Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 834 weergaven
  2. Started by scotty,

Around 15 minutes of Crispian St John on Christmas Day 1973 during the afternoon and then from December 28th. Quite a bit of noise on the recording, but is quite rare. https://www.mediafire.com/?gwt75nqrf6zz9mj Hope everyone had a Happy Christmas. Ian

• 0 antwoorden
    • 834 weergaven
  3. Radio 819 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 834 weergaven
  4. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 834 weergaven
  5. Started by martinja,

Monique0902198508550955 [verborgen inhoud]

6. Started by Juul,

Ik weet er niks van behalve dat ik Andy Archer even snel hoor. [verborgen inhoud]

7. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.

• 0 antwoorden
    • 834 weergaven
  8. radio Caroline Caroline-19860709-2106-2112-TonyChristian-(558kHz) [verborgen inhoud] groet, Hans

• 0 antwoorden
    • 834 weergaven
  9. Caroline South 1965 12-12 0100-0130 Unknown.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• 3 antwoorden
    • 834 weergaven
  10. Started by Vincent,

Ad Roberts, Rene van Elst en Paul de Wit. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 834 weergaven
  11. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

​De Top 100 van 1966 met Thimon, Rob, Bert, Frank en Ad, wordt herhaald op vrijdag 1 januari 2016 (nieuwjaarsdag) van 12.00 uur tot 18.00 uur. … Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: lees verder > [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 834 weergaven
  12. Veronica-19740712-1500-1600-Bart Van Leeuwen [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 834 weergaven
  13. A Never Ending Story,een beeldverslag van het evenement in Museum RockArt op 31 augustus 2015. Met o.a. interviews met Jorg van Beem (Veronica), Frans van der Drift (Mi Amigo) en Rob Schel en Niels Zack.Vanaf vrijdagavond 11 september 19.00 uur staat de ongeveer 40 minuten durende video op de Norderney 192 Videostream. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 834 weergaven
  14. Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. Ad heeft deze mogelijk op tape gekregen van één van zijn Britse contacten in die tijd. Dit is de beschrijving, die bij de opname zit: Ik heb de opname wat "opgepoetst" en vind 'm dan best wel goed klinken. Ik heb 't sterke vermoeden dat dit een studio opname is. Het is de 33-ste verjaardag van Paul Kaye die dag. Zo heb ik de datum achterhaald. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 834 weergaven
  15. Komende 2 weken kunnen jullie genieten van de hits uit de zomers van 1961 tot en met 1974 in Nederbeat op 192. De minder bekende platen even een keer aan de kant, en beluister maar wat jij aan Nederbeat hebt gekocht in die jaren. Alles uit de top 40 of muziekexpres lijst van toen, zelfs Tony Vos komt voorbij, maar ook the Earring, Earth & Fire, Q65...... gaat het kriebelen? Zaterdagavond, 19.00 P.S. Het spook op de foto is erg gebruind, da middeltje vonden wij blijkbaar ook leuk in de jaren 70???

• 0 antwoorden
    • 834 weergaven
  16. Hallo allemaal. Allereerst: Want een geweldig forum is dit! Gevonden via Google maar meteen verkocht 😉 Mijn vraag: Ik ben voor een radioprogramma op zoek naar de nieuwsdrone die Veronica onder het nieuws gebruikte toen ook de 'geleende' opener van Pepper @ Tanner (Odessey70) werd gebruikt. We willen graag ook het nieuws in de juiste (zeezender-)stijl brengen. Wie o wie weet welk 'bedje' of drone dat is?

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 834 weergaven
  17. Started by Vincent,

Peter de Vries en Will Luikinga. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 834 weergaven
  18. Started by Vincent,

Will Luikinga, Peter de Vries en Ad Roberts. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 834 weergaven
  19. Started by Vincent,

Johan Visser, Rob Hudson, Marc Jacobs, Paul de Wit en Tom Anderson. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 834 weergaven
  20. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 834 weergaven
  21. Radio 558 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

22. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 834 weergaven
  23. Radio 558 [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 833 weergaven
  24. Op 4 Maart 2006 waren Ferry Eden en Dick Verheul op bezoek bij Radio Horizon, de lokale radio in Leende en omgeving. Het resulteerde in een heel leuk 3 uurs programma waarin Dick en Ferry veel "in's and out's" vertelden betreffende hun zeezender verleden Radio Horizon - 6 Maart 2006 - Dick Verheul en Ferry Eden 14-15 uur [verborgen inhoud] 15-16 uur [verborgen inhoud] 16-17 uur [verborgen inhoud] Veel luisterplezier Henk Kruize

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 833 weergaven
  25. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 833 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.