Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
-
-
Archiveren is ook weggooien, en de zolder moet leeg. Wie wil al mijn oude Free Radio Magazines ophalen? Gratis, maar wel snel anders gaan ze het 'ronde archief ' in! Groet Hans
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
-
Ik ben Arjan. Met mijn 31 jaar alleen de laatste jaren van Caroline meegemaakt en te jong om echt te begrijpen wat er op de noordzee afspeelde. Mijn vader was vroeger veronica fan, luisterde RNI op zijn werk met collega's en helaas niets opgenomen. De hang naar het verleden is bij mij altijd groot geweest, van restauratie metselaar tot sleutelen aan oude tractoren en auto's.. prachtig. Op mijn verlanglijstje staat nog een buizen radio voor de opknap en een boek over buizen techniek om de kunst uit te leren. Moderne radio kan ik me niet in vinden helaas, en ben de mensen die bestanden delen erg dankbaar. Met zeer vriendelijke groet, Arjan
-
- 8 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
-
-
-
Even voorstellen zeker ? Michel Roman uit Kluisbergen België. Fanatiek zeezenderfan en al even fanatiek Veronicafan. Positief : ik denk dat ik geen vijanden heb Negatief : Soms leef ik nog teveel in het verleden,maar dat kan dan ook weer positief zijn.... Velen kennen mij van Offshoreradioarchive. Let's go dan maar ! Mvg, Michel.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-