Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.353 discussies in dit forum
-
Gisteravond zond radio 2 rechtstreeks uit vanuit Enschede. Ik heb die uren via mijn hd-recorder opgenomen maar merk dat die niet zo geweldig zijn gelukt (veel witjes) Is er iemand die mij zou kunnen helpen aan opnames van de uren tussen 20.00 en 0.00 uur ? Heel veel dank !! Benno
-
- 2 antwoorden
- 814 weergaven
-
-
Radio Centraal Den Haag interview met Gerard van Dam Van de Golden Radio server Met dank aan Anorak Zeeland [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 896 weergaven
- 1 follower
-
-
Voor de liefhebbers hierbij de eerste 5 shows van Somertijd met Rob van Someren in zijn debuut deze week bij Radio 10. ma 12 jan [verborgen inhoud] di 13 jan [verborgen inhoud] wo 14 jan [verborgen inhoud] do 15 jan [verborgen inhoud] vr 16 jan [verborgen inhoud] Gr, Melle
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
VOO-H3-19770204-1900-2000-BartVanLeeuwen-NederlandseTop40
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Goedemorgen Allemaal, In mijn archief kwam ik een half uurtje Evers tegen op 1224. Erg leuk om te horen hoe de toen jonge Edwin Evers zijn programma maakte: [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein en Jan Kat [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 847 weergaven
- 1 follower
-
-
VOO-19800829-1400-1600-BartVanLeeuwen-LexHarding-Tipparade [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Na wat googelen heb ik dit gevonden op één of andere website Het laatste uur Tros Top 50 met Ferry Maat, 22 november 1984, de edits van het laatste uur tussen 17u en 18u. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 838 weergaven
-
-
In de nacht van 1 juli 1988 reed ik in een ruk terug vanuit Zuid Frankrijk (ik vertrok rond 1900 uur de avond ervoor) naar Nederland en zo rond 0500 uur 's ochtends, toen ik Nederland net inreed, luisterde ik naar het programma Musica Exotica op de VPRO radio. Die muziek was zo goed, dat ik naar de VPRO schreef en zelfs een playlist opgestuurd kreeg. Die playlist heb ik nog ergens (als ik 'm vind scan ik 'm), maar die muziek was nergens te vinden. Dus schreef ik weer een briefje naar de VPRO....
-
- 5 antwoorden
- 916 weergaven
-
-
Rob Stenders club? Top 40 club? En heb ik deze al niet eerder gedeeld? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Zal al vaker online zijn geweest 1980_0830_0000_0100___Oh_wat_een_nacht__Vanaf_MS_Bison____Verschillende_medewerkers___Hilversum [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 943 weergaven
- 1 follower
-
-
Gedigitaliseerd vanaf cassetteband [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
25 jaar radio 538 vandaag. Bron: spreekbuis.nl [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 702 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Bart van Leeuwen 1500-1600 [verborgen inhoud] Lex Harding 1600-1700 [verborgen inhoud] Lex Harding 1700-1800 gr jan V
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
TROS-H3-19810813-1500-1531-FerryMaat-TrosTop50 - [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 13 antwoorden
- 3,2k weergaven
- 2 followers
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 551 weergaven
-
-
Promo stop de veiling nav de verdeling etherfreqenties in 2003 1e Erik de Zwart & Wessel van Diepen 2e Arend Langenberg [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 882 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 892 weergaven
-
-
Veel dank aan Stichting Norderney en Radio 192 Veronica 192 - 16022008 - 1206-1300 Uur - Veronica Studiotape Bob & Brenda - Muziek Expres 000919 [verborgen inhoud] Veronica 192 - 16022008 - 1700-1800 Uur - Veronica Studiotape Klaas Vaak - Tipparade 2 -00101972 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
100 Jaar Radio. Het is maar goed dat de term '100 jaar Radio' niet beschermd is. Bij NH Radio (het vroegere Radio Noord-Holland) onstond in maart 2018 het idee om iets te gaan doen met het gegeven dat de radio in 2019 een eeuw zou bestaan. Logisch, want Hilversum (én Beeld & Geluid) liggen in het verspreidingsgebied van NH. We bepaalden de startdatum van onze uitzendingen op 1 januari. Vanaf de nazomer stoomde ook de landelijke omroep zich klaar. Zij zijn nu al wat eerder met hun serie begonnen. Maar goed, nu zijn er twee paralelle series. Dubbel genieten dus voor de liefhebbers. Bij NH is er elke week een podcast die op vrijdag wordt gepubliceerd en o…
-
- 25 antwoorden
- 6,5k weergaven
-
-
Dag medeliefhebbers, Af en toe iets nieuws is ook leuk, nietwaar? Ahoewel, "nieuw". QMusic zendt deze week de Top500 van de 90's uit. Ik heb alle uren in een Stack-mapgezet, zodat je die allemaal kunt downloaden.Nou vond ik het wel erg veel werk om alle reclame eruit te knippen, dus dat heb ik maar even laten gaan. Mocht iemand zich geroepen voelen... 😉 De laatste drie uur zijn nu bezig, die komen morgen. Maar de rest staat hier per dag ingedeeld: [verborgen inhoud] Edit: nu compleet!
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio City, 19-4-1981 Hugo Meulenbroek, 14-15 uur 103 MHz [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 886 weergaven
- 1 follower
-
-
Tricky Dicky Presenteert... - Nuggets.mp3 [verborgen inhoud] Hallo allemaal gisteren voor eerst op op 192 heerlijk programma M.v.g John
-
-
- 104 antwoorden
- 20k weergaven
-
-
Dag allen, Hier een aflevering van Het Zwarte Gat uit 1987, Paravisie '87 vanuit De Flint in Amersfoort. Zeer waarschijnlijk gaat het hier om de uitzending van 11 oktober 1987. Voor de liefhebbers! Veel plezier! [verborgen inhoud] --> Ik merk zelf dat de 'Zwarte Gat community' (als die nog bestaat) best wel verstopt zit of dicht zit, en het lastig is om online materiaal te vinden van dit prachtige en soms bizarre programma. Mocht er iemand zijn die toch een verzameling heeft, laat het me vooral weten. Wie weet valt er iets te ruilen bijvoorbeeld Meer volgt in ieder geval...
-
- 1 antwoord
- 3,9k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 751 weergaven
-