Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.199 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Laser Hot Hits [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 696 weergaven
-
-
Op 29 Augustus 2004 zond Radio 227 als herinnering aan RNI en Veronica deze compilatie, van de hand van Gerrit Lettinck, uit. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 472 weergaven
-
-
Hallo Radiovrienden , De vakantie zit er op , mooi weer en veel rommelmarkten en kringloop winkels bezocht . Ook een speurtocht naar Mi Amigo spulletjes leverde weer wat op . Zeer interessante Joepie bladen uit 1974/75 kwamen uit Aalst tevoorschijn . Een paar dagen België zijn soms wel heel mooi . Ik zal deze winter eens kijken of ik iets van deze bladen kan scannen en hier posten . Als ze hier liggen ruikt de boel muf wat een nostalgie uit een speurtocht door België. Groet van Peter ( Pd2pk)
-
- 0 antwoorden
- 767 weergaven
-
-
Deze boordopname komt uit het archief van Werner Tschoepe. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 478 weergaven
-
-
Radio 558 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 457 weergaven
-
-
Radio 819 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 675 weergaven
-
-
Uit het archief van Walter Zwart, vers van de recorder: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 374 weergaven
-
-
Uit het archief van Douwe Dijkstra, vers van de recorder: [verborgen inhoud] MiAmigo-19780814-1000-1100-JohanVisser-KoffieMetScheepsbeschuit [verborgen inhoud] MiAmigo-19780814-1100-1105-TonSchipper-Keukenpret [verborgen inhoud] MiAmigo-19780814-1200-1300-MarcJacobs-Baken16 [verborgen inhoud] MiAmigo-19780814-1300-1400-MarcJacobs-Baken16 [verborgen inhoud] MiAmigo-19780814-1500-1504-TonSchipper-PersoonlijkeTop1
-
-
- 1 antwoord
- 491 weergaven
-
-
Deze opnamen komen van een cassette uit de collectie van Hans Hogendoorn. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 182 weergaven
-
-
Heeft iemand deze uitzending in zijn archief? Zo ja, kan die dan hier gedeeld worden?
-
-
- 11 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Evenals de Radio Veronica opname van 18 December 1968, die ik afgelopen week postte, komt ook deze opname uit een verzameling opnamen van onbekende afkomst. [verborgen inhoud]
-
-
- 7 antwoorden
- 387 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
Uurtje met Carl Kingston [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Frank Petersen. Gegevens overgenomen van cassette, niet gecontroleerd. Programmanaam vermoedelijk 3 om 3 op verzoek. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 798 weergaven
-
-
Uutje Walter Simons. Naam van het programma niet meegekregen. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 691 weergaven
-
-
-
Een uitzoekklusje. Ik heb alleen een cassettenummer. Geen omschrijving op de bijgeleverde papieren of het doosje. Als ik het moet doen wordt dat in de zomer van 2014 voordat ik er aan toe ben. Iemand die er zin in heeft? http://www8.zippyshare.com/v/79031106/file.html
-
- 2 antwoorden
- 767 weergaven
-
-
Weet iemand het jaar van de single van Jan van Veen en Cees van Zijtveld :" Als ik James Bond was" ? Juul
-
- 4 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 810 weergaven
-
-
Een half jaar geleden werden er op de UK tv wat reportages uitgezonden over 50 jaar Radio Caroline. Een paar hiervan heb ik samengevat in 1 clip.
-
Op 24 januari is de opname van de Nederbeat top 40 in Rockart (Hoek van Holland, www.rockart.nl ) Hier word de Nederbeat top 40 opgenomen zoals die zal worden uitgezonden op 31 januari van 19.00 tot 22.00 en op 7 februari van 19.00 tot 22.00. Bij deze is ieder die belangstelling heeft van harte uitgenodigd!! Voor de duidelijkheid: waar: museum Rockart, Zekkenstraat 42, Hoek van Holland (industrieterrein de Haak) studio Lapershoek. wanneer: zaterdag 24 januari, geopend vanaf 13.00, (toegangsprijs zie [verborgen inhoud] de opnames zullen minimaal 3 uur in beslag nemen hoe: alles analoog, vanaf lp, single, cart of band wie: techniek: Rob Schel, presentatie Jan va…
-
- 8 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Misschien zag je dit stukje TROS nog niet eerder :
-
- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
MiAmigo31913081978Franstalig-Afsluiting-StartCaroline [verborgen inhoud]