Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server 90sRotterdam [verborgen inhoud]

2. Van de Golden Radio NL server 070304 Steenen Classic 17-10-1977-Jan Steeman 19-20 hr [verborgen inhoud]

3. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server Waar het uitgezonden is, geen idee. Heb de indruk van een Haagse piratenzender. Stichting de Rode Draad [verborgen inhoud]

4. Started by martinja,

Met dank aan Ferry Maat Soul Show 1982-03-11 [verborgen inhoud]

5. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 861 weergaven
  6. The Rolling Stones drie dagen in De Kuip. In die tijd zat ik in Utrecht op de Grafische School en woonde om de hoek bij het mooiste stadion van Nederland. Een mooie combi: T-shirts bedrukken met zeefdruk, deze in de trein vanuit Utrecht richting stadion verkopen en van de opbrengst een kaartje scoren. Bij alle drie de concerten was ik binnen. Op Hilversum 3 had de VOO een speciaal programma op de vrijdagmiddag: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Later nog met de trein richting Parijs geweest. Daar zelfde tructje. Ik moet er nog foto's van hebben. In het voorprogramma stond overigens The J Geils Band. Vond hun optreden beter Op…

7. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  8. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 934 weergaven
  9. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  10. Ik heb bericht van Beeld en Geluid. Er is een speciale prijs gemaakt: een eenmalige uitzondering vanwege het speciale karakter van ons verzoek en uiteraard de charmes die Jan en ik van de week daar hebben kunnen tonen Als we bereid zijn om 150 euro op te brengen dan komen er 46 uurtjes naar ons toe. (Zelf hebben we reeds aanvullend 14 uren dan komen we op 60) Nou dat is een nette prijs toch ! De overige uren zijn daar niet en het blijft dus een sport om die bij elkaar te sprokkelen. Maar Jan is al wat op het spoor lees ik hierboven. Dus we hebben reeds 5 deelnemers: Ik, JvdHeuvel mijn broer Jos It Fei…

11. [verborgen inhoud] Had ik deze al geplaatst?

12. Started by henkjan2016,

2018-11-15 2018-11-21 2018-11-28 2018-12-05 2018-12-12

• 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  13. Started by henkjan2016,

2018-03-20 2018-03-27 2018-04-03 2018-04-10

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  14. Freakolympics 2018 aangevuld tot 15 april 2018

• 0 antwoorden
    • 849 weergaven
  15. Sanderdome staat geheel compleet op de Stack

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  16. Started by Tino,

[verborgen inhoud]

17. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 641 weergaven
  18. Hallo allemaal (wat fijn dat je er bent ). Jan van den Heuvel en ik zijn vanochtend persoonlijk bij Beeld en Geluid in Hilversum geweest om te speuren naar radio uurtjes van de Top 2000 van het jaar 2002. Bij Beeld en Geluid hebben we in totaal 52 uren kunnen vinden van de Top2000 van dat jaar. Van die 52 hebben we er 6 zelf al. Enkele uurtjes die wij al wel hebben zijn daar niet aanwezig.. Per saldo zijn er 46 (bij ons ontbrekende) uurtjes aldaar gevonden. Er wordt door de deskundigen nog verder in de diepte gezocht maar ik ben bang dat het hier bij blijft. Kost veel tijd want het staat onder restmateriaal en misschien zelfs nog ergens all…

19. [verborgen inhoud] Met dank aan Ferry Eden.

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  20. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 749 weergaven
  21. Started by mart538,

Heeft er iemand het programma op genomen gisteren middag vanaf 2 uur,de herdenking van Adje. Ik was jammer genoeg niet thuis,dus niks gehoord. Mart

• 0 antwoorden
    • 869 weergaven
  22. Non Stop 80's [verborgen inhoud] LP Top 20 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 698 weergaven
  23. Non Stop 80's [verborgen inhoud] LP Top 20 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 540 weergaven
  24. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 692 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.