Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.304 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 2 juli 2016, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. Deze week de UK Top 40 van 8 juli 1961. Een hitlijst met Elvis Presley, Gene Vincent, Jerry Lee Lewis, Duane Eddy, Eddie Cochran, Roy Orbison, Buddy Holly, Cliff Richard en The Everly Brothers erin ... het was midden 1961 de gewoonste zaak van de wereld. Op 1… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Hallo, ik ben voor mijn verzameling op zoek naar een aantal Noordzee jingles. Ik doel op de shouts 'Goud', 'Meer muziek', 'Soul'. In dezelfde stijl waren er ook naamjingles voor alle dj's. Kan iemand me hier aan helpen? Groet, Henk
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Berk in uitvoering. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Radio Mi Amigo - Haike Dubois [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Radiocontact tussen Thames coastguard en de MV Mi Amigo op woensdag 19 maart 1980. [verborgen inhoud] ooit een keer gekregen van Theo van Halsema
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Kan iemand het uur van 6 tot 7 sochtends van 12,5 jaar Veronica (21-10-1972) plaatsen? Was non-stop. Ik mis ook nog 21.00 - 24.00. Bij voorbaat dank, Rob
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Hierbij de lijst, De uitzending gemist? Luister aanstaande donderdag om 20.00 naar de herhaling op www.192radio.nl
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Hier een recente video van de Ross Revenge.
-
Caroline-North-20160423-0600-0000-Live from the Ross Revenge (Saturday). [verborgen inhoud] Link werkt tot 01-mei-2016. Groet Henk.
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
1971-05-24 1400-1500 ChielMontagne [verborgen inhoud] 1974-05-24 1100-1200 StanHaag-StanHaagVandaag [verborgen inhoud] 1974-05-24 1500-1600 HansMondt-HansMondtShow [verborgen inhoud] bron StichtingNorderney-RadioVeronica192 gr jan V
-
-
- 6 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Caroline Martin en Rob Harrison [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Op veler verzoek nog een keer Veronica-19640831-1000-1100-Koffietijd-Tineke [verborgen inhoud] Veel luisterplezier
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-