Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.199 discussies in dit forum
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 833 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit archief van Douwe Dijkstra
-
- 1 antwoord
- 694 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 701 weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Monique [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 780 weergaven
-
-
Ik vond in ons archief een mooie opname van RNI. Het is een opname van 3-master met Leo van der Goot en onze Hans Hogendoorn (Hans ten Hogen bij RNI). De datum: 14 september 1971. De tijd; 16.00 - 18.10 uur. Na 18.00 uur nog een klein stukje met Mark Stuart. Op 11' 15" heeft Leo het over de dagelijkse gebeurtenissen a/b/ van de Mebo. Genieten dus. Wat opvalt is dat de stem van Leo erg hard is tov de muziek. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-DELBPXW6CBMQ.mp3 Juul
-
- 1 antwoord
- 2,4k weergaven
-
-
Monique0902198508550955 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 824 weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 893 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 723 weergaven
-
-
Eddy draait nummers, die op nummer 1 in de Top 40 hebben gestaan. Bart van Leeuwen komt even langs en Juul doet de techniek. Cees Man in 't Veld leest het nieuws om 14:00. Het programma werd uitgezonden tussen 13:00 en 14:00 vanuit een bijzonder gezellig Lapershoek.
-
-
- 1 antwoord
- 783 weergaven
-
-
Het is nog een beetje vroeg, zo net na Kerst, maar dit is een Super Paas 3 om 3. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 869 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname afkomstig uit archief van MusicRadioFan.
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Eerste uitzending van Baken 16 op Mi Amigo 2e uur 23-07-1976 Radio Mi-Amigo, Bart Van Leeuwen, Baken 16 - 13.00-14.00 uur
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Hallo Allemaal, ik ben heel benieuwd naar jullie ervaring. Zelf ben ik al jaren een groot Veronica fan / verzamelaar van de periode 1959-2001. Tijdens mijn speurtocht ben ik erachter gekomen dat de archieven na 1974 een grote puinhoop is. Onlangs ben ik bij Jan Douwe Kroeske geweest voor het Countdown materiaal, hij vertelde mij dat het Veronica archief na 1989 een puinhoop is geworden. Regelmatig bestel ik beeld materiaal bij beeld en geluid, echter veel materiaal is geblokkeerd door de licentiehouder. Waaronder Countdown, nederland muziekland en overige producties van Rob de Boer. Probeer materiaal bij hem t…
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Deze opnamen komen uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 546 weergaven
-
-
Radio 819 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 783 weergaven
-
-
1970-11-26 2300-0000 KlaasVaak-RadioDrama [verborgen inhoud] bronStichtingNorderney-RadioVeronica192 gr jan V
-
-
- 1 antwoord
- 529 weergaven
-
-
De eerste keer 7-9 Stevens (volgens de cassette). [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 957 weergaven
-
-
RNI-19711226-0000-0315-DaveRodgers-MikeRoss-TerryDavis RNI-19711226-0315-0620-TerryDavis-DaveRodgers
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Laser 558 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 994 weergaven
-