Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Is er iemand in de gelegenheid om vandaag (vrijdag) van 16 tot 21 op te nemen? Hartelijk dank, Wim
-
- 3 antwoorden
- 996 weergaven
-
-
Ik las op de website: "[verborgen inhoud] Of te wel : "Arjan Snijders wordt hoofd radio bij NH Nieuws" En een paar regels verder: "Bij de regionale zender van de provincie Noord-Holland wordt Snijders hoofd radio." Wat is het nou ? 1. Hoofd radio? ( chef van de hele radio ? ) 2. Hoofd radio bij NH Nieuws? ( chef van de nieuwsafdeling ?) In mijn optiek zijn dat 2 verschillende zaken………….
-
- 3 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
Goedenavond, Laatst zijn er mooie TV-afleveringen van de Top '85 , '87, '88, '89 enz geupload. Waarvoor DANK! Het viel me op dat de Top '86 er niet bij zat. (tenminste... als ik goed heb gekeken) Een vriend van me heeft 'm van VHS naar twee DVD's gekopieerd. Hierbij de twee delen: deel 1: [verborgen inhoud] deel 2: [verborgen inhoud] Fijne kerstdagen! Joop.
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Zaterdag 4 november 2017 - Whole Lotta Lovin' Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondag 5 november 2017: Sing A Song Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 822 weergaven
-
-
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Uurtje Rock Ballds uit 1987, niet gedateerd. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Zaterdag 2 augustus 2014 - hits, tips en tracks uit 1970 Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondag 3 augustus 2014 - hits, tips en tracks uit 1969 Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Hallo ! 🐟 Een uitzending ( een uur ) van 10. december 2000 : het Steenen Tijdperk met Jeffrey Willems ( 1964 / 1974 ). Uiteindelijk wordt de nummer 1 hit "Sing a song of love" van George Baker gedraaid. [verborgen inhoud] Steenen Tijdperk 10 December 1964 1974 Jeffrey Willems.mp3 Veel plezier. Groetjes Hendrik
-
- 3 antwoorden
- 984 weergaven
- 1 follower
-
-
Nieuwe maand, nieuwe afleveringen. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 944 weergaven
-
-
Beste mensen, kan iemand mij misschien helpen aan uitzendingen van het programma de stemband? Populair prgramma in de nacht van van vrijdag op zaterdag met Kees Schilperoort, afwisselend met Erik de Zwart, Annet van Trigt en Jeroen van Inkel. Groet, Willem
-
- 3 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
FiratoRadio19860000-63min - [verborgen inhoud] Wie kan deze opname uitzoeken?
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Op Koninginnedag in de jaren 90 stond radio 538 met een kar vol artiesten op het Leidse Plein. Dit zijn opnames uit het jaar 1997. Ik heb diverse compilatie cassettes met optredens van diverse artiesten. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 417 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Gedigitaliseerd vanaf cassetteband [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Gistermiddag maakte Domien Verschuuren, na zijn vertrek bij 3FM waar hij de ochtendshow presenteerde, zijn debuut in de middagshow van Qmusic tussen 16 en 19 uur. Voor de geïnteresseerden hieronder de upload van deze uitzending: [verborgen inhoud] Gr, Melle
-
- 3 antwoorden
- 907 weergaven
-
-
1987-08-03 - NOS - Vakantiespits - [Kas van Iersel] - (productie Ton van Draanen) [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 2,3k weergaven
- 3 followers
-
-
bijna 40 jaar geleden. [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 639 weergaven
- 1 follower
-
-
Afgelopen zaterdag heeft Extra Gold uitgezonden vanaf de Radioday in Casa in Amsterdam tussen 11:00 en 17:00. Is daar nog iets van bewaard gebleven? Ik was ter plekke en heb het dus niet kunnen horen. Wie heeft er iets bewaard? Alvast dank Jan-Fré
-
538-19930306-0900-1000-De Nederlandse Hitparade. [verborgen inhoud] En nog een laatste uur Top 4o. 538-199300806-1700-1800-Erik de Zwart Top 40 (9-1). [verborgen inhoud] 1700-1800 uur weet ik niet zeker. Groet Henk.
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
19760612 Top 40 Leo vd Goot nooit uitgezonden deel1 [verborgen inhoud] 19760612 Top 40 Leo vd Goot nooit uitgezonden deel2 [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo Top 40 leden. Ik heb er weer eentje voor jullie. Dit keer precies 30 jaar geleden konden we genieten van de Top 40, gedateerd 7 juli, uitgezonden op de 6de. Wat horen we allemaal in deze Top 40 waarin Bart van Leeuwen invalt voor Erik de Zwart. Op nummer 1 het Belgische debuut (in Nederland dan) van Vaya Con Dios met het mooie What's A Woman. The Adventures Of Stevie V. stoomde op naar de koppositie met hun Dirty Cash. Op nummer 4 misschien wel de mooiste plaat uit de lijst, Gary Moore met het adembenemde Still Got The Blues. Verder fijne platen van King Bee, Nick Kamen, de Stones (met 2 klassiekers uit de jaren 60), Roxette, Heart en …
-
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Presentatie en datum Top 40 weet ik niet. Wie kan dit invullen? De top 40 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 door Frits Spoor [verborgen inhoud] De 90s NonsTop 40 door Dave Roest [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 983 weergaven
-
-
NOS-H3-19820110-1700-1800-FritsSpits-NationaleHitparade NOS-H3-19820110-1800-1900-FritsSpits-NationaleHitparade
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Ik denk dat Ray dit wel leuk vindt; [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 777 weergaven
- 1 follower
-