Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.197 discussies in dit forum
-
Ik ben al heel lang "fan" van JUNIOR WALKER and the ALLSTARS . In 1966 kocht ik de LP "roadrunner". Bij platenzaak "De ROOS" in de Hilversumse Stationstraat. Op de fiets erheen met m'n spaarcenten. ( hoes LP geleend van Internet ) Maar ik heb heel wat USA singles stiekem geleend uit de Veronica discotheek. Ik ben ze nu allemaal aan het digitaliseren. Zaterdag aanstaande heb ik een uurtje "zendtijd van Ad gekregen op onze stream en komen er een hoop van die echte mono singles van echt vinyl voorbij. ( [verborgen inhoud] ) Maar nu heb ik gisteren "WHAT DOES IT TAKE" (to win your love) gedigitaliseerd. En ik kwam op de Tube deze eveneens schitte…
-
- 0 antwoorden
- 578 weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 982 weergaven
-
-
Mi Amigo 01 11 1978 1800-1900 Haike Dubois - Jukebox - Studio - Nooit Uitgezonden [verborgen inhoud] Groet Philip
-
- 0 antwoorden
- 977 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 644 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De opnames komen uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 608 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Groet Bertus
-
- 2 antwoorden
- 831 weergaven
-
-
Ik heb hier een opname van Veronica - 1973-00-00 De kolder op zolder show (zelf opgenomen op cassette. Muziek geknipt) Ik ben op zoek naar de juiste datum. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 714 weergaven
-
-
Veronica 1974-08-28 1800 Boordpraatje Cees Manintveld voor de Jukebox [verborgen inhoud] Veronica - 1974-08-31 0000-0100 Laatste Kolder op Zolder show [verborgen inhoud] De muziek in de Kolder op zoldershow is geknipt. Zo ging dat toen. Groeten, Cor.
-
- 0 antwoorden
- 948 weergaven
-
-
Vandaag 30 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 894 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 808 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 944 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 785 weergaven
-
-
Wonderful Radio London 266 streamt muziek van de jaren 60 met tussendoor commercials, jingles en originele opnames van de ex-zeezender Radio London. Een programmaschema en dj's heeft dit radiostation niet (of kan ik toch niet vinden). Opmerkelijk: weeral dezelfde website als RNI UK en Radio Atlantis en dus 'gevaarlijk' om te bezoeken wegens malware. Hoeveel zenders zou de eigenaar van die site wel hebben? Stream op Tunein : [verborgen inhoud] Stream in browser : [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 583 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 953 weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar het hele programma van deze Keukenhofshow. Dit zijn delen die ik zelf opgenomen heb op waarschijnlijk 30-12-1973 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 812 weergaven
-
-
Veronica 04-08-1963 Stan Haag 1100-1115 Aspro Sponsor Show [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 2,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Fons Radio Caroline 20-06-79 Wekkerradio met Paul de Wit 0730 - 0900 uur [verborgen inhoud] Radio Caroline 26-08-79 Zondagmiddag Jeroen Woelwater en Rob Hudson 16-17 uur [verborgen inhoud] 26-08-79 Zondagmiddag Rob Hudson en Jeroen Woelwater 15-16uur [verborgen inhoud] 790902_caroline_319_2005_stephen_bishop_top30_mark_smith [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 706 weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 865 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Afkomstig uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 710 weergaven
-
-
Had me vandaag (25-10-2017) verheugd op de herhaling van afgelopen zaterdag maar helaas, geen top 40 en tipparade. Dat brengt me tevens bij het volgende: Waarom is de tipparade die terug te luisteren is voor leden op de site van Stichting Norderney niet de meest recente ?
-
- 2 antwoorden
- 714 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 16 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]