Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.191 discussies in dit forum
-
Deze opname komt van een R2R tape van James Hutchison. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 629 weergaven
-
-
-
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Mi Amigo Radio, de échte - live vanaf de Jenni Baynton 22 foto's - 27 mei 2022 - © Theo Bakker Klik hier: [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 851 weergaven
-
-
Jaren geleden heeft het "genootschap voor radiojingles en tunes" een CD uitgebracht met alle Radio Atlantis jingles, spots, programma fragmenten etc etc.. Deze CD's werden op de "MMORE" CD-R gebracht.. en dit zijn de grootste ruk CD-R's die er zijn. Na een aantal jaren zie je dat de kleur van de "gevoelige" kant van de CD veranderd en dan is het slechts een kwestie van tijd dat je speler dit plaatje niet meer kan spelen. Ik heb daarom alle CD's is ik ooit van hen gekocht heb en die op die Mmore-zooi stonden direct gekopieerd... alleen bij de Radio Atlantis CD is het niet meer mogelijk. geen enkele van mijn CD/DVD/mp3/PC-ROM herkent dit plaatje nog. Dus.....…
-
-
- 7 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Offshore Radio London 13th August 1967 Ed Stewart (1) [verborgen inhoud] Offshore Radio London 13th August 1967 Ed Stewart (2) [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
-
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 439 weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 960 weergaven
-
-
-
Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. Met dank aan Henk (trommelpost), die zo attent was om op zoek te gaan naar Ronnie Collis - Bingo Crazy (waar ik een verzoek voor had geplaatst op dit forum) waardoor ik de opname compleet kon maken. Nogmaals bedankt, Henk! [verborgen inhoud] Wat aan het eind van deze opname staat (nadat de uitzendingen van RNI zijn afgelopen)? Ik heb geen idee!
-
- 0 antwoorden
- 420 weergaven
-
-
Deze opname (met fading) komt uit de banden collectie van James Hutchison. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 758 weergaven
-
-
Hierbij wat opnames van Radio Dolfijn. Zal er elke keer ca. 5 posten, tot de voorraad op is. Soms is het wel dubbel, maar dan is de opname een andere of de bitrate. Ik heb nog niet geschoond, dus post alles. [verborgen inhoud] Dolfijn-19660000-FragmentsFromTheNet.mp3 [verborgen inhoud] Dolfijn-19661100-LookBoden-Test.mp3 [verborgen inhoud] Dolfijn-19661114-10min-PersconferencieStartRadioDolfijn.mp3 [verborgen inhoud] Dolfijn-19661114-10min-PeterVanDerHoven-Opening.mp3 [verborgen inhoud] Dolfijn-19661114-PersconferentieOverDolfijn.mp3
-
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Delmare-19790624-0900-1000-JanOlienoot-WillemBever [verborgen inhoud] Delmare-19790624-1000-1050-ReneDeLeeuw [verborgen inhoud] Delmare-19790624-1200-1300-DivDjs-SundaySpecial [verborgen inhoud] Delmare-19790624-1300-1400-DivDjs-SundaySpecial [verborgen inhoud] Delmare-19790624-1400-1500-DivDjs-SundaySpecial [verborgen inhoud]
-
-
- 10 antwoorden
- 2,4k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Op 29 Februari 1972 zond Radio Veronica 20 uur lang Beatles muziek uit. Ik heb 't al eerder geschreven, van deze dag zijn in 't verleden ook studio opnamen gedeeld op de forums. Ad Couwenberg heeft die hele dag opgenomen en die ga ik de komende week hier delen. Waarom ik dat doe heeft een paar redenen: Hoewel ik geen Beatles freak ben heb ik toch een behoorlijk Beatles verzameling Over een week stop ik met de dagelijkse uploads. Ik heb het audio digitaliseren en bewerken voorlopig wel weer gezien en dit vind ik een mooie uitsmijter Er zijn vast wel forumleden, die de opnamen van deze Beatles dag niet hebben Het is 20 uur 192 op AM, waarbij je de…
-
-
- 21 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
Deze opname komt van een R2R tape van Eugèn Bruggeman. Je hoort Stan Haag tot 18:00, Lex tussen 18:00 em 19:00 en daarna Will. Het is in erg mooie AM kwaliteit! [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 681 weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 969 weergaven
-
-
Veronica 1973 10-15 1000-1100 Tineke - Koffietijd [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
"Wie heeft deze show in zijn collectie en is bereid om hem hier te plaatsen?"
-
-
- 3 antwoorden
- 789 weergaven
-
-
Can anyone tell me when Caroline Overdrive finished? The last recording I have is 3rd January 1987 and I wondered if anyone has any recordings after this date. John C
-
-
- 12 antwoorden
- 2,8k weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 3,2k weergaven
-
-