Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. RNI NSGDX 1973 04 01 6205 khz studiotape 09.00-10.00 GMT. AJ Beirens DX News, Mailbag, Big l Story in French 60 min [verborgen inhoud]

2. Radio Monique [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  3. [verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  4. Rufad Radio, een programma voor en door de warme bakkers in Nederland, gepresenteerd door Meta de Vries. RNI-19720516-0600-0630-MetaDeVries-RufadRadio Het betreft de laatste uitzending van het programma. Weet iemand wanneer dit programma voor het eerst werd uitgezonden? Op Radiopedia: [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  5. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  6. Door de video's die Alex plaatst over de Mebo in Slikkerveer moest ik denken aan een geluidsopname die ik van tv maakte waarvan ik mij afvraag of hier ook beeld van is. 791. VOO television about Radio Mi Amigo 25‑8‑76 13’

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 5 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  7. Ja het is weer zover, zaterdag om 19.00, met deze keer ook weer een 2 tal bubble unders, B-kantjes plus lp tracks. Heikrekel?? Ja maar dan wel als titel een nummer van de 1e lp van Tee Set, een cover van een Dylan tekst door the Hunters, Linda van Dijck, kortom, weer genoeg te genieten. Doen! luister mee naar Nederbeat op192

• 4 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  8. Started by dhadders2000,

[verborgen inhoud]

9. Started by Vincent,

Rob Hudson en Tom Anderson. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  10. Gast
    Started by Gast,

Revitalised gereanimeerde recording opname. Caroline summer 1973. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-4NKBEJ6DELJX.mp3 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-VDIOI4IT6UE4.mp3 Paul de Haan.

11. Gedigitaliseerd vanaf cassetteband [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  12. Started by Ronny,

Zaterdagavond 21 september kan je van 20u tot 22u luisteren naar nog maar eens een non-stop UK Top 40. Deze keer uit een heel ver verleden: 23 september 1961. Jawel 52 jaar geleden. De volledige lijst vind je op de site van de stichting Norderney: http://norderney192.nl/EE/index.php/site/norderney_top40_en_tipparade/ Naast de 40 hits die genoteerd staan, draaien we ook de b-kantjes van Shirley Bassey op 1, Elvis Presley op 4 en Buddy Holly op 30. Beide kantjes van deze singles staan immers genoteerd in de lijst. En zelfs dan is er nog tijd voor 5 tracks uit de LP die op dat moment nummer 1 staat in de UK: The Shadows met hun gelijknamige LP uit 1961: 1…

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  13. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] Stuart Russell [verborgen inhoud] Stuart Russell Ik zoek de naam van de presentator.

• 5 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  14. Started by grundigradio,

Video over Radio Essex gemaakt door Mark Wesley:

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  15. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  16. [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  17. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Mi-Amigo - 19770201 - 0000-0000 - Reportage Rond Zenderwisseling 212 319 Meters [verborgen inhoud]

18. CarolineSouth-19670201-TommyVance Opname uit het archief van Martin van der Ven.

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  19. Veronica - Advertentie 1973-01-30 Assurantiekantoor Harskamp. Pientere jongedame Gevr. (Laarder Courant De Bel)

• Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  20. Started by Juul,

Hopelijk vinden jullie het niet erg. Ik heb geen tijd om alles af te luisteren. Ik spoel er effe snel door heen en als ik dan de indruk heb dat er geen Veronica spul bij zit wat we nog niet hebben dan wis ik het. Maar niet nadat ik het hier upload. Het is in AIFF ( da's in Windows dus WAV) [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Veel sukses met afluisteren. Dit Engelse spul komt allemaal van tapes die ik van Tom Mulder kreeg. dit is wel leuk, aftellen in het Engels. [verborgen inhoud]

21. Diverse stukkies van deze opname afgeluisterd - geluid is dof en ik kom er niet uit. Dit zegt mij niets. Misschien dat jullie iets weten hierover en bedankt. 19750919 Mi Amigo pirate radio [verborgen inhoud]

22. Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  23. Met dank aan Stichting Norderney en Radio 192 FlashBackShowVoetjesvandevloerCeesZijtveld0101196623002400 [verborgen inhoud]

24. Started by h.roos,

Veronica-19640831-Suhandi (Hans Oosterhof)-Cocktail Suhandi. [verborgen inhoud] Hans Oosterhof is op woensdag 12-juni-2013 overleden. Groet Henk.

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  25. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Uit het archief van Douwe Dijkstra Niet beluisterd, dus als iemand de juiste volgorde kan aangeven, graag... Dit moet er ook nog tussen zitten (2 min.) 19740122-DiverseRadio&TVFragmenten-OverBeslissingEersteKamer

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.