Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
veronica 2008 12-13 1900-2000 FerryMaat - SoulshowLaatsteKeer.mp3 [verborgen inhoud] veronica 2008 12-13 2000-2100 FerryMaat - SoulshowLaatsteKeer.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 747 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Voor de liefhebbers van het Free Radio Magazine: er staan weer wat nieuwe "ouwe" uitgaven van het vrije radio blad van weleer online. Ze zijn te herkennen aan het icoontje "new". [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Al weer 6 jaar geleden was Seagull/Caroline veteraan Norman Barrington aan boord vd JB tijdens de offshoreweek in June 2010. Hier een tweetal opnames die ik mbt geluidskwaliteit enigszins heb bewerkt ivm aging anorak ears. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Het komende weekend twee dagen live uitzendingen vanaf de JB met oa Chris Kennedy en Bob Noakes ea. Op de foto de JB in de haven van Harlingen in de winter van 2015. Foto gemaakt door M vd Ven. [verborgen inhoud] Paul de Haan.
-
Twee filmpjes van Radio Decibel kwam ik tegen op You-Tube. (1984) (2007) Gr. Bob
-
- 1 antwoord
- 717 weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar het uur MiAmigo192-20100320-1500-1600-Rob van Wezel-Top 40 (19740320) Misschien is er iemand die deze wil uploaden. Verder ben ik op zoek naar nog een paar Top 40 uitzendingen van MiAmigo192 of andere programma's. Bij deze alvast bedankt. Groet Henk.
-
- 0 antwoorden
- 630 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 705 weergaven
-
-
De Top 40 van 16 Augustus 1969 met Jaap Jansen [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 16 Augustus 1969 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van week 33, 1969 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 17 Augustus 1985 door Dave Roest [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 780 weergaven
-
-
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 881 weergaven
-
-
Ik zoek uuropeners waar de tijd in benoemd word dus het is 9 uur, 11 uur, 12 uur
-
- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Hier in Zwijndrecht valt mij vanmiddag een draaggolf op die ik hoor op mijn Panasonic DR 22. Hij zit precies halverwege de 1200 en 1300 kHz. Precies kan ik het niet uitlezen. Maar omdat ik hem nog niet eerder daar hoorde vraag ik me af of dit een nieuw project is. Wie heeft enig idee?
-
- 9 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 729 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Marcel. Misschien heb je 'm al en misschien wel het volledige uur. Een mooie herinnering aan dit station. Het is weer augustus, de maand waarin veel radiostations verdwenen. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 1 antwoord
- 3,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 767 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 648 weergaven
-
-
-
- 1 antwoord
- 763 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 866 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 609 weergaven
-
-
De Top 40 van 6 Augustus 1970 met Rob van Wezel [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 6 Augustus 1970 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van week 32, 1970 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 8 Augustus 1987 door Dave Roest [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 842 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-