Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 739 weergaven
- 1 follower
-
-
-
Beste verzamelaar, Ik heb veel verzamel spullen van de zeezenders. DVD's, LP's, boeken enz. Ik kan per bericht helaas maar 1 foto toevoegen. Dus houdt mijn komende oproepen in de gaten!! Hartelijke groet, Koos de Ruijter Dieren
-
-
- 4 antwoorden
- 614 weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 2,3k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 685 weergaven
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 360 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 911 weergaven
- 1 follower
-
-
Als verzamelaar van die leuke tiplijsten vanaf 2 januari 1965 heb ik een vraag. Worden deze lijsten ook ergens gearchiveerd? Stel dat je bv een lijstje mist of terug wilt kijken, waar zou dat dan kunnen? Het is mooi, dat deze lijstjes alsnog zijn gemaakt. Je komt op die manier veel nummers tegen, die je eigenlijk wel kent, maar ook nummers, die onbekend zijn gebleven. En tot wanneer zijn die lijstjes samengesteld? Tenminste 8 juli 1967 neem ik aan. Vanaf 15 juli 1967 heb ik de tiplijstjes van Rob Out soms bijna onleesbaar of vijf a4-tjes. Vooral in 1969 wisselde het aantal posities per week sterk (tussen 16 en 30).
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-