Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.301 discussies in dit forum
-
Met deze keer weer een aantal verrassende onbekende artiesten (bijvoorbeeld Jenny Polak uit Arnhem) en een mooi instrumentaaltje van Q65 van vinyl. Ook de mooiste van (zoals meen ik Andre van Duin ze noemde) de Plastic Beker Selection, little green bag komt voorbij, evenals Cuby en nog vele anderen. Het geheel weer doorspekt met Veronica jingles uiteraard, en voorzien van al dan niet zinnig commentaar van ondergetekende. Veel luisterplezier met Nederbeat op 192! Groet, Jan van Weeterloo
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] En twee opnames uit juli 1978 zonder datum: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
De volledige lijst van de UK Top 40 die op zaterdagavond van 20 tot 22u uitgezonden wordt op Veronica 192 vind je voortaan op de site op de Top 40/Tipparadepagina: http://norderney.nl/EE/index.php/site/norderney_top40_en_tipparade/ Veel luisterplezier zaterdag met de Engelse hitparade van 17/2/1973. Groetjes Ronny
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Heeft iemand opnames van 22 tot 28 december 1972?
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik heb vandaag alle november uitzendingen van Laser bij elkaar gezocht. Inmiddels staan ze op de mp3-speler, komende maand ga ik er naar luisteren. Voor wie dat ook wil doen, hieronder staan ze allemaal. Heb je nog november uitzendingen die niet in deze lijst staan? Je mag ze erbij plaatsen, die zijn altijd welkom! 01 [verborgen inhoud] 02 [verborgen inhoud] 03 [verborgen inhoud] 04 [verborgen inhoud] 05 [verborgen inhoud] 06 [verborgen inhoud] 07 [verborgen inhoud] 08 [verborgen inhoud] 09 [verborgen inhoud] 10 [verborgen inhoud] 11 [verborgen inhoud] 12 [verborgen inhoud] 13 [verborgen inhoud] 14 [verborgen inhoud] 15 [verborgen in…
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Het programma van Tineke op 17 september 1973 is in het verleden op het forum geplaatst. Wie wil dit programma nog een keer uploaden. Groet, Bertus
-
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Artikel in de Provinciale Zeeuwse Courant van 5 november 1982 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname afkomstig uit archief van MusicRadioFan.
-
Drie opnamen uit april 1985. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​​​​​​​​​​​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 7 september 2014 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 20.00 - 22.00 uur en woensdag 10 september 2014, 20.00 - 22.00 u. Presentatie: [verborgen inhoud][verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] ​7 september 1964 Twee minder bekende nummers van The Beatles vandaag in het Amerikaanse uur. Dat komt omdat Capitol geen kans voorbij laat gaan om geld aan ze te verdienen. Dus brengen ze een single uit met Matchbox aan de ene en Slow Down aan de andere kant. Enâ…
-
- 9 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
-
Hier zijn er nog enkele meer Sorry voor alle ongemak maar ik heb hier wat zitten knoeien omdat het hier nog wat uitzoeken is voor mij. Ik heb alles nagekeken en inderdaad er waren links die niet werkten dat zou nu wel moeten lukken ? en anders verneem ik dat wel. Ook bedankt voor de beterschap's wensen. Ik voel me vandaag al heel wat beter maar afgelopen nacht was ik erg ziek met zeer hoge koorts. Je wil niet weten hoe ziek ik me voelde men keel doet nog altijd pijn en praten lukt moeilijk maar ik voel beterschap dus dat is al beter gelukkig. De Story van de MV Mi Amigo (Nederlands enz) Marc Jabobs - LP Copie Historien Om Radio Nord CD (Only in Swedish !) 160 kbbps + s…
-
Zeven uur met Mark Lawrence, Stuart Russel en Mike Stevens. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Even met de datum in de war vandaag. Na uploaden van de volgende opnamen kwam ik er achter dat het vanfdaag 17 juni is Kortom: Mi Amigo programma's van 35 jaar + 1 dag geleden. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Have fun ! Jan-Fré
-
Are there any recordings available of the test transmissions and restart of RNI from February 1971? Regards
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Advertentie 1965-10-23 Poly Haarcosmetica. Spreken met Margot over haar. Postbus 52 Halfweg. Elke donderdag 0100-0115 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Veronica 1973 10-29 1600-1700 TomCollins – TomCollinsShow [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
-
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Roger Day in 1973 op Radio Caroline. Is dit de zelfde persoon die in de jaren 60 ook voor Caroline werkte? [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Radio 819 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 13 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] Laser Hot Hits [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] Laser 558 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opnames van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Als cadeautje op konninginnedag op de valreep nog een uurtje Wally on the wireless. Het is een programma dat op 26 december 1983 werd uitgezonden tussen 23:00 en 00:00 uur. Presentatie is dus in handen van Simon Barrett. programma: http://www.mediafire.com/?wzzpxpif7byizpo Logfile: http://www.mediafire.com/view/?kj5kqc9022g78kb Jan-Fre
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-