Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Started by Vincent,

Marc Jacobs en Rob Hudson. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 901 weergaven
  2. Started by Vincent,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 901 weergaven
  3. Deze opname komt uit het archief van Kurt Sellenthin (voorheen Kristkowitz), beschikbaar gesteld door Werner Tschoepe. [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 3 antwoorden
    • 901 weergaven
  4. Started by jan227,

Drie gedeelten van Lorne King op Big L van 21 april 1967. 1967 04 21 Fri 1800-1900 R London (266m) - Lorne King.mp3 [verborgen inhoud] 1967 04 21 Fri 1935-2000 R London (266m) - Lorne King.mp3 [verborgen inhoud] 1967 04 21 Fri 2000-2045 R London (266m) - Lorne King.mp3 [verborgen inhoud] Groeten, Jan

• 1 antwoord
    • 900 weergaven
  5. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 1 antwoord
    • 900 weergaven
  6. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 15 november 2014, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. ​Drieënvijftig jaar terug in de tijd vanavond met de volledige Engelse Top 40 van 18 november 1961. Op 1 Elvis Presley met His Latest Flame en Little Sister (als dubbele a-kant). His Latest Flame werd geschreven door Doc Pomus en Mort Shuman en werd oorspronkelijk opgenomen door Del Shannon… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 900 weergaven
  7. Started by Vincent,

Volgens de cassette terug na twee weken uit de lucht te zijn geweest. Presentator niet meegekregen. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 900 weergaven
  8. Started by Vincent,

Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 900 weergaven
  9. Started by Vincent,

Start van de officiële uitzendingen van Radio Mi Amigo vanaf de MV Mi Amigo. Na een uur was het station weer uit de lucht wegens generator problemen. [verborgen inhoud] En dan deze twee. Zitten in het achief ook gedateerd op 01-01-1974. Misschien dat iemand hier wat meer over kan vertellen? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 900 weergaven
  10. Started by Offshoreradio Mi Amigo,

Beste leden ik weet niet of ik hier op de juiste plaats mijn vraag stel , Ik heb twee corrupte Rar Files die zijn het volgende ....... MiAmigo-19750208-1128-1232-Norbert-JoopVerhoof-ZaterdagseShowtrein-Flashbackshow MiAmigo-19750208-1200-1300-JoopVerhoof-Flashbackshow Deze heb ik nog vanuit de tijd van de offshoreradio Downloadclub. Zijn er hier mensen die mij aan deze bestanden kan helpen ? Bij deze wil ik ook melden als er mensen iets zoeken , mag je mij dat ook vragen , heb een arsenaal aan Mi Amigo progtamma's. U vraagt , jij krijgt Met vriendelijke groeten Philip Fioen . E-Mail is rma.319@live.be

• 2 antwoorden
    • 900 weergaven
  11. Started by Jan-Fre,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 900 weergaven
  12. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server DestoryoftheAegirtheradioshipofRadioDelmarebyRenedeLeeuw [verborgen inhoud]

13. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server met dank aan JPL voor het opnemen (soms bakken van banden) en uploaden Veronica - 19081974 - 1900-2000 - Lex Harding & Ad Bouman - Laatste Adje Bouman Top Tien Show [verborgen inhoud] ---------------- Veronica1973-08 Rob Out [verborgen inhoud] Veronica19730628LiveexKlaasTom [verborgen inhoud]

14. Started by Vincent,

Slecht ontvangst/poor reception. DJ unknown. [verborgen inhoud]

15. RNI-19710710-2300-2400-StevieMerike - [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 900 weergaven
  16. Started by Jan-Fre,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 900 weergaven
  17. Started by scotty,

This recording was made by Nick Richards around 0500 on the morning of March 19th 1980. He planned to use the tape between 2000-2100 that night as he wanted to watch a programme on television. As we know events overtook things and only non stop music, religious programmes and numbers were broadcast that night. When Nick was rescued from the Mi Amigo the programme cassette was in his pocket. Here it is; [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 900 weergaven
  18. Van Werner Tschoepe had ik de negatieven gekregen van de foto's, die Kurt eind Juli 1978 tijdens Zeezenders 20 gemaakt had. Ik heb deze ingescand en naar Martin vd Ven gestuurd, die ze heeft toegevoegd aan (eigenlijk vervangen op) zijn album met foto's van Kurt op Flickr. Ik heb ze ook op mijn Flickr account toegevoegd : [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 4 antwoorden
    • 900 weergaven
  19. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 900 weergaven
  20. Gast
    Started by Gast,

Revitalised gereanimeerde recording opname. 1966 08 22 Radio City Ian MacRae, 1 van de markantste stemmen op City vanaf de Shivering Sands in de Thamesmonding. Helaas voor City bleek na meting dat de towers niet in internationale wateren lagen , hierdoor werden de zogeheten fortbasedstations feitelijk landpiraten op zee. Febr 67 viel het doek voor het radiostation, de towers staan er hedentendage nog. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-QIFPLPBXHMZR.mp3 Paul de Haan.

• 2 antwoorden
    • 900 weergaven
  21. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Van de Golden Radio NL server Deze kon er gemakkelijk bij [verborgen inhoud]

22. Vandaag 40 jaar geleden: MiAmigo-19751005-1644-1718-Onbekend-PeterVanDam-VVVR

• 1 antwoord
    • 899 weergaven
  23. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 899 weergaven
  24. CarolineSouth-19661212-0830-0930-Keefers-SteveYoung Opname uit het archief van Martin van der Ven.

• 1 antwoord
    • 899 weergaven
  25. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Top 40 op 192Radio: Uitzending op zaterdag 14 november 2015 van 14.00 - 16.00 uur op de stream van 192Radio. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 14.00 - 16.00 uur, zie programmering Tipparade op 192Radio: ​​Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 14 november 2015 van 17.00 - 18.00 uur op de stream van 192Radio. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 17.00 - 18.00 uur, zie programmering. I love my dog! De 1ste van Cat. Beetje boel gebaseerd op The Plum Blossom van Yusef Lateef. Heeft ie ook toegegeven, een dikke check aan Yusef gegeven en die deelde daarna ook mee in the royalties. Iedereen blij. Hoewe…

• 0 antwoorden
    • 899 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.