Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Started by Ronny,

Sinds vandaag kan je als lid van de stichting Norderney de UK Top 40 (die op zaterdagavond tussen 20 en 22u geprogrammeerd staat) herbeluisteren via norderney.nl

• 0 antwoorden
    • 856 weergaven
  2. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 856 weergaven
  3. Caroline31929071979MarcJacobs12001300ZondagmiddagMatinee [verborgen inhoud]

4. Gast HendrikDelmenhorst
    Started by Gast HendrikDelmenhorst,

De top 40 werd vandaag helemaal gedraaid. Dat was mooi. Bij de internationale hits had ik het idee dat het de hits uit de laatste week van juni waren, terwijl de tiplijst de juiste van week 28 was. Maar nu luister ik naar het uurtje Nederbeat en de liedjes kwamen me meteen heel bekend voor, want die heb ik de afgelopen twee weken ook gehoord. Dat is wel jammer. Ik hoop volgende week andere liedjes te horen, al zijn de liedjes die ik in dit uurtje hoorde natuurlijk wel goed. Heeft het misschien met de vakantie te maken?

• 3 antwoorden
    • 856 weergaven
  5. Misschien vind iemand dit leuk om te zien: een oude 8 mm opname, gefilmd door Jan van Veen, van een presentatie van het Radio Veronica Racing Team in Loosdrecht en wat beelden van een race op het circuit van Zandvoort: Of via deze link: pixeldrainRadio Veronica Racing Team.mp4This file has been shared with you on pixeldrain

6. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Top 40 op 192Radio: ​Presentatie: Rob van Wezel. Uitzending op zaterdag 13 september 2014 van 14.00 - 16.00 uur op de stream van [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 14.00 - 16.00 uur, zie [verborgen inhoud] Tipparade op 192Radio: ​​Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 13 september 2014 van 17.00 - 18.00 uur op de [verborgen inhoud]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 17.00 - 18.00 uur, zie [verborgen inhoud]. Een cover die ook leuk is California Girls†van The Beach Boys (van het 9de album Summer Days (And Summer Nights!!) komt deze binnen. Geschreven tijdens een orgi…

• 2 antwoorden
    • 856 weergaven
  7. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 856 weergaven
  8. Started by Vincent,

Ian Mack met de Steve Young show. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 856 weergaven
  9. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 855 weergaven
  10. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Top 40 en Tipparade 1965 herhaald! ​De uitzending van de Top 40 en de Tipparade van 1965, worden vanaf nu herhaald op de woensdagmiddag. De Top 40 van 14.00 tot 16.00 uur, en daarna van 17.00 tot 18.00 uur de Tipparade. Lees verder ... http://www.norderney192.nl/EE/index.php/site/norderney_nieuws/top-40-en-tipparade-1965-herhaald

• 0 antwoorden
    • 855 weergaven
  11. Started by Vincent,

Niet meegekregen of de 3 om 3 nonstop of gepresenteerd is. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 855 weergaven
  12. Started by Vincent,

[verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 855 weergaven
  13. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 855 weergaven
  14. Started by Vincent,

Ik heb er weer eentje om uit te zoeken: uit de zomer van 1987, uitgezonden op een vrijdag en mogelijk is de maand augustus. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 855 weergaven
  15. Started by scotty,

Three recordings from around 50 years ago; 13th June 1975 0017-0100 Alan Simons 0000-0017 Johnny Jason [verborgen inhoud] 26th June 1975 2303-0000 Phil Mitchell [verborgen inhoud] July 1975 2203-0000 Phil Mitchell (55min) 0000-0009 Kelvin Carter (later known as James Ross) [verborgen inhoud]

• Haha
      • Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 4 antwoorden
    • 855 weergaven
  16. Enige info bij de DAT staat in de filenaam. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 855 weergaven
  17. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.

• 0 antwoorden
    • 855 weergaven
  18. Van Werner Tschoepe had ik de negatieven gekregen van de foto's, die Kurt eind Juli 1978 tijdens Zeezenders 20 gemaakt had. Ik heb deze ingescand en naar Martin vd Ven gestuurd, die ze heeft toegevoegd aan (eigenlijk vervangen op) zijn album met foto's van Kurt op Flickr. Ik heb ze ook op mijn Flickr account toegevoegd : [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 4 antwoorden
    • 855 weergaven
  19. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 855 weergaven
  20. Radio Caroline 1977 - mid-July - Tony Allan and Stuart Russell discuss Loving Awareness [verborgen inhoud] Radio Caroline 1978 - July 17 - Tom Hardy - part of listrner's Personal Top 30 [verborgen inhoud] Radio Caroline 1986 - March 29 - 8-58 - 9-47PM aprx - Fergie on Overdrive 963 [verborgen inhoud] Radio Caroline 1986 - March 29 - 8-58 - 9-47PM aprx - Tony on 558 [verborgen inhoud]

21. Gast HendrikDelmenhorst
    Started by Gast HendrikDelmenhorst,

Ik zie nog steeds de oude lijsten van vorige week (24 juli 1965) staan. Ben toch wel benieuwd naar met name de nieuwe tiplijst.

• 0 antwoorden
    • 854 weergaven
  22. Op 1 Oktober 1976 was de cassette van de Peter van Dam show niet aan boord van de Mi Amigo en deed Marc Jacobs weer een live programma.. "live radio is goeie radio" zoals Marc dat altijd aankondigde. Leuk om weer te horen na al die tijd.. met dank aan Harm Koenders. Radio Mi Amigo - 1 Oktober 1976 - 16-18 uur - live Marc Jacobs [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Enjoy Henk Kruize

• 0 antwoorden
    • 854 weergaven
  23. Gast
    Started by Gast,

Caroline April 74 Norman B and Brian A. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-AKSQKX3BKQO8.mp3 Revitalised gereanimeerde recording opname. Paul de Haan.

• 3 antwoorden
    • 854 weergaven
  24. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 854 weergaven
  25. Caroline-19770417-0925-1135-StuartRussel[/url

• 0 antwoorden
    • 854 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.