
-
- 6 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] En met het nummer Una Casa Portuguesa lijkt hetzelfde te zijn gebeurd! Het is toch schaamteloos, en heeft hij met een deel van die centen een Casa in Portugal kunnen verwerven. Nico.
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Ik kreeg vandaag de QSL kaart binnen van de special call de PD538RNI Deze was actief ivm dat het 40 jaar geleden was dat Veronica en RNI moesten stoppen als zeezenders.
-
Cor Jaring een "beroemde" fotograaf uit het provo tijdperk is overleden. Hij maakte ook foto's van John Lennon en Yoko Ona in het Hilton. Gelukkig is z'n hele ouvre wel bewaard. http://nos.nl/artikel/576534-provofotograaf-jaring-overleden.html
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Een aantal bekende Nederlanders treden op in de nieuwe clip van de recent uitgebrachte plaat van Danny Mirror (Eddy Ouwens). Die bekende Nederlanders zijn o.a.Willem van Kooten en Tineke de Nooij. Het is allemaal humoristisch bedoeld en ik heb ook echt in een deuk gelegen over het optreden van Willem van Kooten.in deze clip. Oordeel zelf:
-
Ik ben aan het opruimen en vraag me af of er hier mensen zijn die spullen van het voormalige Holland FM sparen. Zo heb ik hier nog wat raamstickers en A3 posters netjes opgerold in een koker. Kan deze week in Amsterdam afgehaald worden en anders gaat het de container in.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Gisteren bezorgde de pakketdienst een doosje met de eerste exemplaren van mijn eerste boek! Errug leuk! Je grijpt er toch telkens weer naar om het te bekijken. De uitgever heeft ook mijn ontwerp voor de omslag gebruikt, dus het is echt 'mijn boek'. Ben er blij mee!
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Wat een humor. Edwin kiest van alle dagen van het jaar juist deze dag uit. Hij verving Wilfred met 6 Inside en was op Radio Veronica te horen. Ik snap dat mensen achterdochtig zijn. Bijna niemand gelooft je dan. De foto is ook al geplaatst en zelfs Peter Heerschop was te horen. En nee, het is geen 1 april grap. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Ook deze week weer het nodige materiaal digitaal gemaakt voor [verborgen inhoud]. Ongeveer 10 nieuwe pagina's met oud, maar wel leuk nieuws. Wat Engels materiaal over Caroline, uit 1976 de schaatser Hans van Helden die tijdens de Olympische spelen Harry van Doorn confronteert met zijn mening over het laten verdwijnen van Veronica en het niet toestaan van de VOO. Een bericht uit de Telegraaf van 22 november 1977. Veronica wordt museum. Hoe mis hadden ze het in die tijd. Het komplete 24 pagina's tellende Mi amigo Fanblad staat in de Mi Amigo file. Mi Amigo is ook onderwerp van gesprek in Mi Amigo die vanuit Paraguay zou gaan uitzenden. Wat een idee. 'Piraten b…
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Iemand de 90's request van vrijdag op 3 FM opgenomen ? Ik wilde het terugluisteren via de site, maar daar stond dat het programma niet is opgenomen.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Wie heeft een mp3tje van arie boksbeugel en brenda steunbeer met door trekken?
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
de jeugdigen hier zullen niet weten wie het is-was. Maar ik heb hem nog gekend uit m'n Veronica tijd. bron: Telegraaf. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Voor mij een kippenvel moment, anderen halen misschien hun schouders op, maar in het filmpje zie je hoe een priester het lied (aangepast) Hallelujah van Leonard Cohen zingt voor een bruidspaar. En je kunt zeggen wat je wilt, hij doet dat wel erg goed !
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Ik denk dat het best een klus was om alles gelijk te leggen. Maar het is erg mooi geworden.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Ook leuk: CLASSIC OLD TIME RADIO - CHRISTMAS SHOWS http://www.hillmanweb.com/xmas/otr/
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Voor de Beatles fans een lp van het George Martin Orchestra, genaamd Help. De link : http://www68.zippyshare.com/v/35551281/file.html Rien, die geen Beatles fan is maar dit wel leuke muziek vind.
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Hoi collega's Even voorstellen... Momenteel 63 jaar zijnde maar nog steeds eeuwig jong, ben ik een kind uit de Golden Years... een overjaarse Hippie zoals ze wel eens plachten te zeggen. In mijn vroege jeugdjaren maakte ik regelmatig de podia onveilig met mijn verschillende beat-groepjes om nadien over te stappen naar het Radio/DJ gebeuren. Onrechtstreeks betrokken bij een zeezender en nadien als DJ en/of Promotie-man bij diverse vrije radio's (groot en klein). Uiteraard niet onder de naam Ben van Oost maar dat is nu bijzaak... Gezien het bloed kruipt waar het niet gaan kan, heeft het radio-virus uiteindelijk dan toch opnieuw het hoofd opgestoken. h…
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Op Bootlegzone heeft in het verleden de topic “Some Old Interviews V4.0” veel bijval gekregen. Alle verzamelde Beatles gerelateerde files staan nog steeds opgeslagen in de cloud. Sommige files zijn hier wellicht off-topic, maar andere files zullen jullie zeker bevallen. Kijk maar eens op de PDF lijst: drive.google.com/file/d/1zJ7_Wj6B9X93_O152Svkqzr77WA04tjX/view?usp=sharing Je kunt via onderstaande links alle files afzonderlijk downloaden als je wilt. We zijn al weer aan het werk aan “Some Old Interviews V5.0. Er zitten nu 4183 files in de database en er zijn nog vele honderden files die onderzocht moeten worden. We hopen “Some Old Interviews V5.0” te…
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik ben Hans van Rijswijk. Opgegroeid in de regio Haaglanden, maar niet in Rijswijk. Omdat de zeezenders daar altijd goed te ontvangen waren altijd naar deze zenders geluisterd in mijn jeugd. Eerst naar Veronica/RNI. Later naar Caroline/Mi Amigo, en in de jaren '80 met name weer naar Caroline. Ben bij toeval op dit forum terecht gekomen. In het verleden wel een hoop uren verzameld via de downloadclub. Helaas is dat al weer een aantal jaar geleden. Zo te zien zijn er nog een hoop herinneringen op te halen op dit mooie forum. Waarvoor hulde aan de initiatiefnemers. Vriendelijke groet, Hans van Rijswijk
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
" Is het tóch een zwaar onderschat album?" "Het zwarte schaap in de Rolling Stonesfamilie. Toen Their Satanic Majesties Request in december 1967 het licht zag, moest de wereld nog bijkomen van dat ene Beatlesalbum. Sindsdien is de plaat van de Stones een minderwaardigheidscomplex en imagoprobleem aangepraat." [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Het leukste moment van de werkdag is voor mij de middagwandeling. Al loop je elke dag de zelfde route, iedere keer kom je wel wat anders tegen. Vandaag lag er een leuk bootje afgemeerd aan de Wilhelminakade.
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-