Help
Helpdesk voor vragen over de werking van Radiotrefpunt.
Heb je een probleem met de werking van Radiotrefpunt? Krijg je een foutmelding, loopt iets vast, of is iets niet duidelijk? Stel je vraag dan hier in het Help-forum, zodat andere gebruikers en beheerders je kunnen helpen. Volg onderstaande stappen voor de beste ondersteuning:
1. Controleer eerst het Help-forum: Kijk of je probleem al eerder is gemeld. Als dat het geval is, kijk dan of er al een oplossing is of dat het nog in behandeling is.
2. Maak een nieuw topic aan: Is je probleem nog niet gemeld, maak dan een nieuw topic aan. Geef duidelijk weer in de Titel wat het onderwerp is en omschrijf je vraag zo volledig mogelijk in het tekstveld.
3. Geef technische details:
• Vermeld het besturingssysteem dat je gebruikt en controleer of dit up-to-date is. Werk je systeem bij voordat je een melding maakt als het verouderd is.
• Vermeld de browser die je gebruikt en geef aan of het probleem ook in andere browsers voorkomt.
4. Voeg een schermafbeelding toe: Indien mogelijk, voeg een schermafbeelding van de foutmelding toe. Dit helpt bij het sneller begrijpen en oplossen van het probleem.
Let op: Wij kunnen alleen helpen met vragen over de werking van Radiotrefpunt. Vragen over andere veelgebruikte websites, zoals Pixeldrain, worden niet ondersteund.
84 discussies in dit forum
-
Ik zag nergens een centraal topic om feedback te geven op de huidige omgeving van het forum, dus bij deze; zag wel een topic hier en daar (en een mededeling dat mensen die even klikken om te bedanken teveel moeite vinden simpelweg niet moeten zeuren... En terecht zeg, dan ben je écht een ondankbaar stuk vr~ eh, laat maar zitten), maar ik hoopte eigenlijk hier aan te halen of te polsen hoe men staat tegenover de verandering dat topiclijsten nu onnodig 'langer' zijn geworden. Elk topic toont nu namelijk in lichtgrijs onder de titel een soort preview van de post die erin staat (vaak met [inhoud verborgen] in die tekst, want dan betreft dat een link), en dat maakt het best we…
-
-
- 2 antwoorden
- 464 weergaven
-
-
Ik keek gisteren naar een prachtig eerbetoon aan Martine Bijl bij Omroep Max (Martine Bijl: Eerbetoon aan een groot en geestig talent). Weet iemand hoe ik dit programma kan downloaden omdat ik het graag wil bewaren (voor mezelf). Tot voor kort maakte ik gebruik van de site: http://www.downloadgemist.nl. Maar die werkt helaas niet meer. Of heeft iemand toevallig dit programma gedownload / opgenomen en wil hij / zij dit uploaden...... Alvast veel dank!
-
- 0 antwoorden
- 455 weergaven
-
-
Ik geef een like om een opname te downloaden maar dan krijg ik bekijk wie er een like heeft gegeven en blijft de inhoud verborgen. Een storing of doe ik iets fout? Rob
-
-
- 2 antwoorden
- 442 weergaven
-
-
Hoe doe je dat om een you tube video url code in een bericht te plakken ? Zodat je dan het zelfde venster krijgt te zien als bij you tube zelf. Ik kan het niet vinden hoe dit moet.
-
Ik weet niet of meerdere gebruikers dit ervaren maar het toevoegen van tags bij berichten lukt met heel veel moeite. Ik heb het in verschillende browsers (Firefox Safari mac os) geprobeerd maar het zoeken duurt erg lang en het tikken van een zoekterm lukt nauwelijks.
-
- 3 antwoorden
- 413 weergaven
- 1 follower
-
-
Het nieuwe forum ziet er mooi uit, proficiat! Ik ervaar een probleem met het veranderen van de tekst van een link. Ik kopieer de link van de stack naar het forumbericht en normaal wanneer ik dubbelklik kan ik de naam veranderen naar bijvoorbeeld '06.00-10.00 GIEL - Giel Beelen' en nu komt er niets. Ook even gekeken als ik met de rechtermuisknop klik voor andere opties maar ik zie geen mogelijkheid. Groet, David
-
-
- 2 antwoorden
- 397 weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo .. Kan ik een bericht en alles wat daar op volgt verwijderen aub ? Mvg, Johan.
-
-
- 1 antwoord
- 375 weergaven
-
-
Ik had goede hoop dat het met de update verholpen was, de foutcode van de knop gelezen berichten met er is iets miss gegaan. Maar hij is er nog hoor 😀 Theo
-
- 3 antwoorden
- 364 weergaven
-
-
Wat is er met de lijst ongelezen berichten? Na het bericht nu van 15 uur geleden springt de lijst naar 7 jaar geleden, en alleen blogs??
-
- 1 antwoord
- 351 weergaven
-