Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.301 discussies in dit forum
-
Laser Hot Hits [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Bart van Leeuwen en Tineke openen de uitzendingen van Veronica 828 vanuit Lapershoek. Ad vertelt hoe 't allemaal zo uitgepakt is (en het initiële plan toch wat anders was). Jan van Veen schuift ook nog even aan. Het programma werd uitgezonden tussen 12:00 en 13:00 vanuit een bijzonder gezellig Lapershoek.
-
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Monique 1985 01-05 1725-1755 GertVanDerZee – Windkracht4Tot6 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
-
- 8 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Laser Hot Hits [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 968 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] Laser Hot Hits [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 7 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Op de veilingsite Catawiki kwam ik een getekende poster tegen van de Norderney, het schip van radio Veronica .De poster is gemaakt door de organisatie Free Radio Campaign en stamt uit 1970. De bieding duurt nog een kleine week en het eerste bod is 1 euro [verborgen inhoud] Salut Leendert
-
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] De komende weken neem ik tijdelijk de serie '35 jaar geleden' over van Vincent.
-
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] 1430-1550 + fragmenten 1600-2000 + 2040-2043 Eerste officiêle testuitzending René De Leeuw
-
-
- 10 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
Veronica Top 1000 van 1974 64 uur non stop radio - 3.5 GB. We beginnen met Tineke in het eerste uur,en eindigen met Rob Out in het laatste uur. Diverse oud gedienden op het forum zullen hem misschien al wel in bezit hebben,Maar ik denk dat ook de nieuwe leden deze leuk zullen vinden. Gaat met de post mee als Zip,anders kom ik weer in de war met het stuk voor stuk uploaden. Veel plezier er mee. [verborgen inhoud] Groet, Moby
-
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik ben begonnen met een aantal video's, die ik gemaakt heb op 31 Augustus 2010, on-line te zetten. Ik zal die niet allemaal separaat aankondigen, ze zullen de komende tijd onder deze playlist verschijnen: [verborgen inhoud] Vandaag heb ik een tweede video, in dit geval met fragmenten uit het programma van Ad Roberts, erbij gezet. Het nieuws wordt gelezen door Dick Klees.
-
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] 40 minuten opgenomen tussen 18 en 21u
-
- 0 antwoorden
- 890 weergaven
-
-
1972-11-18 Tineke Koffietijd studio 1000-1100 [verborgen inhoud] met dank aan de Stichting Norderney gr jan V
-
-
- 14 antwoorden
- 29,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Excellent quality Caroline Nightshift with Norman Barrington 1973 03 09 Probably the first time I heard Ellen (Samantha) in a program [verborgen inhoud]
-
-
- 8 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
wie heeft er info over het eerste halfuur.0600-0630 komt voor de bakker 1972-06-01 Klaas Vaak - Ook goeiemorgen 0630-0705 [verborgen inhoud] gr jan V
-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Radio Caroline Caroline-19861124-2130-2200-JohnTyler-Overdrive-(963kHz) Caroline-19861124-2200-2231-JohnTyler-Overdrive-(963kHz) [verborgen inhoud] groet, Hans
-
- 0 antwoorden
- 750 weergaven
-
-
Monique 1987 07-26 1352-1440 FerryEden – ErwinVanDerBliek – Hitmuseum [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 646 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Wordt vervolgd.
-
-
- 8 antwoorden
- 2k weergaven
- 1 follower
-
-
Ook weer van een cassette door Jelle Boonstra die ik uit een "nalatenschap" kreeg. Erg aardig om te horen. [verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 859 weergaven
-
-
In 1990 verkocht Jelle Boonstra een cassette op o.a. Radio dagen met het label "prime". Hij was overigens niet de enige die dat deed. Er was een levendige handel in dat spul. Hij noemde de cassette "Veronica 1990-Studio-Archief-1960-1974" En alleraardigste verzameling moet ik zeggen. Een paar jaar terug kreeg ik die cassette van iemand en heb 'em gedigitaliseerd. En dan ga ik de zaak nu "wissen". [verborgen inhoud] Hij is de tekst die er bij zat: ( dus niet van mij ). " Bron: primetime, 1990 Veronica, studio-archief 1960-1974 1. Studiojingles Veronica uit hun eerste echte pakket, gemaakt do…
-
-
- 7 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 2 followers
-
-
Hans plaatste van de week een opname van deze datum en bij het archieveren kwam ik deze tegen: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-