Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by crabbyappleton,

Jammer dat hier nooit herhalingen van de zondaguitzendingen van 'Playback' geplaatst worden. 192 Radio is niet altijd even trouw met herhalen op vrijdag.

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  2. De moord op John Lennon is alweer bijna 33 jaar geleden en direkt na de moord op John Lennon zond de VARA op 9 en 10 december 1980 een 2-uur durende radio-documentaire uit. Deze documentaire werd gepresenteerd door Willem van Beusekom. 9 december 1980 Hilversum 3 23-24 uur http://www6.zippyshare.com/v/48919156/file.html 10 december 1980 Hilversum 1 00-01 uur http://www6.zippyshare.com/v/63430447/file.html Gr, Melle

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  3. [verborgen inhoud] 1. 2 Unlimited - No Limit 2. Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days 3. 2 Brothers On The 4th Floor - Never Alone 4. Vengaboys - We're Going To Ibiza! 5. Captain Jack - Captain Jack 6. Aqua - Barbie Girl 7. Gigi D'Agostino - L'amour Toujours 8. Ace of Base - The Sign 9. Culture Beat - Mr.Van 10. Party Animals - Aquarius 11. Haddaway - What Is Love 12. Urban Cookie Collective - The Key, The Secret 13. Snap! - Rhythm Is A Dancer 14. Scatman John - Scatman 15. Cappella - Move On Baby 16. Rednex - Cotton Eye Joe 17. Ann Lee - 2 Times 18. Sash! - Ecuador …

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  4. Started by Onno87,

hierbij een uur Corne & Klijn uit 1993 05-11-1993 19u00-20u00 - Corne & Klijn - Corne Klijn - Radio 538 http://www.mediafire.com/?6kmfedbx996edrd

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  5. [verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  6. KX Radio Podcast - 2010-05-02 - Ad Bouman - ABTT 1 [verborgen inhoud]

7. Started by martinja,

Piratenzender - helaas verder geen gegevens Van de Golden Radio NL server Radio Atlantic 19 12 1979 [verborgen inhoud]

8. Started by Zeitreise,

Hallo ! 😄 Een uitzending van het Steenen Tijdperk (1999) over Hilversum 3 en de Hilversum 3 Top 30 50 jaar geleden - vandaag 8 augustus, maar 1970. [verborgen inhoud] 1970-08-08 Steenen Tijdperk Hilversum 3 en Top 30 Jeffrey Willems.mp3 Groeten, Hendrik

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  9. TROS-1979-1125-1400-1500-ad Roland [verborgen inhoud]

10. Started by martinja,

Top 100 1962 Tros [verborgen inhoud]

11. 20 jaar vrije radio Den Haag [verborgen inhoud]

12. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opnames uit het archief van Ton van Draanen.

• 4 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  13. Van de offshore radio club, cleaned by oldies 45 [verborgen inhoud]

14. Giorgio Hokstam wordt per 1 augustus dj bij FunX. Bij de jongerenzender gaat hij de programma’s Jouw Stad Utrecht en later ook Jouw Stad Amsterdam presenteren. Daarnaast gaat hij aan de slag voor FunX Beeld. Giorgio Hokstam: "Na ruim vier jaar hitradio gemaakt te hebben, ben ik toe aan een volgende stap. Zo wil ik iets meer de journalistieke kant van radio gaan ontdekken en daarnaast ook mijn skills als presentator op beeld meer gaan ontwikkelen. FunX is daarom, met goed beluisterde 'urban' radioprogramma's en een zeer sterke online/videoredactie, hét radiostation waar ik mijn dromen en ambities kan verwezenlijken. Ik heb er ontzettend veel zin!” Sharid Up…

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  15. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server Radio Atlantis Rotterdam Radio Atlantis - 1 [verborgen inhoud] Radio Atlantis - 2 [verborgen inhoud] Radio Atlantis - 3 [verborgen inhoud] Radio Atlantis - 4 [verborgen inhoud]

16. Started by janf001,

In navolging van de top 60 jaren 60 uit 1988 hierbij de link voor de lijst uit 1992. Die duurde van 09:00 tot 13:35. [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  17. De unieke marathon-uitzending van VARA, op 1 mei 1984. Toen werden er, per opbod, unieke geluidsfragmenten geveild, ten bate van Amnesty International. Gepresenteerd door Felix Meurders en Henk Westbroek met o.a.: de (toen nog niet uitgebrachte) gloednieuwe single van What Fun (Let's go digital) Frits Spits alias Drees Sr. in "Kruip in de huid van" Verzameling TROS-jingles Robert Long spreekt de EO-Landdag toe (!) Simon Carmiggelt zingt (!!) liedjes uit zijn jeugd Sloop John B door de Dolly Dots Ed Nijpels zingt de Internationale (!!!) (incl. aardappel in de keel) Zender wordt één minuut uitgeschakeld Een gedicht, voorgedragen door Johan Cruijf…

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 7 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  18. Begin jaren '80 had de VARA op dinsdag op Hilversum III een item "Er wordt in één week tijd heel wat afgepraat op straat, radio en TV". In dit item hoorde je radio bloopers of vreemde fragmenten. Een beetje vergelijkbaar met wat Giel Beelen tegenwoordig op dinsdagochtend op 3FM doet met de radio draait door. Hierbij een leuk fragment (ik denk uit 1983) met Ad Roland die niet blij is met de rommel die in de studio is ontstaan in het programma Dubbellisjes van de VARA dat daarvoor uit dezelfde studio werd uitgezonden en moet tijdens het schoonmaken / stofzuigen van de studio zijn programma beginnen. [verborgen inhoud] Groet, Peter

• 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  19. Met dank aan Rob Mesander en Vincent [verborgen inhoud] Geweldig van genoten

20. MoveYourAss - Rudy MacKay - 05/09/2006 [22.00-01.00] Aflevering 51 Het programma bestond precies 1 jaar. Met o.a. 4 vragen aan The Kooks, de Protest Song met Voicst, de truckersplaat, interview El Pino and The Volunteers, de linkeplaat (request), het nieuws met rapper Sykes. [verborgen inhoud]

• 14 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  21. Started by J.Vinke,

Bekende geluiden vanuit het Witte Huis. Vr gr Jan

• 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  22. Started by janf001,

Micha heeft afgelopen weken een aantal top 100 jaaruitzendingen verspreid op dit forum. Via een mailwisseling met hem blijkt dat hij nog een aantal mist die ik wel heb. Vandaar deze publicatie, met dank aan een eerdere aanbieder. groet, janf http://www.mediafire.com/?zpjizf8m6ael6

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  23. Started by Vincent,

Voor de verzamelaars: [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 5 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  24. Started by pvanklei,

Gisteren werd het programma Close Up met de passie van Spits weer uitgezonden. Het programma over Frits Spots is uit 2014, maar toch leuk om nog een keer te zien. Voor wie het heeft gemist: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  25. Started by sydney11,

Dit weekend is Radio 10 ingetrokken in het pand van Radio 538. Een aantal foto's zijn te bewonderen op de Facebook pagina van Lindo Duvall. Ik zie daar ook een webcamera. Hopelijk neemt Radio 10 ook het visual radio concept over van Radio 538... Dat is het enige wat ze moeten overnemen, de muziek mogen ze daar laten. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.