Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.703 discussies in dit forum
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 845 weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
-
Beste mensen, Ik zou graag wat meer willen weten over het radio programma: Kopere Co en Nikkele Nelis. Het werd uitgezonden op radio 1 na het AVRO radioprogramma: Uit het plakboek van de revue. Daar ben ik ook nog opzoek na. Kopere Co en Nikkele Nelis werd gepresenteerd door Krijn Torringa. Het bestede aandacht aan het Nederlandse lied. Groeten van E. vd Leest
-
[Verborgen inhoud]
-
- 21 antwoorden
- 3,5k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,9k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 844 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 998 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
I have not the Uitzending from Friday 22-07-2016 14-17 UUR. Have anywhere Record?
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 773 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 896 weergaven
-
-
Beste mensen, Ben al tijden opzoek naar een bepaald hoorspel. Toen ik 8 was had ik mijn eerste radio. Zat een beetje de ethergolven af te zoeken als er iets leuks te beluisteren was. Ik kende toen het genre hoorspel wel maar dan van de bandjes met bewerkingen van kindertelevisieseries. Maar had indertijd nog nooit naar een hoorspel voor volwassenen geluisterd. Maar ik kan mij nog herinneren dat een inspectrice het lijk van een man wordt geroepen waar de schedel is ingeslagen met een schroevendraaier. De actrice had een geagiteerde stem. Ik dacht dat het Sjoukje Hooymaayer was? Maar het kan ook een andere actrice geweest zijn. Weet wel dat na de a…
-
- 8 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 767 weergaven
-