Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.193 discussies in dit forum
-
-
Hallo allen , weet niet of dit de juiste topic is maar ben deze link op Facebook tegen gekomen [verborgen inhoud] , dit zou een RNI Revival station zijn dit bezig is met testuitzendingen .
-
-
- 6 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
HI all [verborgen inhoud] Caroline and Laser April 1985 1985 04 01 Laser 558 Liz West and various others includung Tommy Rivers and Charlie Wolf 1985 04 01 Laser Charlie Wolf 1985 04 06 Laser Caroline Simon Barett Caroline Chris BBC Radio 1 Dixie Peach Caroline DJ's top 200 Jay Jackson Johnny Lewis Simon Barrett Laser Caroline Laser Caroline Susan Charles Laser Ric Harris enjoy
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Flashback 67 in London Augustus 1977 en Veronica TV (tapes die ik bij de Playa studio kreeg) [verborgen inhoud] OR-PdA-079 001.jpg OR-PdA-079 002.jpg OR-PdA-079A.mp3 OR-PdA-079B.mp3 OR-PdA-091 001.jpg OR-PdA-091 002.jpg + nog 2
-
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Radio 819 4-12-1988 Smoking Draai Top 3 Ria Valk Top50 met Collin Peters en start Popmagazine Walter Simons [verborgen inhoud] DD R2R 401 AR.mp3 DD R2R 401 BR.mp3
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Tony Allan with the Prediction Hit 40 from 1930-2015. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,9k weergaven
-
-
@ Theo Dencker [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Hoi, Mogelijk wordt de vraag elders gesteld maar na lang rondzoeken probeer het hier: Ik zoek 1 of 2 exemplaren van de roemruchte poster van het zendschip van Radio Veronica, de Norderney. Wie heeft nog 2 exemplaren liggen die ik kan overnemen? Met vriendelijke groet, Piet
-
-
- 5 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Deze opname ooit opgenomen van Atlantis Rotterdam (Er gebeurde altijd wel wat op de Noordzee). Later heb ik de muziek ingekort helaas. Heeft iemand deze opname nog volledig?
-
-
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
-
-
Helaas met enige edits, maar wel een enerverende top 10 o.a. de gesproken brief uit Den Haag.. [verborgen inhoud]
-
-
- 9 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
-
Veronica-19690320-RobOut [verborgen inhoud] Veronica-1971-06-30-LexHarding [verborgen inhoud]
-
-
- 37 antwoorden
- 9,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Een uur Laser 558 met David Lee Stone, opgenomen in Vlissingen [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Laser 558 John Leeds 1140-1222 05/11/85 (Speed of the recording runs slightly fast for the first 20 minutes) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
hoi allemaal zag net in Veronica192 playlist van gisteren Muziek Expres 06-03-1971 - Tom Collins 12-13 werd uitgezonden die heb ik gemist heeft iemand deze ogenomen en zou deze willen plaatsen deze heb ik denk ik nog nooit gehoord ben er benieuwd mijn dank is uiteraard groot. M.v.gg John
-
- 15 antwoorden
- 2,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Vond nog een DVD vol met dit soort spul: [verborgen inhoud] REMeiland.asf
-
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Naar aanleiding van de reacties op de video met het interview van Gerard van Dam. Deze keer het volledige Radio Delmare interview van Radio Day 2015. Radiodag 2015 werd gehouden in museum Rockart in Hoek van Holland. De interviews met de beide Ronalds van Radio Delmare. Ronald Bakker en Ronald van der Vlught. Het jongensboek Delmare van de andere kant. Interview: Wim van de Water, Mediapages.
-
- 1 antwoord
- 797 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
In de advertentie ivm het begin van de Ned. talige service op Noordzee op 06-03-1971 op Mediapages wordt onderaan bij de Engelse dj's Martin Caine genoemd. Ik heb nog nooit van hem gehoord en heb ook geen opnames van hem. Heeft hij wel gepresenteerd of maar een paar dagen? Rob
-
- 4 antwoorden
- 2k weergaven
-