Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Started by Juul,

Ik ben al heel lang "fan" van JUNIOR WALKER and the ALLSTARS . In 1966 kocht ik de LP "roadrunner". Bij platenzaak "De ROOS" in de Hilversumse Stationstraat. Op de fiets erheen met m'n spaarcenten. ( hoes LP geleend van Internet ) Maar ik heb heel wat USA singles stiekem geleend uit de Veronica discotheek. Ik ben ze nu allemaal aan het digitaliseren. Zaterdag aanstaande heb ik een uurtje "zendtijd van Ad gekregen op onze stream en komen er een hoop van die echte mono singles van echt vinyl voorbij. ( [verborgen inhoud] ) Maar nu heb ik gisteren "WHAT DOES IT TAKE" (to win your love) gedigitaliseerd. En ik kwam op de Tube deze eveneens schitte…

2. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 982 weergaven
  3. Mi Amigo 01 11 1978 1800-1900 Haike Dubois - Jukebox - Studio - Nooit Uitgezonden [verborgen inhoud] Groet Philip

4. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Douwe Dijkstra

• 0 antwoorden
    • 644 weergaven
  5. Started by Tino,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De opnames komen uit het archief van Douwe Dijkstra

• 0 antwoorden
    • 608 weergaven
  6. [verborgen inhoud] Groet Bertus

• 2 antwoorden
    • 831 weergaven
  7. Ik heb hier een opname van Veronica - 1973-00-00 De kolder op zolder show (zelf opgenomen op cassette. Muziek geknipt) Ik ben op zoek naar de juiste datum. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 714 weergaven
  8. Veronica 1974-08-28 1800 Boordpraatje Cees Manintveld voor de Jukebox [verborgen inhoud] Veronica - 1974-08-31 0000-0100 Laatste Kolder op Zolder show [verborgen inhoud] De muziek in de Kolder op zoldershow is geknipt. Zo ging dat toen. Groeten, Cor.

• 0 antwoorden
    • 948 weergaven
  9. Vandaag 30 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 894 weergaven
  10. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 808 weergaven
  11. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 944 weergaven
  12. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 785 weergaven
  13. Wonderful Radio London 266 streamt muziek van de jaren 60 met tussendoor commercials, jingles en originele opnames van de ex-zeezender Radio London. Een programmaschema en dj's heeft dit radiostation niet (of kan ik toch niet vinden). Opmerkelijk: weeral dezelfde website als RNI UK en Radio Atlantis en dus 'gevaarlijk' om te bezoeken wegens malware. Hoeveel zenders zou de eigenaar van die site wel hebben? Stream op Tunein : [verborgen inhoud] Stream in browser : [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  14. Started by bertus,

[verborgen inhoud] Groet, Bertus

• 0 antwoorden
    • 583 weergaven
  15. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 953 weergaven
  16. Started by cdb,

Ik ben op zoek naar het hele programma van deze Keukenhofshow. Dit zijn delen die ik zelf opgenomen heb op waarschijnlijk 30-12-1973 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 812 weergaven
  17. Veronica 04-08-1963 Stan Haag 1100-1115 Aspro Sponsor Show [verborgen inhoud]

18. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server, met dank aan Fons Radio Caroline 20-06-79 Wekkerradio met Paul de Wit 0730 - 0900 uur [verborgen inhoud] Radio Caroline 26-08-79 Zondagmiddag Jeroen Woelwater en Rob Hudson 16-17 uur [verborgen inhoud] 26-08-79 Zondagmiddag Rob Hudson en Jeroen Woelwater 15-16uur [verborgen inhoud] 790902_caroline_319_2005_stephen_bishop_top30_mark_smith [verborgen inhoud]

19. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  20. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 865 weergaven
  21. Started by Tino,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Afkomstig uit het archief van Douwe Dijkstra

• 0 antwoorden
    • 710 weergaven
  22. Had me vandaag (25-10-2017) verheugd op de herhaling van afgelopen zaterdag maar helaas, geen top 40 en tipparade. Dat brengt me tevens bij het volgende: Waarom is de tipparade die terug te luisteren is voor leden op de site van Stichting Norderney niet de meest recente ?

• 2 antwoorden
    • 714 weergaven
  23. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 16 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  24. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 837 weergaven
  25. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 652 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.