Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.192 discussies in dit forum
-
Beste forumleden, sinds enige tijd heb ik bij de topic 'publieke omroep' steeds 2 items die vastgepind zijn en steeds bovenaan verschijnen. Is dat iets wat ik heb 'fout' gedaan en kan dit ongedaan gemaakt worden ? Groetjes en aan iedereen geweldige Kerstdagen en nog een geweldiger 2017 ! Peter
-
- 2 antwoorden
- 636 weergaven
-
-
gezocht Veronica opnamens The Rolling Stones Show met Sjaak Jorritsma Gr Ray
-
- 0 antwoorden
- 636 weergaven
- 1 follower
-
-
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar. Is er toevallig iemand die de top 100 van 2024 heeft opgenomen? Uitgezonden door Qmusic op 1 Januari 2025, tussen 11.00 en 18.00 uur. MarcelH
-
-
- 5 antwoorden
- 636 weergaven
-
-
bron: MacFreak. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 636 weergaven
-
-
Wie kent dit nummer nou niet? [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 635 weergaven
- 1 follower
-
-
-
Wat een hondenweer en dat voor 2 juni! Doe eens gek dacht ik bij mezelf...
-
- 0 antwoorden
- 633 weergaven
- 1 follower
-
-
Mede forum lid................"als ie daar nog tijd voor heeft" bron: Spreekbuis. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 633 weergaven
- 1 follower
-
-
van hun twitter account, WRTH - Radio & TV @WRTHinfo · 1 u After 24 years of UK based publishing, we announce the very last WRTH (2022 edition) has just been published. Buy from http://wrth.com Thanks to everyone involved over the years, and '73' from the publishing & editorial teams. #radio #dx #swl #shortwave #hamradio #bcl #tv
-
- 1 antwoord
- 630 weergaven
-
-
Zanger, oprichter en gezicht van de Engelse Synthipopformatie Visage, Steve Strange, is 12-02-2015 overleden aan hartfalen. Visage had in 1981 een wonderschone hit met 'Fade to grey'. Steve Strange werd 55 jaar oud. Greetz, Everton
-
- 0 antwoorden
- 627 weergaven
-
-
Het Uur van de Wolf viert in 2015 zijn twintigste verjaardag en start dit feestelijke jaar met een volle popmaand in februari: muziekdocumentaires op donderdag- èn vrijdagavond. Van blues tot disco, van eigen bodem en internationaal, gloednieuwe uitzendingen en eerdere favorieten. De acht films omvatten alles bij elkaar zo’n zestig jaar popmuziek. do 5 februari, 23.00 uur - Nile Rodgers – Le Freak vr 6 februari, 23.00 uur - eware of Mr. Baker do 12 februari, 23.00 uur - Over grenzen - 40 jaar Nits (hh) vr 13 februari, 23.00 uur - Nick Cave – 20.000 Days on Earth do 19 februari, 23.00 uur - Stevie Wonder – Soul Genius (hh) vr 20 februari, 23.00 uur - Mr. Dynamit…
-
- 1 antwoord
- 627 weergaven
-
-
Leuk, Ik zag net dat oud omroep collega (AVRO) Koop Geersing is toegetreden tot dit forum. Welkom, Koop. groet, Juul
-
- 0 antwoorden
- 623 weergaven
- 1 follower
-
-
Zouden we er na de komende verkiezingen nog ooit iets van horen? Ik weet het antwoord wel........ [verborgen inhoud] Juul - wonende in zo'n buitengebied.
-
- 0 antwoorden
- 617 weergaven
-
-
Erg leuk om te zien. Vele collega's die nu ook met pensioen zijn....... [verborgen inhoud] En nog een filmpje:
-
- 0 antwoorden
- 615 weergaven
-
-
Voor als het slecht weer is en je niet in de tuin ( indien aanwezig ) kunt werken: Eerst maar eens een Amerikaans bandje. Ik hield wel van die soms vage West coast muziek. En die platen hadden we voldoende voor handen bij Veronica. De discotheek was een "Walhalla" Alles rechtstreeks uit de USA en vaak werd het hier niet eens uitgebracht. BBC The Richest Songs in the World Steve Winwood - English Soul (BBC 4 Documentary) The Yardbirds Story The Yardbirds BBC Documentary 1996 (Pt 1 of 2) …
-
- 0 antwoorden
- 614 weergaven
- 1 follower
-
-
In m'n vorige woonplaats, Ketelhaven- Gemeente Dronten heb ik al eens gezien hoe Rijkswaterstaat het "IJsseloog" maakte. ( [verborgen inhoud] ) Zand opspuiten in het Ketelmeer en zo ontstond een prachtig eiland waar in dat geval slib uit rivieren werd opgeslagen. Nu doen ze het weer en ontstaan er in het IJsselmeer de z.g. "Marker Wadden". Een prachtige video :
-
- 0 antwoorden
- 611 weergaven
- 1 follower
-
-
Bron: "Televaag" [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 611 weergaven
-
-
Wat een gezeur over kankerverwekkende korrels in het kunstgras. Zo er nou echt niemand wakker worden hier in dit kikkerland ? Zouden we niet weer echt gras gaan gebruiken in plaats van al die kunst rommel ? Ik heb vanochtend even een poster in elkaar geknutseld en op Facebook gepleurd. Kijk maar wat je er mee doet. Voor mijn part verspreidt je hem. Rien, die het even kwijt moest.
-
- 0 antwoorden
- 608 weergaven
-
-
Rod Stewart vertelt vrijdag 16 oktober in College Tour over zijn grote wens om, voordat hij stopt met zijn carrière, nog één grote American Songbook tour te doen, waarbij hij graag de prestigieuze concertzalen als de Carnegie Hall en de Royal Albert Hall zou willen aandoen. Daarnaast spreekt Rod Stewart in College Tour over zijn liefde voor voetbal, het schrijven van liedjes, Justin Bieber en de talentenjacht The Voice. De uitzending van College Tour is aanstaande vrijdag 16 oktober om 20.25 uur te zien bij de NTR op NPO 3. Justin Bieber Volgens Rod Stewart zijn er bepaalde mannelijke artiesten zijn die té hard hun best doen om een ‘bad boy’ te zijn. Als Twan Huys de na…
-
- 0 antwoorden
- 607 weergaven
-
-
Afgelopen donderdag nacht 24.00 - 01.00 uur, was Ruud de Wild te gast bij Ruud de Wild bij "Nooit meer slapen....". We hoorden Ruud eens op een erg andere manier. Erg mooi.
-
- 0 antwoorden
- 604 weergaven
- 1 follower
-
-
Wat niet zo veel mensen weten over de vandaag overleden actrice Linda van Dijck is dat ze in de jaren 60 ook singles maakte. Ik ben haar wel eens tegen gekomen in onze Veronica studio. Het was geen sukses die platen maar wij bij Veronica vonden haar "wel aantrekkelijk' zouden we nu zeggen. Toen zeiden we gewoon "lekker wijf" Ook maakte ze een hilarisch interview met Joost de Draaijer. Dat werd opgenomen in onze oude zeedijk studio.
-
- 0 antwoorden
- 604 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik zoek een fragment met wat jingles uit de Avondspits vanaf 1990 Wie heeft er iets voor mij?
-
-
- 1 antwoord
- 603 weergaven
-
-
Toetsenist Keith Emerson, mede-oprichter van de popgroep Emerson, Lake and Palmer is overleden. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 602 weergaven
-
-
Niet lang geleden kreeg ik het verzoek om tbv een boekje met de titel "Wij van jaargang 1965" een foto ter beschikking te stellen van de Norderney. Geschiedkundige, zelf benoemd, als ik ben voldeed ik daar met bronvermelding graag aan. Afgelopen week kreeg ik een present exemplaar in de brievenbus. En wat is dat leuk zeg! Van heel veel jaren is er een boekje. Een feest der herkenning. Bij RTV Oost maakten ze daar een item over kijk maar:
-
- 0 antwoorden
- 602 weergaven
-
-
Hierbij wens ik jullie allemaal fijne feestdagen en een voorspoedig 2026 gr jan V
-
-
- 1 antwoord
- 601 weergaven
-