Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.200 discussies in dit forum
-
Tussen de cassettes van Alex uit Alkmaar kom ik ook Audio Magazines van SMC tegen. Dit is nummer 12: [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Met dank aan Harm Koenders voor de opname Laser Hot Hits 576 02-12-1986 John Anthony {Test Broadcast}0600-1140 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
In een nieuwsgroep kwam ik het verhaal tegen van een Britse radiofreak die in juli 1970 de Veronica-studio's aan de Utrechtseweg bezocht. Zijn foto's zijn niet echt van een geweldige kwaliteit, maar toch aardig om te zien, lijkt me: [verborgen inhoud] Paul
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] Laser 558 [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Ruim 7 uur Radio Mi Amigo uit het voorjaar van 1977. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Ik vraag me af of er aan boord van de zendschepen voor de Nederl kust en na 1974 voor de Engelse kust speciale programma's werden uitgezonden t.a.v dit soort dagen, zowel bij Mi Amigo ,Caroline 79-80 , Monique kan ik me er niets van herinneren
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Peter van Dam, Luc van Kapelle en Mick Moorkens [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Hier een opname van Horst Reiner uit het begin van RNI , 30 januari 1970. De kwaliteit is uitstekend. 1970 01 30 Fri - RNI - Horst Reiner - test (studio, German, 69 mins).mp3 [verborgen inhoud] En nog een van Horst, nu van 1 februari 1970, opgenomen van FM 102 MHz. 1970 02 01 Sun - RNI (102FM) - Horst Reiner - test (German, 22 mins).mp3 [verborgen inhoud] Groet, Jan
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Radio Monique 963 20-10-86 Wim de Valk Joost den Draaijer 09.00-12.00 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-7RF64XJZZMPM.mp3 ( Dank aan "jepatrick"/?) Robin
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Peter Radio19_20130302_2000-2100(HistProgAtlantis-200973-JoopVerhoof) [verborgen inhoud] Radio19_20130302_2100-2200(HistProgAtlantis-220973-JoopVerhoof) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Drie uur met Will Luikinga, Peter de Vries en Hugo de Groot. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Zaterdag om 19.00 is de laatste Nederbeat uitzending van 2015. Volgende week sta ik mijn zendtijd af aan het programma de UK top 100 van Ronnie Harnie die dan van 18.00 tot 0.00 je hele 2e kerstdag-avond vult met een prachtig programma, dus je hoeft je ook tussen 19.00 en 20.00 dan niet te vervelen. Bij deze wens ik alle luisteraars van 192 radio Veronica een fijne kerst en een muzikaal 2016. Voor dat jaar geef ik jullie een songtekst uit de Nederpop geschiedenis mee, Let us try, van Robert Long. Laten we er samen wat goeds van maken, ook in 2016. Groet, Jan van Weeterloo Songtekst van Robert Long - Let Us Try Let us try to make another world W…
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Een middag met Will Luikinga, Hugo de Groot en Tom Hardy. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Nog een uitzoekopname: http://www32.zippyshare.com/v/25975897/file.html
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
Caroline-North-20160227-0600-2400-Live from the Ross Revenge. [verborgen inhoud] Link geldig tot 06-ma.-2016. Groet Henk.
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Misschien allang voorbij geweest en door iemand anders verwerkt, maar deze is opgenomen hier in de omgeving en gedigitaliseerd door Jean-Pierre Legein en komt van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Een niet al te beste opname, vermoedelijk uit augustus 1979. Wie wil deze uitzoeken? [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Afkomstig uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opgenomen door Martin van der Ven in Denemarken.
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-