Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 861 weergaven
- 1 follower
-
-
-
Prins Roy (Roy Bates) is gisteren 9 oktober 2012 overleden. Sealand News Groet Hans
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Ik heb dit hier gepost omdat ik anders niet weet waar het wel echt past ? Want het had vroeger dan wel iets met Zeezenders te maken maar vandaag niet meer. Er werden kwamen ooit Nederlanders aan boord met minder goeie bedoelingen. En er zouden ooit contact geweest zijn met Willem Van Koten om vandaar uit te gaan uitzenden. Ik kan me sterk vergissen maar die Nederlanders die op het Fort kwamen zouden iets te maken gehad hebben met Willem Van Kooten daar staat mij wel iets vaag van bij ? Als praat over piraten wel dat is dat wel een piraten streek als je het mij vraagt ?
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
Ik weet niet of dit hier thuishoort, maar ik doe maar een gooi: Ik bied een aantal -werkelijk- nieuwe radioprogramma-onderdelen in licentie aan. Waarom? Omdat ik een beetje moe ben van al die dezelfde items op de vele zenders. Overal hetzelfde HOT (show)news, terugindetijdverhaaltjes, de krantenoverzichten, etc. Het blinkt momenteel niet uit door creativiteit, terwijl het medium radio zoveel (goedkope) mogelijkheden biedt om luisteraars/sponsors te werven en te binden met doordachte concepten. Het allerleukste voor de programmamaker(s) is de eigen inbreng (naar klaarliggende voorbeelden) om iets 'eigens' te creëeren dat opvalt t.o.v. de concullega's. …
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 18 antwoorden
- 747 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 315 weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 2,1k weergaven
-
-
-
Ik kreeg vandaag de QSL kaart binnen van de special call de PD538RNI Deze was actief ivm dat het 40 jaar geleden was dat Veronica en RNI moesten stoppen als zeezenders.
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 10 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 2 followers
-
-