Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] Het is niet veel, maar het komt uit een goed hart. Heb helaas heel weinig van Arjen.
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Hier een Alle 40 Goed van vrijdag 21 april 2006 gepresenteerd door Sander de Heer. De uitzending was tussen 19.00 en 21.00 uur op Radio 2 bij BNN. http://www35.zippyshare.com/v/82254610/file.html groetjes, Frank.
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
decibel_van Inkel afscheid op video [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Maandag ochtend de 18e gaat Radio 1 een uitzending maken vanaf de nieuwe lokatie van de Norderney in A'dam. Dat zal zijn tussen 10.30 en 11.00 uur. Ik kreeg een uitnodiging om daar te gast te zijn. Ik zal er niet zijn wegens andere bezigheden maar ik wil jullie het wel even laten weten. Vraag mij niet waar dat is want dat had de jeugdige radioproducer vergeten te vermelden in de uitnodiging. Ja, zo gaat dat tegenwoordig kennelijk..... 140 tekens hé? Juul
-
- 8 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] Een opname van een uur. Ik heb deze nog niet gecontroleerd, wil iemand dat doen? Is het een compleet uur of zijn het fragmenten? Wie zijn de gasten?
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Walter 1-4-1986 Popular en Stad Den Haag [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Het laatste uur van De Nederlandse Top 40 van alweer 27 jaar geleden, die van 22 maart 1991. Maar wat een mooi uur. Prachtige platen van onder andere Londonbeat, Roxette, Raymond van het Groenewoud en het ontroerende Papa van Stef Bos. Verder hits voor Madonna, The KLF, Kim Appleby, Nomad, Stevie B. en meer. Presentatie is in handen van Erik de Zwart. Ik luisterde toen wekelijks en de vormgeving klonk toen echt superstrak. Weet niet meer precies van wie dit afkomstig is maar ik hou het op Evert Stolman. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Uit het archief van Ton van Draanen. Grt, Peter
-
- 8 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Radio 5 eerste "je dag is goed" met Jeroen van Inkel op 02-01-2018 Bron: Mixcloud Max Hermans Wim
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
TROS-H3-19840105-1530-1600-FerryMaat-TrosTop50 TROS-H3-19840105-1600-1700-FerryMaat-TrosTop50 TROS-H3-19840105-1700-1749-FerryMaat-TrosTop50
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
www.debandieten.nl Luister gezellig mee met dit gezellige station Ze zijn 24 uur per dag online en elke dag wel live
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Wat mij betreft een legendarisch radio programma! Met o.a. Felix Meurders etc. Het komt eenmalig terug op 11 januari. Wie neemt het op ? Bron: 50 plus partij. Dit politieke radiocafé uit de jaren ’70 en ’80 op de zaterdagmiddag tussen 12 en 14 uur komt op zaterdag 11 januari voor een keer terug. De aanleiding daartoe is het feit, dat in januari 1974, dus nu 40 jaar geleden, In de Rooie Haan begon op de radio. Jan Nagel, die destijds bedenker en eindredacteur was, is nu ook als eindredacteur aangetrokken voor de jubileumuitzending op zaterdag 11 januari. Die uitzending komt tussen 12 en 14 uur rechtstreeks op Radio 2 vanuit De Rode Ho…
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Naar aanleiding van het "De LP top 20 wie heeft....." topic heb ik besloten om geen donaties meer te doen aan de stichting Norderney. Ik ga niet meebetalen aan een club waar Juul Geleick, hier op dit forum hét gezicht van de stichting Norderney, het nodig vindt een programmamaker in het openbaar, na eerst zelf het vuurtje op te stoken, op een onbeschofte manier af te zeiken. Hoe onprofessioneel kun je zijn......
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Omdat het vandaag een bijzondere dag is voor RNW heb ik hier 2 opnames van RNW. De eerste is een Nederlandstalige reportage over 60 jaar RNW. De tweede is het eerste deel van een serie over 50 jaar (1947 - 1997) wereldomroep. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Hallo mensen wie o wie heeft er tunes of andere dingen van P de Leeuw ik Chaldy spaar alles van deze man. Met tunes bedoel ik intro,s zowel radio en tv van alle progamma,s wat hij heeft gedaan en doet. Bvd groeten van mij
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
ExtraGold_20181202_1200-1900-Bert van der Laan-Cashbox Top 100 (09121972). [verborgen inhoud] Link werkt tot 11-dec.-2018. Groet Henk.
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik was net op tijd weer in het land om de met veel tamtam aangekondigde uitzending van OOG Radio vanaf de Norderney in Groningen te kunnen horen. OOG staat voor Omroep Organisatie Groningen en is de lokale omroep hier ter stede. Ik heb er zelf met veel plezier gewerkt van september 1990 tot en met 31 augustus 1999. Luister maar wat ze er van gemaakt hebben. Ik denk dat het in 'mijn tijd' wat anders zou zijn aangepakt. http://www.oogtv.nl/2012/12/primeur-voor-oog-radio-op-veronica-schip/ Ondanks dat, hier is de show: http://www.mediafire.com/?q52jx12aysjkwts Jan-Fre
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Hoi! Als fervent radioliefhebber en hobbyist in het luisteren en bekijken van historische fragmenten ben ik op zoek naar de opnames van de allereerste Top2000 van Radio 2, in december 1999. Is er iemand hier die mij hierbij zou kunnen helpen? Met alleen een deel zou ik al blij zijn. Met name voor particulier gebruik, uit interesse Ik wens jullie een fijn weekend. PS mochten jullie andere interessante vroege edities bezitten, zoals 2000 en 2003, zijn die ook van harte welkom :))
-
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
1999 zond de Avro in haar programma "Het Steenen Tijdperk" ( Jeffrey Willems ) nog een keer de eerste Nationale Hitparade van 27. Juni 1974 uit. Veel hits en veel informatie voor liefhebbers van de Nationale Hitparade. Geniet ervan. [verborgen inhoud] 1974-06-27 1 Steenen Tijdperk - Nationale Hitparade Jeffrey Willems AVRO.MP3 1974-06-27 2 Steenen Tijdperk - Nationale Hitparade Jeffrey Willems AVRO.MP3 Groeten en fijn weekend Hendrik
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-