Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.193 discussies in dit forum
-
Het programma van Tineke op 17 september 1973 is in het verleden op het forum geplaatst. Wie wil dit programma nog een keer uploaden. Groet, Bertus
-
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Are there any recordings available of the test transmissions and restart of RNI from February 1971? Regards
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Hier zijn er nog enkele meer Sorry voor alle ongemak maar ik heb hier wat zitten knoeien omdat het hier nog wat uitzoeken is voor mij. Ik heb alles nagekeken en inderdaad er waren links die niet werkten dat zou nu wel moeten lukken ? en anders verneem ik dat wel. Ook bedankt voor de beterschap's wensen. Ik voel me vandaag al heel wat beter maar afgelopen nacht was ik erg ziek met zeer hoge koorts. Je wil niet weten hoe ziek ik me voelde men keel doet nog altijd pijn en praten lukt moeilijk maar ik voel beterschap dus dat is al beter gelukkig. De Story van de MV Mi Amigo (Nederlands enz) Marc Jabobs - LP Copie Historien Om Radio Nord CD (Only in Swedish !) 160 kbbps + s…
-
I'm looking for the old magazines of Radio Veronica 192 & 538 from the 60s and 70s + Pop teleskoop . Any idea where i could find them ? Bedankt
-
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Advertentie 1965-10-23 Poly Haarcosmetica. Spreken met Margot over haar. Postbus 52 Halfweg. Elke donderdag 0100-0115 [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Voor wie hem nog niet heeft: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Tussen 285 en 287 moet "286" staan en niet "306" Sorry, mijn oog viel er op.
-
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Zeven uur met Mark Lawrence, Stuart Russel en Mike Stevens. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Cleaned by Oldies 45 Veronica25081973LexHardingTomCollinsStanHaag1200-1815Top40TipparadeJukebox [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Beste medewerkers ik had altijd een url in mijn mediaspeler en kon dus gewoon altijd in vol hd naar Norderney TV kijken. Maar nu is het gestopt, men verwijst ons naar [verborgen inhoud] maar dat is leuk voor een pc maar niet voor mijn mediabox De link begon met rtmp://server-26.stream-server.nl:1935 wat is nu het nieuwe adres?
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
In de categorie "Nederland" heb ik een Top 30 met Joost den Draaijer op Hilversum 3 gezet van 24 Juli 1970. Na de schoolvakantie kwam ik in Augustus in de 3e klas Electro op de 2e LTS en toen was mijn "alltime favorite station" de Engelstalige RNI. Prachtig, krachtige ontvangst, lekker hard signaal met veel bas... RNI op zijn best. Deze opname heb ik op de originele tape nog regelmatig op de Revox, ik bied hem aan om te delen RNI Mark Wesley 6 September 1970 Top 30 en tips 12-15 uur. We're going back in time...... Henk Kruize [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 10 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opnames van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Artikel in de Provinciale Zeeuwse Courant van 5 november 1982 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Popmix nr. 6 van 19 juni 1970 is er een met o.a. Een notulen van een Radio Veronica vergadering met daarin een notitie over een houten broek (misschien dat Juul weet waar dit over gaat) en "technisch geouwehoer". Ook een Close-up interview met Tom Collins, " 'n knul waar je verschrikkelijk fijn mee kan praten". Ukhm..wat staat Tom daar in die hoek boven die prullenbak te doen? Ook nog Marc de Raaf, plugger bij Dureco, Alles tof bij Veronica en een bericht dat Popmix véél gelezen is. Ook deze keer weer met dank aan Hans Meijering voor het delen van de Popmixen. [verborgen inhoud] Meer Popmix op [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
1977 Veronicaschip vaart de sluis in bij IJmuiden naar zee. bron: het Noordhollands archief NL-HlmNHA_1478_15841K00_09 Waarom ging het schip naar zee? ledenwerfactie? Zeilwedstrijd? anders... groet, Fred
-
-
- 7 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Heeft iemand opnames van 22 tot 28 december 1972?
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Heeft iemand een opname van deze datum? Ik zoek ook een opname van 31-05-1988.
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
Bericht van 192 TV. Vrijdag 12 februari een heel speciale ABTT, vanuit Museum Rock Art in Hoek van Holland een special over de expositie van Muziek Expres, het toonaangevende popblad uit de jaren 60 en 70 van Paul Acket. Met mooie impressies, interviews en prachtige clips natuurlijk! Gefilmd door Alex van den Hoek en deze ABTT begint zoals gewoonlijk om 20.00 uur.
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
De telefoonverbinding was slecht maar Tineke gaf er een leuke draai aan. Deeplinken is niet toegestaan! © Harm ten Brink 2014.
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Forth_Hospital_Radio_Network__14.08.1968__Radio_Scotland_Story [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Na de raid heeft Peter Chicago van overblijfselen van de KG-zender een middengolf zender gebouwd. Op 30-09-1989 kwamen de eerste proefuitzendingen met de zender in de lucht. Heeft iemand er opnames van?
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Radio Atlantis - elie prins - 05 08 1974 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
Hallo. Ik luisterde vanmiddag op Radio 192 naar de Top 40 van 2 januari 1971, wat een heerlijke muziek allemaal. Heeft één van jullie misschien de originele uitzending? Dat zou geweldig zijn.
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-