Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
-
Een mooie muziekclip van een band die nog niet eens een eerste cd gemaakt heeft. Heeft niks met radio te maken, maar ik wil gewoon even checken of het op dit forum inderdaad makkelijk is om een filmpje in te voegen. Paul
-
- 1 antwoord
- 2,3k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
-
-
-
-
Ik ben al sinds mijn 9de in radio geïnteresseerd. Vanaf het moment dat ik mij 1e transistorradio kreeg. Eigenlijk luisterde ik vanaf het moment dat ik de zeezender Veronica ontdekte, ik was toen 10, alleen nog daarna en af en toe naar de zeezender Radio Noordzee. Wat ik mij ook nog herinner was dat ik af en toe extra vroeg opstond om de tune van Radio Noordzee (man of action) te kunnen horen. Luisteren naar de zeezenders was in het gebied waar ik destijds woonde (Oost-Groningen) een hele opgave want de ontvangst was minimaal. Het verdwijnen van Veronica herinner ik mij ook nog heel goed. Op het moment dat er ruis klonk wilde ik niet geloven dat de zender er niet meer was…
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 3,1k weergaven
-
-
In dit gezelschap voel ik me altijd een beetje vreemde eend in de bijt, want echt persoonlijk ken ik jullie geen van allen en ik ben maar een hoogst enkele keer naar een ‘radio-evenement’ geweest. Toch vind ik het leuk om een beetje mee te kletsen, dus dat doe ik dan maar gewoon. Van mijn twaalfde tot mijn zestiende luisterde ik vrijwel dagelijks naar Veronica, en dan vooral naar Klaas, Lex en Tineke in de avonduren. In de jaren tachtig vond ik iets van die atmosfeer terug bij AFN en na 1995 ontdekte ik de zegeningen van satellietradio en later internetradio. Maar er zijn ook perioden geweest dan ik weinig radio luisterde en gewoon mijn eigen elpees draaide. …
-
- 1 antwoord
- 2,3k weergaven
-
-
-
-
Zomaar... Wellicht om ideeën op te doen.. Hier nu Extra Gold.nl
-
- 30 antwoorden
- 8,7k weergaven
-