Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 2 followers
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 24 antwoorden
- 2,4k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 654 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 549 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 8 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 258 weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
Ik kreeg de vraag een klankbeeld te leveren van 31-8-74, Veronica-RNI. Ben derhalve opzoek naar de volgende fragmenten, indien mogelijk uitgemonteerd en als afzonderlijk bestandje: Veronica 31-8-74 1730 laatste nieuwsuitzending en groet namens de bemanning gelezen door Kees Manintveld. Veronica 31-8-74 Zij nemen afscheid,alle medewerkers een laatste groet.Laatste uur circa 1735uur. RNI 31-8-74 afscheidsredevoering door Meister of Bollier, vertaald door Brian Mc RNI 31-8-74 Andy Archer noemt alle deejays ooit gewerkt opRNI. Beide fragmenten uit de laatste 2 uren RNI. Ik ben niet zo'n digitale monteerder, vandaar het verzoek uitgemonteerd. Met…
-
-
-
-
Beste iedereen, Ik ben op zoek naar een (of meerdere) commercial(s) van Joepie, uitgezonden op Radio Mi Amigo. Kan iemand mij helpen? Bedankt alvast en hartelijke groet, Bert Alting.
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]