Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.200 discussies in dit forum
-
zeezender hobyisten ik ben opzoek naar een top40/tipparade database het liefst in execel om aan te geven die hit/tip heb ik of niet ik ben vast begonnen met de eerste top40 van 1965 en tipparade (van de nordery www.lokker.net www.lokker.net/Hitparade/Hitlijst.xls ik mis nog wat lijstjes maar dat doe ik in een volgende request Ronald
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Afkomstig uit het archief van Douwe Dijkstra Precieze beschrijving is welkom...
-
- 1 antwoord
- 819 weergaven
-
-
RNI - ferry maat 26 08 1974 1400 1500 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Eerst een stuk Alan West, daarna NGDX. AJ is niet van 15 juli.
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 2,6k weergaven
-
-
Laser Hot Hits [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 476 weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 555 weergaven
-
-
Joost den Draaijer, Tony Berk en Ron West. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 879 weergaven
- 1 follower
-
-
Bart van Leeuwen (19761115, 1000-1100, MiAmigo) [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 797 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 896 weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 883 weergaven
-
-
Ik heb twee kranten gevonden uit augustus 1989 met stukjes over Radio 819, hier de eerste
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
-
-
MiAmigo13061977HermanDeGraaf16001700Stuurboord [verborgen inhoud] MiAmigo31031976StanHaagJukebox [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 608 weergaven
-
-
Ik heb de naam nogal veel te bewaren. Omdat ons heel archief naar B&G gaat ben ik nog steeds doende om de boel te "schonen'. In augustus 1999 gingen we voor het eerst sinds 1974 “uitzenden” vanuit Lapershoek. We deden de laatste week nog maar eens over. We riepen de luisteraars op om reacties per fax op te sturen. Die had je toen nog. Dat deden ze massaal. Ik ben nu bezig al die faxen die ik destijds bewaard door te kijken en evt. te bewaren. Of weggooien. En een hele stapel kwam ik vandaag weer tegen..................Er zitten er ook nog bij van forum leden hier. Een aantal dacht dat we toen de tijd hadden om die allemaal te antwoorden. Niet du…
-
-
- 1 antwoord
- 996 weergaven
- 2 followers
-
-
Dit is een opname uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud] Als ik me niet vergis zit er een knip in deze opname.
-
-
- 1 antwoord
- 306 weergaven
-
-
De vier seizoenen zomer show. Presentatie niet meegekregen. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 866 weergaven
-
-
Komende vrijdag- en zaterdagavond, 30 en 31 oktober om 20.00 uur in de ABTT, zal op 192 TV de samenvatting van het Vinyl Weekend in twee delen worden uitgezonden. Radiokijken met o.a. Rob Stenders, Gerard Ekdom, Michiel Veenstra, Sander Hoogendoorn, Jos van Heerden, Jan van Veen, Peter Teekamp, Martijn Muijs, [verborgen inhoud],Cees van Zijtveld, [verborgen inhoud], [verborgen inhoud], [verborgen inhoud], [verborgen inhoud], [verborgen inhoud], [verborgen inhoud], [verborgen inhoud], [verborgen inhoud], Ruud Poeze, Rob de Vaan, [verborgen inhoud],Radio zoals het vroeger was, Vinyl Weekend.
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] En de presentator:
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] Radio Mi Amigo Microfoontest Andy Archer aan de van Hogendorpstraat 16 in De Haag. Bandje uit het Playa de Aro archief.
-
- 1 antwoord
- 983 weergaven
-
-
-
1969-03-06 1400-1500 LexHarding-LexHarding show [verborgen inhoud] 1971-03-06 1200-1300 TomCollins-TeenagerMuziekExpres [verborgen inhoud] 1974-03-06 1400-1500 BartvanLeeuwen-TerugindeTijd-Top10van1969-03-08 [verborgen inhoud] bron StichtingNorderney-RadioVeronica192 gr jan V
-
-
- 1 antwoord
- 622 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Uit het archief van Ton van Draanen. Grt, Peter
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-