Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 12 antwoorden
- 3,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 598 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 852 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 944 weergaven
-
-
-
-
Net weer iets geheel nieuws geleerd: Broken Arrow wordt uitgevoerd door Iron Butterfly. Terwijl het nummer dat gedraaid werd sprekend leek op wat ik al kende van Buffalo Springfield.... Ra, ra, hoe kan dat?
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
Een vraag die me al een tijdje bezighoudt: Onderin de Norderney lagen 2 grote tanks. Één voor drinkwater en één voor dieselolie. Gezien het verbruik van de generatoren (ik schat dat op 50-75 liter per uur) zak die voorraad regelmatig aangevuld zijn. Maar hoe ging dat? Was de Ger-Anna tevens tankschip? Kwam het in vaten aan boord ( Arme matrozen....) of kwam er op gezette tijden een bunkerschip langszij? Ik heb er nooit wat van gezien op de vele foto's... Wie weet dus hoe dat ging en wie heeft het op foto? Tevens zoek ik foto's van de machinekamer van het schip. Puur om inzichtelijk te krijgen hoe die er precies uitzag... Alvast dank!
-
- 22 antwoorden
- 5,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
-
-
Hallo, Ben op zoek naar opnames van de zeezender Capital Radio. Wie kan mij hieraan helpen. Alvast bedankt. Groetjes, Anky
-
-
- 5 antwoorden
- 857 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 13 antwoorden
- 4,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Hoi, Voor de "Radio Addicts" een bijdrage komende uit mijn archief. Alle files (jingles, commercials etc) zijn door mij gerestoreerd en kregen een master. Evident kan het gebeuren dat er tussenin een file staat van mindere kwaliteit, dus don't shoot the messenger. Doch de audiokwaliteit van decennia geleden kan je nu beluisteren in een digitale kwaliteit. Alle files zijn 320 kbps stereo. Deze bijdrage omvat : Capital Radio - Jingles 1973 Pack (10 mins) https://pixeldra.in/u/__CuXe Uw reactie in woord en beeld zijn steeds welkom. Heeft u aanvullingen, feel free om deze te posten.
-
- 10 antwoorden
- 3,2k weergaven
-