Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.353 discussies in dit forum
-
-
Wie kan de juiste datum in oktober achterhalen? Nieuws zit erbij. [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Ik heb van Helmut een aantal prachtige brochures gekregen, waaronder deze uit 1988 over Radio 10. [verborgen inhoud] Ik heb naar de programmering uit die begintijd zitten kijken en zag een aantal namen, waarvan ik me niet kan herinneren dat ik daar ooit opnamen van gehoord heb. Zoals Adam Curry, Daniël Dekker en nog een paar anderen (opnamen van Radio 10 uit 1988 bedoel ik daarmee). Dit was die programmering: Zelf heb ik Radio 10 pas ontdekt toen ik een satellietschotel aan had geschaft in 1990. Zijn er überhaupt opnamen van Radio 10 uit 1988?
-
-
- 20 antwoorden
- 1k weergaven
- 2 followers
-
-
Hierbij een uurtje Sky Radio, door iemand opgenomen op een cassette op 12 september 1989. [verborgen inhoud] Groeten, Joop.
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Min of meer bij toeval kwam ik dit tegen. De radiogids uit 1930. Grts Eric
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Helaas maar waar het franse radio Orient heeft zijn zender op 1350 khz welke is geplaatst inNice/col de la madonna uit gezet en de uitzendingen verplaatst naar de 1602 khz vanuit de lokatie nimes/les capitales. Weet alleen niet hoeveel vermogen zal eens gaan luisteren of er interferenties zijn waar te nemen op de 1602!
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Het volgende valt momenteel te lezen op http://www.agentschaptelecom.nl/actueel/nieuws/2012/consultatie-uitgifte-kavels-a7-en-c08-voor-commerciele-radio ========================================================================= 22 augustus 2012 Het ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie is van plan om de kavels A7 en C08 voor landelijke commerciële radio in het najaar van 2012 uit te geven. De publieke consultatie over de voorgenomen uitgiftemethode en de uit te geven vergunningen loopt tot en met 19 september 2012. Meer informatie en de geconsulteerde stukken zijn in te zien op: www.internetconsultatie.nl/uitgiftekavelsA7enC08 Uitbreiding…
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Niet heel belangrijk, maar het nummer Elsje van Roek Williams hapert altijd als ie langskomt op de stream, wellicht dat het nummer niet goed bij stichting Norderney in de computer staat. Zoals gezegd niet belangrijk maar ik denk ik meld het even
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Roger [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Eentje zonder datum maar met Marc van Amstel: [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Tipparade van 10-04-1982 met Bert van der Laan op 06-04-2019
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
2 hour show ( Feb 12, 1966 ) [verborgen inhoud] Playlist [verborgen inhoud] Original Hot 100 page [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
De aflevering van 13 nov 2014 van Soul & Disco Fever [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Gevonden op een cassette van Wim, een stukje Frits met de Nationale Hitparade. Kan iemand de juiste datum opzoeken? [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Wie in de omgeving van Vlissingen woont kan de hele dag al en nog genieten van de legendarische Veronica Beatles dag uitgezonden in 1972. Nu te beluisteren op Vintage Music Radio 1485 AM van Jan Veldkamp.
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
De Top 40 van 22 Augustus 1981 met Wim van Laar [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 22 Augustus 1981 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van week 34, 1981 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 25 Augustus 1984 Dave Roest [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Beide zijn uit De week van de jaren 70, beide beginnen om 21:00 uur met Het steenen tijdperk. Maar welke is van de 25e en van welke datum is de ander? Wie helpt. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-