Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.302 discussies in dit forum
-
lukt dit om te downloaden ? Laat iets weten aub. Het is de eerste keer dat ik iets probeer om up te loaden. Het is een programma dat ik gevonden heb op een P2P. [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Laser 558 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen en houdbaar tot 22 januari 2017.
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Misschien is het al gemeld in het forum, 3 december wordt een portret van Tineke de Nooij onthuld, deze komt in de Wall of Fame van Beeld en Geluid Hilversum. Tevens is er een terugblik op haar radio leven met o.a. Lex Harding en Erik de Zwart. Wie gaat hier ook naartoe ?
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
Dag radio vrienden . Zijn er ook Rni Smasplay lijsten . Wie kan mij hier over iets vertellen Bvd Grv Johan
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Iedereen een prettige jaarwisseling en een gezond 2021!
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Dit zijn drie opnamen uit het archief van Ad Couwenberg. Een paar minuten middengolf om 15:00, gevolgd door zo'n 20 minuten worldservice (welke DJ hoor je?). En tenslotte de eerste British Top 20 (DJ?) (zie ook [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
-
Deze week heel wat mooi materiaal opgehaald bij een zeezenderliefhebber. O.a. deze cassette. Is vast niet uniek en zal ergens wel vaker te horen zijn geweest, maar ik vond het wel een leuke om te delen. De nooit uitgebrachte LP door het Nederlandse DJ-Team van Radio Caroline. "Radio Caroline komt terug" Met o.a. Kas van Iersel, Erik de zwart, Annette van Trigt (Caroline in een uitzending van Veronica op Hilversum 1), Ben Bode, Eddy Keur en Ton v.d. Velde. Ik heb de links aangepast naar zippyshare, maar ik krijg iedere keer een melding van Malware bites dus pas op. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Piet Treffers voor…
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Wie weet wat de verdere loopbaan is van de dj Jan van der Meer (Rob Hessing) een van de eerste live dj's dj Radio Mi Amigo. Mij is alleen bekend dat hij nog bij het ANP heeft gewerkt.
-
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Monique - 19850830 - 1700-1800 - Maarten De Jong - Windkracht 4 Tot 6 [Oude Formule] [verborgen inhoud] Monique - 19850830 - 1600-1800 - Maarten De Jong - Windkracht 4 Tot 6 [Oude Formule] [verborgen inhoud] Monique - 19850830 - 1600-1700 - Maarten De Jong - Windkracht 4 Tot 6 [Oude Formule] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] ----------------------------------------------
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Atlantis, Joop Verhoof en een paar Mi Amigo jingles (uit het Playa de Aro archief) [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Een kort fragmentje uit augustus 1974 uit het programma Met Frans op Drift. Wie weet wie deze dj is? http://www7.zippyshare.com/v/9310370/file.html
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud] = Caroline-19900914-1430-1600-Rico-1600-1633-RickyJones [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] = Caroline-19900912-1800-2011-RickyJones [verborgen inhoud] = Caroline-19900913-2120-2200-RickyJones
-
-
- 9 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Mi Amigo, 23-11-1977, Marc Jacobs met Baken 16 en Stan Haag met schijven voor bedrijven van 13.43 - 14.10 uur [verborgen inhoud] Met dank aan Vincent voor het digitaliseren!! Wim
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
De 1 aprilgrap van Radio 819 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-