Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Vandaag 40 jaar geleden, 1 jaar Radio Mi Amigo: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  2. Caroline 1967 12-25 1209-1335 MartinKayne - FreddieBeare.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• 1 antwoord
    • 655 weergaven
  3. Started by Vincent,

Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  4. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 935 weergaven
  5. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] Laser Hot Hits [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 1,7k weergaven
  6. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

7. Radio 819 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 502 weergaven
  8. Uit het archief van Walter Zwart, vers van de recorder: [verborgen inhoud] MiAmigo-19780209-1208-1306-RobHudson-Baken16 [verborgen inhoud] MiAmigo-19780209-1307-1400-RobHudson-Baken16 [verborgen inhoud] MiAmigo-19780209-1400-1408-TonSchipper-TussenBakenEnSchipper [verborgen inhoud] MiAmigo-19780209-1400-1500-TonSchipper-TussenWalEnSchip-31min

• Bedankt
    • 1 antwoord
    • 767 weergaven
  9. Started by Vincent,

Twee 'drie-kwartiertjes' uit 1980, nu afkomstig uit de Middenlandse zee. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  10. Started by mart538,

Hier vele nieuw's berichten over de inbeslag namen van het zendschip. Nos ,veronica tv opnamens Have fun Mart http://www30.zippyshare.com/v/22915680/file.html -------------------------------------------------------------------------------- Jingle all the way

• 1 antwoord
    • 903 weergaven
  11. Started by Robin Westhof,

RNI 220 23-12-73 Jesus Christ Superstar A J Beirens 02.00-03.00 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick"/?) Robin

12. Started by Jan-Fre,

Melbourne town's the place where I come from.... Een uurtje Graham Gill uit zijn nadagen bij RNI. Zo te horen een FM opname. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 744 weergaven
  13. Ik moest vanmorgen denken aan deze dag in 1973 toen de Veronica uitzendingen hervat werden vanaf de Mi Amigo. Nog steeds voor mij een prachtige gebeurtenis en emotioneel. Er was in de dagen daarvoor als een gek gewerkt om de boel op te knappen natuurlijk, maar het aanbod van Ronan blijft historisch. Het was een mooi signaal vanaf de Mi Amigo. Ik vind dit nog steeds zo mooi om aan terug te denken omdat Veronica en Caroline mijn meest dierbare zeezenders zijn. Dus een symbolische dag voor mij. Wat zijn jullie herinneringen aan deze dag?

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  14. Started by Walvlis,

Best wel bijzonder in de PZC van 14 augustus 1993 [verborgen inhoud] Ik denk dat hier de zetduivel de a heeft gewijzigd in een e, want zandschepen varen er wel in de Zeeuwse wateren.

• 1 antwoord
    • 2,1k weergaven
  15. Started by Juul,

In april '73 zonden we uit vanaf de Mi Amigo. Toen werd deze foto gemaakt. Wie is dit ? Dank.

• 1 antwoord
    • 987 weergaven
  16. Met dank aan Herbert Visser monique 23 [verborgen inhoud]

17. Started by Steksis,

Hi again last one for now. Someone asked if i had any 558 found this. Caroline 558 1987 07 25 Jackie Lee parts 1 and 2 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  18. Radio Caroline [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  19. Started by Leendert Vingerling,

Op de veilingsite Catawiki kwam ik een getekende poster tegen van de Norderney, het schip van radio Veronica .De poster is gemaakt door de organisatie Free Radio Campaign en stamt uit 1970. De bieding duurt nog een kleine week en het eerste bod is 1 euro [verborgen inhoud] Salut Leendert

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  20. Started by Vincent,

Uit het archief van Paul Baele, vers van de recorder: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 671 weergaven
  21. Radio Caroline [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 530 weergaven
  22. 819-01041989RonVDPlas-HenkVanHemert08000930OpstaanMet819 [verborgen inhoud]

23. Vandaag 40 jaar geleden: MiAmigo-19760315-1230-1400-JoopVerhoof-Michelle MiAmigo-19760315-1400-1500-JosVanDerKant-StanHaagVandaag MiAmigo-19760315-1643-1800-JosVanDerKant-LandelijkeHitparade

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  24. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 747 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.