Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Deze opname (45 minuten) kwam ik onlangs tegen op één van m'n oude cassettes. Ik heb geen datum bij de opname. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 633 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Uitzending van 15 februari 1990, van NCRV's Nachtexpress op Radio 1 en Radio 2 , het uur tussen 05.00 en 06.00 uur, gepresenteerd door Arjan de Ruiter en nog een heel klein stukje Vandaag Donderdag, gepresenteerd door Sjors Fröhlich.
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Opname van het NCRV nachtprogramma Nachtexpress van donderdag 15 februari 1990, het uur tussen 05.00 en 06.00 uur, gepresenteerd door Arjan de Ruiter en een klein stukje Vandaag Donderdag, gepresenteerd door Sjors Fröhlich. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 490 weergaven
-
-
Als jongen van 9/10 jaar luisterde ik vaak naar het programma Plaza, dat werd gepresenteerd door Harjo Thijs. Het was iedere zaterdag en zondag te horen tussen 6 en 9 bij de NCRV op Radio 2. Wie heeft er nog oude uitzendingen van Plaza liggen en wil deze hier delen? Het programma begon volgens mij ergens in de jaren 90 al. Alvast hartelijk dank!
-
- 0 antwoorden
- 142 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groet,Moby
-
- 0 antwoorden
- 596 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 396 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 591 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 822 weergaven
-
-
Om alvast in de stemming te komen: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 740 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 691 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 944 weergaven
-
-
-
- 3 antwoorden
- 3,2k weergaven
-
-
NCRV Radio 2 - 1996 03 07 1530 1700 Ferry Maat [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Heeft iemand het lijstje van deze Kerst Top 75?
-
- 4 antwoorden
- 2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Heeft iemand het lijstje?
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Een opname uit het archief van Ton van Draanen. Ik zoek nog de uitzenddatum. Zal ergens in 2002/2003 geweest zijn.
-
- 2 antwoorden
- 874 weergaven
-
-
NCRV-R3-19880409-1400-1430-PeterRijsenbrij-Popstation-LaatstePeter NCRV-R3-19880409-1530-1600-PeterRijsenbrij-Popstation-LaatstePeter Opname uit het archief van Ton van Draanen
-
- 0 antwoorden
- 834 weergaven
-
-
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Bij het weer terugluisteren van m'n oude cassettebandjes vond ik nog een aantal radioprogramma's die ik toendertijd heb opgenomen. Ze zijn niet allemaal volledig en soms zit er een hiaat in, omdat het bandje snel omgedraaid moest worden en helaas zijn de uitzenddatums ook niet bekend. In de komende dagen zal ik ze plaatsen. Als eerste een half uurtje Tussen 60+ en 70- van de NCRV uit 1982 (denk ik). Het werd 's nachts uitgezonden tussen 01:30 en 02:00 uur. Gepresenteerd door Mart van de Stadt en geproduceerd door Bert Bossink. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 735 weergaven
- 1 follower
-
-
The Dave Clark Five Story bestond uit 4 afleveringen, maar helaas heb ik alleen deel 2 en deel 3 kunnen terugvinden. Uitzenddatums zijn niet bekend, maar is waarschijnlijk begin jaren 80 uitgezonden. Presentatie is weer in handen van Mart van de Stadt en de productie is gedaan door Dirk van Dijk. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 882 weergaven
-
-
NCRV-19830623-CountryStyle-(aansluitend)-19830702-Countrystyle. [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.
-
- 1 antwoord
- 724 weergaven
-
-
1980-06-14 1330-1400 Delachofikschietshow NCRV [verborgen inhoud] gr jan V
-
- 0 antwoorden
- 329 weergaven
-
-
1980-06-07 1330-1400 DeLachOfIkSchietShow NCRV [verborgen inhoud] gr jan V